- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Synology NAS
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz EQMontoya #62870 üzenetére
Mondjuk ezt a tdi-, meg nagymotorfetisizmust én is bírom. Az én autóm pici is, piros is, 1,5-ös is, ráadásul háromhengeres, és még csak nem is dízel, de szerintem kilónként több lóerő, mint egy átlag tdi. Visszatérve az eredeti hozzászóláshoz: néha jólesik kikormolni, de amúgy tényleg borzasztó nyugis erre a forgalom. Jó, persze hétköznap délután, a dugóból kiszabadulva azért sokaknál elgurul a gyógyszer, de olyan halálfélelmem sosincs, mint amikor Sopronnál átlépem a magyar határt, és elindulok a Balaton irányába a 84-esen... Ott érezhető igazán a magyar közlekedés polaritása: vagy áldozat vagy, vagy ragadozó. Én azzal, hogy megpróbálok a megengedett legnagyobb sebességgel, de azért dinamikusan közlekedni, valahova a kettő közé szorulok be, mert kezdeni kéne valamit a lakott területen kívül-belül konstans 70-nel haladó szuzukisokkal is, de közben a seggemet is védeni kéne a 120-szal mögém érő szakadt tdi-ktől is. Elég szresszes tud lenni. Azon az utolsó ~100 km-en jobban el tudok fáradni, mint egész úton odáig, pedig addigra már lecsúszik 800 km.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Külpolitika
- Windows 11
- Autós topik
- További aktív témák...