Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz erdey_a #61034 üzenetére

    Mer' nem jó' tudod. Van a gyári bor meg a kézműves bor. :) Ez csak 2.

    Amúgy tényleg érdekes, hogy a kézműves divatmarketingszót ugye a sörökre szépenjól ráhúzták, és vidáman tolják alatta a szekeret, míg a boroknál azért inkább kihátrálnak mögüle a borászok, akkor is, ha ők tulajdonképp kézművesek, de kérik inkább ne hívjuk őket annak, nem akarnak ezzel a szóval többet eladni, és inkább kínos.
    És aztán ugye ahogy most pl. itthon nagy felfutásban van az ipa, merthogy most már minden kézműves főzde ipát biztoshogy csinál, most már a gigagyárak is ipáznak ugye. Borban ez volt a rozéfröccs. Hogy aszondja a borász(nem is egy), hogy ő ugyan nem nagyon tervezett rozét csinálni, de mivel többedik éve keresik rajta kóstolókon a rozét hogy megfröccsözhessék, hát csinált egyet a marketing kedvéért. Nem annyira sikerült jól, nem is a kedvence, de mivel húzós áron viszik mint a cukrot, hát igyekszik a farvizén behúzni amit be lehet. Ráadásul mivel azt a rozét divatterméknek szánja, ott meg az a jó ha markáns a cucc, hát ennek egyetlen termékének ad fajélesztőt, csak legyen szépen parfümös, édeskés, fűszeres... pont mint a gyáriak.

    Meg ilyesmi

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák