Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz EQMontoya #54305 üzenetére

    "Lehet, LC-vel nem érzed, de több helyen kátyús, keresztbordás, illetve jelenleg kb. 20km hosszan fel van túrva Gödöllőnél."

    Igen, én a Jazz-zel eléggé érzem ezeket.
    Amúgy ezzel a gödöllői munkálattal nem is az a gond, hogy felújítás, hanem az, hogy az aszfalthoz nem nyúlnak. Le van zárva a belső sáv, és az elválasztó sávon dolgoznak - eltüntették a sövényt, alá-alapoznak, majd betontömböket raknak oda EU-pénzből. Állítólag ettől biztonságosabb lesz, (mondjuk én Integra balesete óta nem feltétlenül hiszek a betontömbökben)
    Tavaly augusztus és december között ezt csinálták minden Pestre bevezető autópálya-szakaszon (M1-M7, M5, M3), természetesen egyszerre, hogy mindenhol dugó legyen. Az M3-ason pedig úgy tűnik, maradt egy szakasz, ahol kimaradt, viszont így már Aszódig szuper betontömbös lesz a pálya, nem tudom, lehet, hogy később az ukrán határig mennek.

    De mondom, nem nyúlnak az aszfalthoz, söt, a középen mozgó munkagépek még jobban leamortizálják a belső sávot - közben pedig ki van terelve a forgalom a leálló-sávba, ami persze időnként elég gáz minőségű, és 60-as és 80-as táblák váltogatják egymást, abszolút nem konzekvensen, hogy lehessen büntetni a szupertraffipax-szal.
    És ha sokszor jársz arra, az a legszembetűnőbb, hogy alig haladnak, és alig dolgoznak, viszont hónapokon át le van zárva. Mert az EU adott pénzt. Mondjuk, legalább nem térkőre költig, ez legalább jó benne.

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák