Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz EQMontoya #54305 üzenetére
"Lehet, LC-vel nem érzed, de több helyen kátyús, keresztbordás, illetve jelenleg kb. 20km hosszan fel van túrva Gödöllőnél."
Igen, én a Jazz-zel eléggé érzem ezeket.
Amúgy ezzel a gödöllői munkálattal nem is az a gond, hogy felújítás, hanem az, hogy az aszfalthoz nem nyúlnak. Le van zárva a belső sáv, és az elválasztó sávon dolgoznak - eltüntették a sövényt, alá-alapoznak, majd betontömböket raknak oda EU-pénzből. Állítólag ettől biztonságosabb lesz, (mondjuk én Integra balesete óta nem feltétlenül hiszek a betontömbökben)
Tavaly augusztus és december között ezt csinálták minden Pestre bevezető autópálya-szakaszon (M1-M7, M5, M3), természetesen egyszerre, hogy mindenhol dugó legyen. Az M3-ason pedig úgy tűnik, maradt egy szakasz, ahol kimaradt, viszont így már Aszódig szuper betontömbös lesz a pálya, nem tudom, lehet, hogy később az ukrán határig mennek.De mondom, nem nyúlnak az aszfalthoz, söt, a középen mozgó munkagépek még jobban leamortizálják a belső sávot - közben pedig ki van terelve a forgalom a leálló-sávba, ami persze időnként elég gáz minőségű, és 60-as és 80-as táblák váltogatják egymást, abszolút nem konzekvensen, hogy lehessen büntetni a szupertraffipax-szal.
És ha sokszor jársz arra, az a legszembetűnőbb, hogy alig haladnak, és alig dolgoznak, viszont hónapokon át le van zárva. Mert az EU adott pénzt. Mondjuk, legalább nem térkőre költig, ez legalább jó benne.Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest