Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #31399 üzenetére

    Valamilyen szinten gyakorlati, mert bele lehet futni, tehát fontos felhívni a figyelmet rá, hogy az adatlokalitásra az Ampere-nél nem érdemes optimalizálni, mert például a két új konzol akkor működik igazán jól, ha a shaderek pont késleltetésre optimalizáltak, vagyis az adatlokalitásra koncentrálnak a megírásukkor. Tehát ha egy stúdió erre helyezi a hangsúlyt, akkor a konzolra írt shadereket nem nagyon érdemes módosítás nélkül áthozni, mert pont, hogy beleesnek az Ampere rossz végletet jelentő szcenáriójába. Ez lesz az egyik leglényegesebb szempont ennél a dizájnnál, hogy PC-re legyenek külön Ampere-re optimalizált shaderek, és ne a konzolról fussanak be, mint az aktuális generációban, mert amíg a GCN-re való optimalizálás a Maxwell, Pascal és Turing esetében nem volt igazán gond, addig az RDNA-ra való optimalizálás az Ampere-nek pont nem jó.

    Ugye ezekkel az NVIDIA még tud dolgozni, hiszen maga a shader cserélhető a driverből. Tehát megtudják ugyanazt csinálni, mint az AMD a Terascale dizájnoknál, hogy folyamatosan optimalizálják a shader fordítót, cserélik a kódokat, de ezzel a day0 support ugrik, így fontos lenne, hogy már a program jó shadereket szállítson.

    A day0 support leginkább abból a szempontból egy igen értékelhető lehetőség az elmúlt években, mert a GPU dizájnokból száműzték a co-issue feldolgozási modellt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák