Új hozzászólás Aktív témák
-
KillerKollar
senior tag
Rengeteg cikk van a Resident Evil (2-3 remake, 7, nem tudom, hogy mióta használják) játékok PC teljesítményéről, benchmarkok, grafikai beállítások, technikai elemzések, stb... De erről sehol nem találtam egyetlen említést sem, pedig azért ennek nagyon komoly jelentősége van szerintem, Digital Foundry és társai rászálltak volna mint sz*r a légyre és tele lenne videókkal a net, hogy 500-szoros zoom-al megnézzék, hogy a terem jobb felső sarkában 100 méterre lévő csillár textúrája részletesebb 8 giga VRAM-al mint 6 gigával...
-
-=RelakS=-
veterán
Ráadásul ha megnézel egy modern játékot, akkor hiába veszed le a textúrarészletességet, nem egy elmosott vackot kapsz, mint a 2000-es években.
Mikor a 2016-os Doom-ban minimumra vettem a textúra cache-t csak annyi változást észleltem, hogy többször tűnnek fel homályos, majd kiélesedő textúrák, akkor csodálkoztam.
És már megint Serious Sam 4: minimum textúrabeállításokkal sem nagyon láttam textúra minőség csökkenést Sam kezén és fegyverén
Lehet (biztos), hogy más a technológia, de jól megírva a júzer nemigen fog látni változást.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs