Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz zack #2587 üzenetére

    Az a gond, hogy tényleg nem így működik, és ez nem a bolt, hanem a gyártó hibája. A bolt saját kútfőre nem cserélgeti az SSD-t, mert ha megtörtént a csere, és a gyártó kitalál valami mondvacsinált indokot, akkor a bolt bukik rajta. És ebben az egyenletben a gyártó szívózik mindenkivel.

    Példa (kicsit off, de számítástechnika): ott a jelenlegi legnagyobb notebookgyártó a Lenovo. Nem gyárt rossz gépeket (a mai piachoz képest, fogalmazzunk inkább így), de a szervizszolgáltatásuk kritikán aluli. A pár éves 300-350k-s Y500/Y510-ek hullanak, és több hónapos procedúra, míg eljutnak odáig, hogy bocs nincs alkatrész, majd valamikor (30 napon belül) visszakapjátok az árát. És ezen a legnagyobbat általában a bolt szív, mert náluk veri a felhasználó az asztalt, pedig ők nem szervizelhetnek, mert a Lenovo sz.rrágó. Ráadásul a csere eleinte a boltot terheli, majd fél-1 éven belül rendezi ezt a gyártó, nagy nehezen. Pár ilyenbe egy kisebb bolt simán belebukik.

    (#2551) szasanyi: Ez oké, de én a -(-10)-re gondoltam (negatív számmal kevesebb az több), ami plusz 10. Értettem, csak előbújt a nyelvtannáci ;]

Új hozzászólás Aktív témák