- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
BReal
addikt
válasz Redneck #6797 üzenetére
Ez már sokszor le lett itt írva. Játékfüggő. Ha csak 1-2 féle játékkal játszol, amit nem érint, akkor nem fog érdekelni. Ha viszont mindenevő vagy, akkor bele fogsz ütközni már most ilyen olyan dolgokba. Kezdve attól, hogy vannak játékok, amiben nem engedi beállítani a maximum részletességet, vagy automatikusan alacsonyabb részletességre állítja a képminőséget játék közben (GoW 4), vagy a minimum fps-ek lesznek alacsonyabbak a 4-6-8 GB-os VGA-khoz képest (pl. Rise of the Tomb Raiderben hiába megy átlag 14 fps-sel többet a 1060 3Gb a 470 4GB-hoz képest (71-85, szóval bőven 60 fölött mindkettő), ha minimum fps-ben 14-gyel a 1060 3GB lassabb
, de a Shadow of Mordor is ilyen), vagy az átlag fps-ben is nagyobb lesz az eltérés az átlag kb. 10%-hoz képest a 6GB-oshoz viszonyítva (pl. Doom OpenGL-ben szinte semmi különbség a 6 GB-hoz képest, Vulkanban pedig több, mint 35%-kal gyorsabb a 6 GB-os; Shadow of Mordor és COD: BO3 átlag 10% különbség helyett 15%)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest