Új hozzászólás Aktív témák

  • Rasiel

    senior tag

    válasz kolopele #13476 üzenetére

    SLI-ben nem érdemes gondolkodni, több nyűg van vele, emellett meg a skálázódás sem jó a legtöbb játékban, már, ahol egyáltalán működik. Mindig is az egy kártyás megoldások híve voltam, több okból kifolyólag.

    "...mert a jelenlegi csúcskártya sem elég ehhez a nyomorult 4K - hoz. Én nagyon várom azt a kártyát amelyik önmagában hozni tudja ezt a felbontást stabil 60 fps - sel."
    Addig még pár szériának le kell mennie, amíg ez egy kártyával elérhető lesz. :) Éppen ezért sem nagyon akarok feljebb lépni felbontás tekintetében, maximum később, de akkor is sokkal inkább a WQHD-t céloznám meg. Sűrűn nem akarok VGA-t váltani és, ha egy mód van rá negyed milliókat sem akarok kiadni egy komponensre. Na jó, a monitor nálam egy más kérdés... ;]

    (#13480) Redneck: Akkor először is boldog szülinapot kívánok. :) Az ajándék miatt annyira nem irigyellek, bár még fiatal vagyok, több dolgot kipróbáltam már, de ezt valahogy nem venné be a gyomrom. :)
    Igen, DirectX11-es játék a Project Cars, éppen ezért - ahogy írod is - nem működik vele driverből a Triple Buffering. :K Igen, többek között azzal a módszerrel is lehet alkalmazni a TB-ot. De a Borderless-es megoldás is nagy valószínűséggel működne és akkor nem szükséges minden indításnál elszórakozni azzal a billentyűkombóval.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák