- OpenWRT topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Milyen program, ami...?
- Linux Mint
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Windows 10
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Microsoft Excel topic
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
natë
nagyúr
A bp-i Profi Szervízzel (hivatalos Lenovo) kapcsolatos kalandom írnám le. Múlt év november utolsó napján vásároltam egy Lenovo Ideapad Y560A gépet, amiben kicsit több, mint egy hét után elkezdett "köhögni" a winchester. Sajnos a szériahibás Seagate Momentus sorozatból kifogtam én is egyet, pár nap alatt 70% alatti SMART értékek köszöntek vissza a tesztprogramokban. December 14-én följuttattam a szervízbe a gépet (vidéki vagyok), először 1 hetet igértek javítási időnek. A következő igéret a két ünnep közötti napokat jelölte meg határidőként. Hamar kiderült, hogy "szabadságolás miatt" a javítás már átcsúszik ezév első napjaira. Vártam türelemmel, de január első hetének utolsó napján rákérdeztem, kb. mire számíthatok. Azt a választ kaptam, hogy még ki sem bontották a gépet, így fogalmuk sincs mi a pontos baja, javítható-e avagy mit kell cserélni.
Próbáltam elérni a helyi "képviseletet", ők elzárkóztak a válasz elől.
Aktuális hét szerdai napon udvariasan rákérdeztem, hogy januárban megkapom-e még a gépem. Végre kibontották a dobozból és 15!!! perc alatt kicserélték a winchestert. Közben kiderült, hogy ledhibás a kijelző, de azt nem akarták cserélni, idézek "a szervizes kolléga jónak itélte", használhatónak. Ekkor kissé ingerülten, de intelligensen írtam nekik egy emailt, hogy 1 hónapig volt a gépem náluk egy HDD csere miatt, amennyiben lehetséges cseréljék már ki a kijelzőt is. Jónéhány óra után jött a levél, kicserélik, pénteken, azaz ma mehetek a gépért. Odautaztam, átvétel előtt kibontattam, kipróbáltam. Az új kijelzőn középen egy világító halott pixel volt. Kicsit összetörtem. Az ügyintéző srác azt mondta, 1 pixel miatt nem kellene cserélniük, de gyorsan telefonálni kezdett..5 perc múlva visszajött, javasolta menjek el ebédelni, cserélik a kijelzőt!
Madarat lehetett volna fogatni velem!
1 óra sem telt el visszamentem. Bekapcsolták nekem a gépet, javasolták nézzem át. Karcmentesen, tökéletes állapotban, hibátlan kijelzővel kaptam meg.
Amennyire rossz véleményem volt a cégről, annyira pozitívan csalódtam!
Le a kalappal a Lenovo hivatalos szervize előtt
Bár megvárakoztattak rendesen, tökéletes gépet kaptam vissza!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen