• Chaser

    Jómunkásember

    A topikot azért hoztam létre, hogy információt kaphassunk a különböző gyártók magyarországi szervizelésével kapcsolatosan. Elsődlegesen az lenne a topik célja, hogy beírjátok, a gépetek bejelentéstől számítva mennyi idő alatt került vissza használhatóan.
    Amit kérnék beírni:
    -gyártó és a pontos típus /pl Lenovo G550L/
    -hiba jellege /pl nem kapcsol be, meghibásodott az optika, hdd, stb/
    -garancia típusa /normál garancia, vagy egyéb , ez gyártó és típus függő/
    -ha nem callcenteren vagy kiskeren keresztül történt a gép szervizelése, akkor a szerviz nevét

    Notebook hibájával, javításával kapcsolatos és egyéb, nem a topik célját segítő kérdéseket, kéréseket ide írjátok: Azonnali notebookos kérdések órája

    Vásárlással kapcsolatos kérdéseket a Milyen notebookot vegyek? topikban kérném feltenni.

    Lehetőség szerint ne offoljuk tele a topikot, mindannyiunk számára hasznos segítség lehet.

    [ Módosította: Thrawn ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_

  • Chaser

    Jómunkásember

    -Dell Inspiron 1525
    -1. Burkolat felválás a zsanérnél és zsanér mozgás 2. Mikrofon nem rögzít
    - next business day helyszíni garancia
    - Humansoft

    Mind2 probléma bejelentéstől számítva 2-3 napon belül megoldva helyszínen.

    Valahogy így képzelem a jó szervizt:).

    _tejesen'® joálapotpan'™_

  • stifi

    őstag

    na majd akkor én is jelentem ide ki hogy dolgozik
    hátha sikerül eloszlatni a cseh szervizes mendemondákat :P

    Nincs időm kedvesnek lenni!

  • Chaser

    Jómunkásember

    Ez lenne a lényeg, ha mendemondák vannak oszlassuk el :K

    _tejesen'® joálapotpan'™_

  • rekid

    őstag

    Laptop: HP EliteBook 8530w asis
    Vásárlás helye: Notebookstore Budapest
    Hiba jelentkezése: kb. 3 hónappal vásárlás után
    Hiba: A kijelző kb. 1 centiméteres körben a fedlap pöccintésére "behullámzik". Alap állapotban problémamentes.
    Elhárítás: Telefonon egyeztetés, bevittem a szervizükbe, garanciálisan cserélték 1 héten belül.
    Plusz: A szervizben vettem eszre hogy repedt az alsó ház. Gond nélkül cserélték azt is. (Itt lássuk be nyugodtan mondhatták volna hogy leejtettem és nincs csere ingyen.)
    Egyéb: Rendkívül kedves, ügyfélközpontú kiszolgálás.

    [ Szerkesztve ]

    Gyáva népnek nincs hazája!

  • stifi

    őstag

    egyelőre egy saját notiról számolnék be

    Fujitsu-Siemens Amilo Pa 1510
    hiba: hűtő hangos alap fordulaton
    garancia normál 1 év, szervizes

    a listából a Rikvest-et választottuk (2008-ban), mert az volt közel, kb 2 hétig tartott a javítás

    fél év után észrevettük, hogy valami csörög a gépben (asztalon volt, nem mozgattuk így nem vettük észre), akkor a garancia már rég lejárt, de azért visszavittem
    két csavar ki volt esve és szabadon kószált a notebook belsejében, így abban maradtunk, hogy ők megkeresik honnan jött ki, én meg nem firtatom, hogy az összerakáskor hanyagul szerelték össze, vagy magától estek ki
    bár erősködtek, hogy magától is kieshet, annyira nehezen hozzáférhető helyen voltak a csavarok, hogy inkább elfogadták az én verziómat, miszerint összerakáskor nem voltak elég precízek

    ezzel együtt elégedett voltam velük, mert már volt más termékünk is szervizben, és azzal nem volt gond

    Nincs időm kedvesnek lenni!

  • apuc

    őstag

    HP Pavilion DV5 1140eh:1 év 3 hónapja vettem, a gyári aksi 11 hónap :D után cellazárlat miatt off.
    Callcenteres gari, hártól-házig.
    3 hét múlva jött meg az új.
    Gariban postáztak egy újat- de nem zsír újat!!
    Amikor betettem a gépbe, az Everest 4 %-os elhasználódást írt ki, ami az azóta eltelt 4 hónap alatt 15%- ra nőtt!!
    Amikor kibontottam a csomagot látszott hogy nem gyári új az aksi! :O

    De nem akartam szórakozni, lesz@rtam már, örültem hogy megjött.. :U

    [ Szerkesztve ]

  • Gabcsika

    fanatikus tag

    - Dell Studio XPS 1340
    - slotdrive DVD nem működik megfelelően (típushiba) + SMART error a 320-as Hitachi-n
    - normál garancia
    - Humansoft Kft.

    Kiváló szakértelem, pontos, gyors kiszolgálás, kifogástalan munka.
    CSAK AJÁNLANI TUDOM a céget!

    Freedom, Nature, Love & Music

  • stifi

    őstag

    nem kötözködni akarok, védeni a hpt meg főleg nem, de 4% elhasználódás egy akkunál semmi... ha áll a raktárban pár hetet ennyit már simán mutat egy szoftver (a mérés szórásáról már ne is beszéljünk)
    az meg, hogy ki volt bontva, semmit se jelent, egyrészt bármi lehet az oka (pl sokat állt már a raktárban, és direkt letesztelték neked, hogy mennyire használódott el - tudtad, hogy a notebookokat pl a nagykerben fél év után kötelessége a forgalmazónak kibontani, és az akkukat feltölteni? onnantól már bontott lesz, mégis el tudják adni újként, az más kérdés, hogy sosem bontják ki és inkább áll tovább a cucc, ha pedig megveszed hívhatod egyből a szervizt), másrészt bármikor be lehet csomagolni úgy, hogy az életben nem mondod meg, hogy ki volt bontva, ez már csak az ő igénytelenségük, hogy nem tették meg...

    Nincs időm kedvesnek lenni!

  • taltos

    senior tag

    Gyártó: Apple
    Pontos típus: iMac
    Hiba jellege: A gép egyre gyakrabban kikapcsolt, fagyott, majd már be sem kapcsolt.
    Garancia típusa: Normál garancia.
    Szervíz neve: Kiskeren keresztül a központi szervíz.
    Javítás ideje: Kb. 3+ hónap. Ez idő alatt a gép náluk volt.
    Megjegyzés: 600 000 Ft -os gépről van szó, telefon hívásra (a szervíz) le sem ***-t, végül mikor visszakaptam, a gép mocskos volt, és össze volt karcolva. Ezt látva a kiskereskedő adott egy új gépet. (Persze ennek is volt átfutási ideje.)

    Gyártó: Apple
    Pontos típus: iMac
    Hiba jellege: Elromlott a táp.
    Garancia típusa: Garancia időn túl.
    Szervíz neve: iStyle
    Javítás ideje: 6-7 hét (kb. két hónap). Ez idő alatt a gép náluk volt.
    Megjegyzés: A fenti iMac volt. A javítás költsége olyan 40-50 000 Ft volt.

    Gyártó: IBM
    Pontos típus: ThinkPad T41p
    Hiba jellege: Félre diagnosztikált videókártya hiba, emiatt komplett kijelző csere.
    Garancia típusa: Normál.
    Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
    Javítás ideje: kb. 3 nap.
    Megjegyzés: Soha nem tapasztalt korrektség. A gépet kívül / belül nagyon szépre megtisztították.

    Gyártó: IBM
    Pontos típus: ThinkPad T41p
    Hiba jellege: Most már jól diagnosztizált videókártya hiba, emiatt alaplap csere.
    Garancia típusa: Normál.
    Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
    Javítás ideje: kb. 3 nap.
    Megjegyzés: A már tapasztalt korrektség. A gépet kívül / belül nagyon szépre megtisztították.

    Gyártó: IBM
    Pontos típus: ThinkPad T41p
    Hiba jellege: Valami gond a HDD-vel.
    Garancia típusa: Normál.
    Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
    Javítás ideje: 2 nap.
    Megjegyzés: A már tapasztalt korrektség. Komolyan. A gépet kívül / belül nagyon szépre megtisztították.

    Gyártó: IBM
    Pontos típus: ThinkPad T41p
    Hiba jellege: Elcseszett Recovery partíció miatt visszaállítás.
    Garancia típusa: Normál.
    Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
    Javítás ideje: Azonnal.
    Megjegyzés: A már tapasztalt korrektség.

    Gyártó: Lenovo
    Pontos típus: ThinkPad T500
    Hiba jellege: Billentyűzet csere.
    Garancia típusa: Helyszínire bővített normál.
    Szervíz neve: Központi, Info parkos IBM szervíz.
    Javítás ideje: Csomagküldő szolgálattal 2-3 nap.
    Megjegyzés: Nagyon korrektek voltak, pedig (a vásárlás előttieket is beleszámolva) vagy 15-20 -szor hívtam fel Őket minden hülyeséggel, de mindig nagyon rendesek és segítőkészek voltak. A javítás után telefonon felhívott egy nő egy másik részlgről, hogy értékeljem a szervízt, hogy volt-e valahol gond, stb.

    [ Szerkesztve ]

  • thomas791

    tag

    Sziasztok!
    Segítségeteket szeretném kérni 1 laptop proci cseréjéhez!
    ennél a típusnál a proci a hátlap felől közelíthetö meg? >> HP Compaq nx6325<<
    Ezer köszönet!

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • thomas791

    tag

    Köszi ! :R
    Tehát le kell bontani a felét kb. :W
    :R :R :R :R :R

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • thomas791

    tag

    Mégegyszer köszi a segítséget!
    A rajz alapján sikerült a cpu- csere! :R

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • isti13

    újonc

    Sziasztok !

    Egy acer 3103 laptopom van az a problémám hogy a billentyűzet nem reagál semmire a gép indulásakor még a bios-t sem tudom behozni bár az xp normálisan elindul a másik gond hogy egyik usb sem működik így egeret sem tudok használni ! Előzmény: este bekapcsolva hagytam a gépet és reggel csak egy fekete képernyő várt semmit nem tudtam csinálni !

    Ha Valaki esetleg tud segíteni akkor előre is köszönöm ?!

  • Chaser

    Jómunkásember

    Go to service.

    Úgy látom a topik átment mindenesbe:) :U

    _tejesen'® joálapotpan'™_

  • ntomka

    PH! nagyúr

    Sajnos, pedig hasznos topic. A címbe írasd bele, hogy OLVASD EL AZ ELSŐ HOZZÁSZÓLÁST! :D :U

    ツ Headphones on - World off

  • brd

    PH! nagyúr

    Esetleg a nem ideillő hozzászólásokat is lehetne töröltetni, mert így sok értelme nem lesz a topicnak. :(

    The only real valuable thing is intuition.

  • kovacszk

    senior tag

    Bocsi az offolásért, de csatlakoznék ahhoz hogy ez egy jó kezdeményezés lenne, kb mint az apróhirdetéseknél a piros-fekete pontozás. Sok esetben hasznos tud lenni ha tudod mire számíts, sok esetben nem tudsz választani gariidő alatt a szervizek között, de ha mondjuk több ember tapasztalatából tudod hgy kb 3 hónapig fog tartani egy sima ramcsere, lehet inkább veszek én új rammot és nem "pihentetem" a gépet hónapokig.

    A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

  • Chaser

    Jómunkásember

    Gondoltam rá már mikor nyitottam, de mondom csak lesznek olyan jó fejek az emberkék, hogy nem offolják szét:) De még mielőtt modit keresek, ha van esetleg valami más 5let amit bevegyünk a #1-be akkor mondjátok.

    brd: Nincs ezzel gond, direkt ezért kértem, hogy gyártót-típust írjatok, ha valaki kíváncsi egy adott gyártó szervizelésére beírja a keresőbe hogy asus, lenovo, hp, stb.
    Mondjuk aki különböző problémával ideesik azok kedvéért meg betesszük a #1-be az azonnali notis kérdések topikját.

    _tejesen'® joálapotpan'™_

  • alamuszi

    őstag

    IMB/Lenovo: ThinkPad T61
    Szerviz: Központi IBM Szerviz
    Probléma: a gép bekapcsolás után határozatlan időközönként kikapcsol.
    Megoldás: alaplapcsere.
    Szervizben töltött idő: 42 óra
    Vélemény: Igaz a történet, ha egyszer IBM-et vesz az ember, nehezen szánja rá magát, egy másik márkára. Na az is tuti ez nem ígéret, hanem bizonyíták. Ja és megengedték, hogy a merevlemezemet kivegyem, mert lehetnek rajta érzékeny, adatok. Mint utóbb kiderült, vizet kapott. Erre meg a szervizes legyintet egyet. Na ezt nevezem én ügyfélcentrikus cégnek, már ki is néztem a következő áldozatot, egy T410 személyében....

    LENOVO Rulez!!!

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • thomas791

    tag

    Lehetne még belevenni a tipikus hibákat, bővítés, hogyan bővítsük mi magunk!
    :DD
    Nem , most komolyan nem kéne ki-offolni.... :F
    nekem itt adták azt a leirást(rekid), mi szerint honnan is kell kezdeni 1 cpu cserét,
    intelt cseréltem 1 szer már hátulról, de ez az AMD amiben itt segítettek, na ott volt billentyüzet kibuktatás stb...., szóval az ilyen segítőkész emberkék fórumát kqrv@r@
    nem kéne offolni... :( igaz, ez a saját véleményem!!!!!
    ÜDV!

    Ne használj ennyi szmájlit!

    [ Módosította: ollie ]

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • thomas791

    tag

    A laptopod tudott szellőzni?( alúlról)
    Mert ha nem akkor tényleg szervíz....

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • thomas791

    tag

    Vagy túl lelkes volnék??? módósítsd a #1 hsz-t!

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • Chaser

    Jómunkásember

    Jah túl lelkes vagy, csak nem jó helyen, direkt ezért vettem bele a #1-be az azonnali notebookos kérdések topikját, erre szemetelsz tovább :((( Nem baj, holnap gyomláltatom a fölösleget, nem kell válaszolni.

    _tejesen'® joálapotpan'™_

  • thomas791

    tag

    Ez szemetelés? ok... hagyjuk!
    Emberek vagyunk!
    :F

    Megbizhatóság? Nézz utánna!

  • rekid

    őstag

    figyi! remek hogy lelkes vagy és segitokesz te is, tartsd meg jo szokásod és segíts te is masoknak viszot a topic inditoja kimondottan a szervizekre helyezi a hangsúlyt. A Te problémád az Azonnali notebookos kerdesek topicba vagy a hp notebookok topicba illett volna tartalmilag. (Ott is segitettunk volna) miutan ujonc vagy így bocsánatos dolog. Kerlek ne vedd a szívedre hogy offnak veszik a hozzaszolasod ebben a topicban. :)

    Chaser: Take it easy :) Egyebkent meg belinkelhetnetek elso hszbe a laptop gyártó topicokat. pl hp notebookok ibm/lenovo notebookok :)

    [ Szerkesztve ]

    Gyáva népnek nincs hazája!

  • ro_bert17

    őstag

    Bemásolom ide is, mert a topic szerintem jó kezdeményezés, és most karácsonykor valakinek hátha jól jön.

    Sony Vaio szervizzel kapcsolatos tapasztalat:
    Barátnőm notebookja pár nap múlva kerek két éves lesz. Mivel gyakran bele akadt a töltő kábelébe, ezért a töltő csatlakoztatása nem volt túl stabil. Mintha lötyögött volna egy kicsit. A géppel egyébként semmi más probléma, hibátlanul működött. Javasoltam neki, hogy szervizzel nézessük meg, amíg van rá garancia.
    Múlt hét kedd telefon. Ügyfélszolgálat rendkívül korrekt, segítőkész. Elmondja a feltételeket, és javasolja készítsünk akkor biztonsági mentést, mert így a garancia vége felé, átfogják vizsgálni az egész gépet. Szerdán kiküldik a dobozt futárral, jelezzük nekünk csak csütörtöktől jó. Semmi gond, csak dobozt hozták. A csomagolás ötletes, felhasználóbarát, a gép szinte nem sérülhet. Másnap Frankfurtba viszik, folyamatos sms tájékoztatás. Kedden jött meg a doboz - kevesebb idő alatt, mint a várható 1 hét - benne két levél: az egyik egy személyes levél, melyben sajnálják, ha kellemetlenséget okoztak, plusz egy fájdalom díj vaio törlőkendő. A másik részletes technikai: miket csináltak. Ki tisztították, ki cserélték a töltő csatlakozót, csuklótámasz és belső rész műanyag csere, lcd műanyag csere. Ez utóbbi kettőt nem értettük, de tényleg kicserélték, mert a pici hajszálkarcokat, használódás nyomokat az istennek sem találjuk. Így mintha totál vadiúj lenne a készülék. Ma hívtak az ügyfélszolgálattól, hogy elégedettek vagyunk-e, és minden rendben volt a javíttatás során. (de ráérnek )
    Ezt az egészet azért írtam le, hogy ha valaki bizonytalan lenne Vaio vásárláskor a support minősége miatt, egy percig se tegye. Nekem egy nagyon kellemes tapasztalat volt!

    [ Szerkesztve ]

  • SzaboZE

    PH! addikt

    Szép-szép, de szerintem manapság egy ilyen kategóriájú és ráadásul mobil gépnél elfogadhatatlan a helyi szervíz hiánya miatt fellépő 1 hetes javítási idő.

    [ Szerkesztve ]

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

  • ro_bert17

    őstag

    Ebben van valami, bár ez kb. 3-4 munkanap volt, nem tudom ez számít-e valamit. Akinek van helyi szervize az országban, azok dolgoznak pl. hétvégén?
    Nekem mondjuk tényleg azt tetszett, hogy foglalkoztak a problémával, abszolút korrekten. Pont egy töltőcsatlakozó esetén, ami ugye szertintem az esetek 90%-ban user error. És én egy szóval sem kértem tőlük, de teljesen átvizsgálták ezek szerint a gépet, és olyan jellegű szolgáltatásokat nyújtottak ez által, amiről csak elismerően tudok beszélni.
    Persze egy hardcore munkaeszköz esetén, azért lehet bosszankodnék, ha 4-5 napot kellene várni a gépre egy komolyabb hiba esetén.
    Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát? Vagy esetleg elő ferdül, hogy alkatrészre várni kell, vagy nehéz feltárni a hibajelenséget, és esetleg emiatt többszöri próbálkozás van, stb??

  • SzaboZE

    PH! addikt

    "Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát?"

    Bizony előfordul a hosszabb javítási idő. Ott viszont általában külföldön vásárolt gépekről van szó, aminek a garanciáját nehezebb elintézni itthon. De NBD-ben 1-2 nap alatt készen kell lenni, és inkább ott a helyszínen van készen az esetek 97%-ban. Ha ez nem sikerül, annak külön oka van (hibás, nem megfelelő alkatrész, szállítási nehézségek). Én azért jegyeztem meg ezt, mert az árkategória nem mindegy.

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

  • Moz

    PH! nagyúr

    A bp-i Profi Szervízzel (hivatalos Lenovo) kapcsolatos kalandom írnám le. Múlt év november utolsó napján vásároltam egy Lenovo Ideapad Y560A gépet, amiben kicsit több, mint egy hét után elkezdett "köhögni" a winchester. Sajnos a szériahibás Seagate Momentus sorozatból kifogtam én is egyet, pár nap alatt 70% alatti SMART értékek köszöntek vissza a tesztprogramokban. December 14-én följuttattam a szervízbe a gépet (vidéki vagyok), először 1 hetet igértek javítási időnek. A következő igéret a két ünnep közötti napokat jelölte meg határidőként. Hamar kiderült, hogy "szabadságolás miatt" a javítás már átcsúszik ezév első napjaira. Vártam türelemmel, de január első hetének utolsó napján rákérdeztem, kb. mire számíthatok. Azt a választ kaptam, hogy még ki sem bontották a gépet, így fogalmuk sincs mi a pontos baja, javítható-e avagy mit kell cserélni.
    Próbáltam elérni a helyi "képviseletet", ők elzárkóztak a válasz elől.
    Aktuális hét szerdai napon udvariasan rákérdeztem, hogy januárban megkapom-e még a gépem. Végre kibontották a dobozból és 15!!! perc alatt kicserélték a winchestert. Közben kiderült, hogy ledhibás a kijelző, de azt nem akarták cserélni, idézek "a szervizes kolléga jónak itélte", használhatónak. Ekkor kissé ingerülten, de intelligensen írtam nekik egy emailt, hogy 1 hónapig volt a gépem náluk egy HDD csere miatt, amennyiben lehetséges cseréljék már ki a kijelzőt is. Jónéhány óra után jött a levél, kicserélik, pénteken, azaz ma mehetek a gépért. Odautaztam, átvétel előtt kibontattam, kipróbáltam. Az új kijelzőn középen egy világító halott pixel volt. Kicsit összetörtem. Az ügyintéző srác azt mondta, 1 pixel miatt nem kellene cserélniük, de gyorsan telefonálni kezdett..5 perc múlva visszajött, javasolta menjek el ebédelni, cserélik a kijelzőt! :Y
    Madarat lehetett volna fogatni velem! :DD
    1 óra sem telt el visszamentem. Bekapcsolták nekem a gépet, javasolták nézzem át. Karcmentesen, tökéletes állapotban, hibátlan kijelzővel kaptam meg.
    Amennyire rossz véleményem volt a cégről, annyira pozitívan csalódtam!
    Le a kalappal a Lenovo hivatalos szervize előtt :R
    Bár megvárakoztattak rendesen, tökéletes gépet kaptam vissza!

    iPhone Xr

  • Vtwo

    senior tag

    Sziasztok!
    Garancia időn túli javításhoz(Asus) tudna valaki Pesten KORREKT,NEM LEHÚZÓS szervizt ajánlani? :U

    [ Szerkesztve ]

  • 5teve

    őstag

    Gép: Dell latitude e6400 (next bussiness day warranty)

    Hiba: - néhány betű nem reagált a billzeten.

    Szervíz: Humansoft Kft.

    - felvették a hibabejelentést, másnap kiszálltak (vidékre), kicserélték a billzetet vadi újra.

    Le a kalappal Dell/Humansoft. :)

    tel: 7o-373-oo29 *** Viberen is! NO SMS! brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

  • Romvr

    őstag

    Gyártó: Acer
    Pontos típus: Extensa 5630g
    Hiba Jellege: Kijelző mozdításánál, és bizonyos szögekben ugrál a kép
    Garancia Típusa: Normál 1 éves szervízgarancia
    Szerviz: Központi szerviz
    Javítás ideje: 5 nap
    Megjegyzés: Kb 10 hónappal a vásárlás után jelentkezett a dolog, de tény hogy kismilliószor csuktam, nyitottam a fedelet (szokásom win+l helyett lecsukni a fedelet hogy sleep-be menjen a gép). Felhívtam központot, egyeztettek időpontot, másnap jött a futár és elvitte a gépet. SMS-ben kaptam a jelentést hogy hol jár. Másnapra már Cseheknél volt. Ott szöszöltek vele 2 napot, majd jött az SMS hogy kész és küldik vissza. Másnap megjött a futár a géppel. Kijelzőcserét eszközöltek, meg portalanítottak egy kicsit.

    Gyártó: Acer
    Pontos típus: Extensa 5630g
    Hiba Jellege: Random időközönként fehér sávokba ugrik a kép
    Garancia Típusa: Kiterjesztett garancia 3 évre.
    Szerviz: Központi szerviz
    Javítás ideje: 3 nap
    Megjegyzés: A hiba más volt mint a régi, legalábbis látványra. Kb 1 év és 2 hónapra a vásárlástól. Felhívtam a központot, egyeztettek időpontot, másnap jött a futár. Következő nap jött az értesítés hogy már Cseheknél van, rá egy órával hogy elkészült, harmadik nap ért vissza. LCD kijelzőhöz vezető kábelt cseréltek. Az óta hibátlan a gép.

    Szóval az Acer garanciáztatással kapcsolatban jók a tapasztalataim.

    [ Szerkesztve ]

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • economy

    újonc

    Garanciális szerviz tapasztalat:

    Típus: Lenovo G575
    Szervíz: A lengyelországi központi szervíz
    Hiba: A 3,5 hónapos gép egy szép napon a bekapcsolást követően sípolt egyet, és utána se kép se hang.

    A magyarországi garanciális szerviz a Lenovo Ideapad-ok esetén 2012.03.06-tól megszűnt, a gyártó az európai szervizszolgáltatását központosította, és a lengyelországi Bydgoszcz-ban lévő Jabil Global Services Poland gyár látja el.
    A szerviz által kijelölt call center szolgáltató felveszi a hibabejelentést, ellenőrzi a garanciális jótállás érvényességét az interneten, majd küldi a futárt. Azt, hogy melyik futárszolgálat, és hogy pontosan hova viszi nem közli (nem is tudom hogy fejezte ki magát, de a lényeg, hogy ez nem nyilvános adat). A futártól tudtam meg, hogy pontosan hova is viszik a saját tulajdonomat képező gépet.
    Pár nap múlva kaptam a telefont, hogy RAM hibás a gép, és mindez az én hibám...
    A történtek kapcsán a következőkre hívnám fel a Lenovo G575-ös konstrukciót vásárolni szándékozók figyelmét:
    A Lenovo ezt a gépet 2GB-os RAM-mal gyártja, így hozza forgalomba. A magyarországi forgalmazók pedig 4GB-os konstrukciót árulnak, ami azt jelenti, hogy ők bővítik a gyári konstrukciót +2GB RAM-mal. Ez a beszerelt + RAM forgalmazótól függően SILÁNY MINŐSÉGŰ. A központi szerviz csak a gyár által forgalmazott eredeti konstrukcióra vállalnak garanciát, a beépített +2GB-t RAM-ra és a SILÁNY MINŐSÉG ÁLTAL OKOZOTT EGYÉB HIBÁKRA (Pl. ALAPLAPI HIBA) NEM VÁLLALNAK GARANCIÁT. EZT A VEVŐ HIBÁJÁNAK TÜNTETIK FEL. A forgalmazót terheli a rossz minőség miatti csere, azonban A VEVŐ BUKJA A FUTÁR költséget!

  • WASP26

    újonc

    Gyártó: Lenovo
    Pontos típus: Ideapad Y560
    Hiba jellege: Bal oldali zsanér lötyög/törött
    Garancia típusa: Normál garancia.
    Szervíz neve: Profi szerviz.
    Javítás ideje: 20 nap
    Felhasznált alkatrész: COVER KL3 KB ASSY Lenovo Y560, CASE KL3 BASE HYB W/O TV TUNER SP Y560
    Megjegyzés: Bevinni Debrecenbe, felküdik Bp.-re, visszajön Bp.-ről bemenni Debrecenbe. :W

    Gyártó: Lenovo
    Pontos típus: Ideapad Y560
    Hiba jellege: A kijelzőn több helyen fehér folt (pixel hiba) látható, HDD 70%-os a HD Sentinel szerint.
    Garancia típusa: Normál garancia.
    Szervíz neve: Profi szerviz.
    Javítás ideje: 52 nap
    Felhasznált alkatrész: HDD csere, LCD csere, recovery
    Megjegyzés: Ismét bevinni Debrecenbe, felküdik Bp.-re, visszajön Bp.-ről bemenni Debrecenbe. :W, Telefonon és e-mail-ben többször érdeklődtem, kedvesek, türelmesek voltak, mondjuk én is.
    Adatmentést nem csináltam a HDD-ről, így megszoptam, mert csak 12000Ft+ ÁFA-ért csinálták volna meg.

    [ Szerkesztve ]

    "Mindenki jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának!"

  • Zoliric

    újonc

    Én csak ajánlani tudom a laptopgurut ! Profi tettre kész csapat. Mivel én sok évvel ezelőtt náluk dolgoztam. A fenti vélemény teljességgel hihetetlennek tűnik számomra !!!

    [ Szerkesztve ]

    A kormány amit igér megtartja ! Ha pénzt igér az is megtartja !

  • wvl

    újonc

    Gyártó: Lenovo
    Pontos típus: ThinkPad EDGE E420
    Hiba jellege: Nem kapcsol be a gép
    Garancia típusa: Normál/alap szervizgarancia
    Szervíz neve: Smartservice Kft.
    Javítás ideje: 11 nap
    Javítás jellege: alaplap csere, DC in alkatrész csere

    Az itteni tapasztalatok alapján először a központi IBM szervizbe mentem, ahonnan az ott maradt egyetlen munkatárs átküldött a Smartservice-hez azzal, hogy oda mentek át a kollégái egy átszervezés miatt, és jobban járok, ha oda viszem.

    A Smartservice-es ügyfélszolgálati munkatárs nagyon segítőkész és kedves volt, ennek ellenére a szolgáltatással nem vagyok különösebben elégedett:
    - 11 nap egy thinkpad esetében bosszantóan hosszú idő, még akkor is, ha csak egy "kommersz" edge modellről van szó
    - a billentyűzeten valami olajos anyag volt szétfolyva mindenfelé, gondolom a vízállóságot tesztelhették vele, vagy ilyesmi, csak nem törölték le a végén

    Miután a gép nem jegyezte meg a bios beállításokat, leszedtem a hátsó borítót:
    - a hátlapot a csavarok mellett rögzítő bepattintható műanyag "fogak" közül az egyik gyakorlatilag le volt törve, lifegett ide-oda, én szedtem le végleg, mielőtt beleesne a gép belsejébe és esetleg új hibát okozna
    - a cmos elem nem volt visszadugva az alaplapra

  • poli27

    PH! kedvence

    Almás gépet akkor nem veszek( amúgy se vennék mert kb 3x árat kérnek érte mint amennyit ér)

  • GrandeP

    PH! addikt

    Üdv!

    Kecskemeten mondom hova NE! :DDD

    Az összes "bolt" aminek neveben benne a laptop-notebook, ezek mondhatjuk h egy ceg..
    (papiron nem, de ugyanazok a hozzanem erto lehuzo topak dolgoznak ott)Itt a Csak a penz szamit, tehat ha garis akkor is penzt kernek, illetve ha megtetszik nekik valami a laptopodban akkor kicserelik, ha valamit szerelni kell, akkor több het, es meg akkor is csak egy kevesbe roszra cserelik... szinten penzert.

    Tehat, Szilcoopban laptopbank, Alföldiben laptopbank2, Izsaki ut Laptopabc - laptopvarazs, illetve allneven a Petöfi Sandor utca elejen a szalaghaz mellett.

    Notebookstore, ök mondjuk nem is szervizelnek, sajat garanciajukat is csak immel ammal, minimum ket het, mert Pestre küldik anyaceghez, helyben nem is ertenek hozza...

    Maradtak az ismertebb boltok,

    Lingvin: sajnos itt mar nem dolgozik olyan aki ert hozza, viszonylag dragan, sokaig javitjak.

    Pcpc (palma computer) sajnos mar itt sem dolgozik olyan aki ert hozza, meg "frencsajzosok" a laptopszerviz.com-al, tehat szabott arak es postazas van, több het, de legalabb megcsinaljak, meg ha nem is olcson es gyorsan.

    Budai-Balai ... ha olyanjuk van akkor hamar megcsinaljak, ertelmes aron... HA olyanjuk van!

    Terminator az uj, ami egyebkent a regi, na ez nocomment... meg csak ra se nezz a kirakatra/honalpra. ;]

    Pcdoki... szinten.

    Uhrin es az Acer hivatalos szervize:
    Ezek mar egy ceg lett, meg is latszik, egy szinten vannak a Laptopbank es tarsaival.

    Vmaxker avagy Computerguru.... annyira nocomment h csak na... több feljelentes is fut a rendörsegen ellenük.

    Hat, azthiszem ennyi...

    NEMMEGY! Értem, de mi nem megy? EZ! De mi? EZ NEMMEGY?!

  • Stauffenberg

    PH! nagyúr

    Ez pár hónapja történt, de most találtam rá a topikra.

    Laptop: Acer 5552G
    Szerviz: Hivatalos Acer szerviz, futárral felvevős, elszállítós, visszaküldős
    Javítási idő: 42 nap, de javítatlanul jött vissza
    Garancia típusa: Normál 1 éves
    Hibajelenség: Általánosan pocsék összeszerelési minőség, viszont a használatot elkezdte korlátozni, hogy sorra potyogtak ki a billentyűzet gombjai

    Történet: A párom kapta a gépet ajándékba. Akkor három ilyen lett vásárolva egyszerre és különböző ismerősökhöz, barátokhoz kerültek (ez még fontos lesz). A gép összeszerelési minősége pocsék, már 1-2 hónap használat után recseg-ropog és a billentyűk gyárilag is lötyögnek. Pár hónap után a zsanér már lötyögött és a billentyűk elkezdtek kipotyogni. A legtöbbet vissza lehetett pattintani, de az egyik szó szerint kitörött gépelés közben. Az ugyan ilyen géppel rendelkező ismerősök is jelezték ezeket a gondokat.

    Eljött a futár érte, kivitte külföldre és egy hét múlva jelzett az Acer, hogy felvették a szervizben a gépet. Ez "gyors" volt. Aztán három hétig nem tudtunk róla semmit, többszörös telefonálás és email váltás alatt olyan is elhangzott, hogy "Nem tudjuk a hibát produkálni!". A zsanér lötyög és egy billentyű gomb hiányzik (mellékeltük). Mit nem lehet ezen produkálni? Valahol 30 nap körül, tehát egy hónap után szóltak, hogy megtalálták a hibát (na ne... komolyan?), de ki kell vizsgálniuk, hogy kinek a hibája. További 1 hét szenvedés után felhívtak, hogy a hibát mi idéztük elő, ezért 17 ezer forint lesz az új billentyűzet és 7500 Ft a futárköltség, mert ezt nem javítják garanciában. Erre mondtuk, hogy többen is panaszkodnak ugyan ilyen gondokra, erre azt mondták, hogy a géptípus kifogástalan, senki sem küldte még így vissza. Nem lehetett őket meggyőzni és még egy hétig ment a huzavona amire azt mondtuk, hogy pakolják össze a gépet és küldjék vissza ahogy van.

    Visszajött javítatlanul, vettem bele 8000 Ft-ért bontott billentyűzetet és magam raktam bele. Nem érdekelt a további garancia bukása, mivel úgysem javítanák ki. Ja a lötyögő zsanért sem javították, egy kalap alá vették a billentyűzettel és szerintük mi csapkodtuk a fedelet, mint hasmenéses a budiajtót.

    Az Acer szerint lehet ipari hulladékot árusítani, mert minden mechanikai hibát rá lehet fogni a felhasználóra.

    Visszaolvasva láttam itt hasonló eseteket más gyártókkal, melyet probléma nélkül javítottak és nem kellett rajta 1,5 hónapot ülni.

    ---                                                                                                                                                                                                                       "If I knew how to take a good photograph, I'd do it every time." - Robert Doisneau

  • germinator66

    fanatikus tag

    Sziasztok!

    Adott egy Acer Aspire 3100 mely egy filmnézi közbeni fagyás óta nem reagál semmilyen beviteli eszközre, csak a főkapcsolóra. Bekapcsol rendesen, bejelentkezési képernyőig eljut, de mivel nincs bill se egér, max kikapcsolni lehet. Értelemszerűen BIOS-ba se tudok belépni. Mintha az USB-k sem mennének rajta.
    BGA gond lehet?