Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz Scrake^;DD #362 üzenetére

    Nem rossz autó, de semmi pertizs nincs mögötte.
    Pont a Nissan bukdácsolása idején született mostohagyerek, Renault nyomásra meg eléggé megvágták a fejlesztési költségeket, még motorból is a rosszabbik 1,5-ös jött európába. A Renault-Nissan megállapodás értelmében a Nissan Európában a C és D szegmenst átengedte a Renaultnak. Ezért marad el pár kortárstól a beltér, meg kisség nehéz is lett, ami hatására a hosszú áttételű váltóval a lefojtott motor nem is túl virgonc.
    A facelift után kicsit erősebb lett, de fél literrel többet is eszik. A faceliftes hátsó lámpa búrája főleg öregedve nagyon sérülékeny, aranyáron mérik. Ha egy pici repedés van rajta, a szín miatt csak párban cserélheted, ami százezres tétel.
    A QG motorok -japán szemmel, meg az előd GA és SR sorozatok után- eléggé problémásak, a vezérműlánc hajlamos nyúlni, gyújtótrafó bajok előfordulhatnak. Ennyi idős korára a szelepfedél tömítés alól szinte biztos, hogy van valami olajosodás. Nagyon fontos az előélete, ha nem volt neki jó gazdája, enni fogja az olajat.
    Kormányművet nézd meg, sokszor szivárog az olaj.
    A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti. Tartóssága közepes, a régi Almera jobb volt, egy francia szintet hoz kb.
    Az 1,5dCi ugye Renault motor, akkoriban még az se volt problémamentes. Megint a szervíz a lényeg. A Delphi befecskendező rettentő érzékeny az üzemanyagra, meg leginkább annak szűrőjére és cseréjére. Ha mindig gyári került bele, sokáig el tud ketyegni vele és marha keveset eszik. Ha utángyártottat raktak bele, egy rossz tankolás elég, hogy kinyírják a rendszert. A 100LE alattiakban nincs kéttömegű.
    A 2,2 dCi-t kerüld messzire.
    Behozottat messziről kerüld el, zabálni fogja a rozsda.

    A fapados magyarnál viszont ügyelj arra, a facelift előttiben még ABS sincs.

Új hozzászólás Aktív témák