Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vebber

    tag

    válasz KOHO #6633 üzenetére

    Verd jobban a "nyálad". Ilyen esetben vetess fel jegyzőkönyvet, ha visszaküldik úgy, hogy ugyanolyan szar, semmit nem csináltak vele újabb jegyzőköny arról, hogy a hiba kijavítva nincs.
    Átvétel előtt fogyasztóvédelemmel konzultálni, a konkrét hiba tudatában, elmondani, hogy nem történt javítás a jótálási/garanciális időn belül, javasolják-e az átvételt.

    Az üzletben nem az eladó kisaszonnyal, hanem az áruház vezetővel beszélni. Tájékoztatni mi történt, pontosabban mi nem történt, döntésed szerint békéltető testülethez, bírósághoz fordulhatsz.
    ezeknél lehetőség van szakértő bevonására is. Ha az megállapítja, hogy a hiba valós, akkor utána nincs mellé beszélés tovább.

Új hozzászólás Aktív témák