- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs025
senior tag
válasz Carlos Padre #2310 üzenetére
Mármint Cerny-től való idézet megerősíti azt, amit Cerny mondott?
-
T.Peter
őstag
válasz Carlos Padre #2310 üzenetére
Erre kepes az Xbox is. A patent alapjan a texture filter pipeline es az intersection engine nem megy egyszerre, de attol meg a shader-ek mennek parhuzamosan.
4 Texture or Ray ops/clk per CU | 4 Ray/Box intersections or 1 Ray/Triangle intersection processed per CU per clock
Lathato, hogy csak a texture unit van lefoglalva, nem minden mas is. Ahogy eddig is ment parhuzamosan a texture operation minden massal, ugy a ray intersection is megy.
Szoval a ket konzol kozott inkabb szoftveres elteresek vannak, mint hardveres.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs