- Hálózati / IP kamera
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Brave
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Én azt veszem észre, hogy ahogy fejlődik a performance capture és egyre élethűbb, filmszerűbb jeleneteket raknak össze a rendezők, úgy nem tud fejlődni, sőt egyenesen degradálódik az írás minősége a játékokban. Vagyis inkább talán azt lehetne mondani, hogy egyre hosszabbak a játékok és egyszerűen nem tudják megtölteni releváns tartalommal, rengeteg az expozíció, mesterkélt szövegek, igazi karakter nélküli, szinte már placeholdernek tűnő szereplők és ezek érdekes módon a színházi közeget juttatják eszembe, ahova kétség kívül illik, sőt szükséges ez a fajta mesterkéltség, viszont a videojátékok többségéhez az interaktív mivoltukból fakadóan természetesebb, emberközelibb párbeszédek kellenének, amikkel könnyebb azonosulni.
Vannak persze pozitív példák a modern korban is, Neil Druckmann, Chris Avellone meg még páran nagyon értik, hogyan kell organikus, hihető párbeszédeket adni a karakterek szájába, miket érdemes egyszerű leírásként a játékos elé tenni inkább, de valahogy én azt érzem, hogy nagy általánosságban nem sikerül egyszerűen meghaladni a '90-es évek színvonalát (gondolok itt elsősorban a BioWare, Black Isle, Ion Storm játékokra főleg), fotorealisztikus performance capture ide, hollywoodi színészek oda. Azt meg sose felejtem el, hogy a Bungie visszafejlődött 20 évet és a Destiny sztorijának 90%-át kb. általános iskolás szintű leírásokba tette, mint anno a Marathonnál, mikor még nem volt szinkron a játékokban. Hihetetlen...
Viszont azt azért hozzáteszem, hogy vannak játékok, amiknek kifejezetten jól áll ez a picit bárgyúnak tűnő fennköltség és ezt jól is prezentálják, ilyen a Larian összes például vagy akár a FromSoftware játékai, illetve kiemelkedő, 10/10-es példának ott a Disco Elysium, ami jelenleg a világ legjobban megírt játéka és minden van benne, amit az ember csak el tud képzelni egy történettől, szívszorítóan emberközeli pillanatoktól kezdve shakespeare-ien pátoszos monológokig.
Zseniális, hihetetlen játék, eszembe jutnak pillanatai és könny szökik a szemembe.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs