- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz balazs1011 #2892 üzenetére
A 2005-os 500-as Beverlyre van ketfele méret?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #2899 üzenetére
Ha normal 500-as a gép es nem 500ie, akkor az eredeti alkatrész cikkszam 001011, azonban a kozel 10ev alatt ezt szinte biztosan atvezettek masik cikkszamra, amit telorol most nem találok...
egyebkent az is jo, ha kiszeded a szíjat es vegigmered, hogy mekkora.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #2900 üzenetére
Talaltam egy pdf osszesitot. 19. oldalon 3 cikkszam is van, abbol 2 az 500-as Beverlyje.
http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/ECP3000US2.pdf
a dolgot bonyolítja, hogy 2005ben a Service manual alapján az m341m33318-tol 5 görgős a konstrukció. Gondolom onnantól lehet, hogy masik szíj is van...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
A szerelok, azok... Kevéske autós es motoros pályafutásom alatt voltam markaszervizekben, markaszervizes maszekolonal, egyéni vállalkozó szereloknel, hobbystaknal, de eddig csak az volt jo, amit:
1. Ocsem es én oldottunk meg (autó, motor, bojler, villany, gazkazan)
2. Egy lelkiismeretes szerelő, akihez meg Szlovákiából is hordanak autokat...
3. Utcámban lakó viz es fűtés szerelő, aki azt vallja, hogy ELŐSZÖR megcsinálja tisztességesen, mert a vállalt 30eves gari alatt nem akarja magát szopatni es kicsi hiba miatt felvonulnina a 3. pontbeli mentalitással meg egy autó vagy motorszerelonel sem találkoztam (leszámítva 2, de o csak egy automarkaval nyomul)
Az én ketkerekum most markaszervizben van, lassan 2hete. Rajuk telefonáltam hétfőn, hogy wtf? Meg neki sem kezdtek... Ha vege lesz, majd írok egy kicsit róluk...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Monster kedvelőknek: Trial
Még nem találkoztunk személyesen, de valami ilyesmire számítok...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Quasar blokkos tulajokat kérdezném: létezik, hogy 5000km az olajcsere?
Maintenance table alapján: természetesen nem létezik... 5000km a check/top-up és 10000km a change.
Hadd ne mondjam, miért kérdezem...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3127 üzenetére
Dehogynem!
Június közepe előtt kaptam időpontot a márkaszervizbe július 18-ra. Előre átbeszéltük a szervizelendő gondokat és ezért is beszéltük meg a Júli 18-at, mert akkor már tudtam, hogy 21-25 szabin vagyok valahol távol országunktól...
Az előre megbeszélt hibalista, fontossági sorrendben:
1. hidegen indítva a magas alapjárat nem esik vissza csak újraindítást követően
2. hajtás: vitt szíj csere plusz a járulékos dolgok tőlük
3. távfény kapcsoló forrósodik, beragad (ezt magam is megcsinálhattam volna, de nyaralás előtt nem akartam már vele, meg nem hiszem, hogy nagy tétel lenne)
4. esküszöm, hogy a kormányrudam enyhén jobbra áll vagy én ülök hülyén a gépen vagy nem tudom. Jeleztem nekik márciusban is a teló olaj cseréjekor, akkor nem foglalkoztak vele.
5. térdidom teteje fényezés javítás, mert a nagy plexi tartókonzolja bekaristolta a fehér műanyagig egy rossz összeszerelés utánA 4. és 5. kézben járó történet.
Július 18-án leadtam a motort, mondván következő héten nyaralok, ezért a hibalistával nem egy nap alatt kell meglenniük, elég lesz Júli 28-ra.
Júli 28-án telefonbeszélgetés során kiderült, hogy még hozzá se kezdtek. Ok nem húzom fel magam, mikor keressem őket ismét? - Hét vége felé megleszünk!
Júli 31-én keresem őket: igazság szerint még nem kezdtek neki, de hívjam őket másnap reggel és akkor az enyémet rakják a padra.
Aug 1-én nem kerestem őket, mondván ha el vannak havazva, felesleges feszkózni...
Ma hívom őket: munkafelvevő telefonja át van irányítva a szerelő srác telójára. Mondja, hogy érti a problémát, de ő két hétig szabin volt így nincs képben de megnézik és délben telózunk...
Délben keresnek, visszahívom őket: hajtás kész, olajat cseréljenek? Mondom ácsi, 5x00km-el ezelőtt lett cserélve nem kell még. Huha az baj, mert 5000km a csere intervallum. Végül megegyeztünk abban, hogy nem cserélik, mert itthon van szűrőm, olajam mindenem. Na de hogy álltok a többivel?
- Hát fényezés kérésével csak jövő hétre lenne meg. - Ok akkor hagyjátok azokat.
- Egyébként vason van a fékpofád, cseréljük? - Cseréljétek. De mi van a magas alapjárattal?
- Azt is mindjárt nézzük! - Ok
- Nap végén jelentkezünk! - Várom...Hozzátenném, hogy nem értek a fékpofákhoz, de az enyémben még a gyári vágott légjárat látszódik, a hódban is mondták, hogy majd a következő szezon elején cseréljem, ha nem akarok szezon közben szarakodni vele...
Ahogy elnézem, a srácok tökig úsztak a melóval, mert a szerelők vezetője szabin volt... Ráadásul ő az az ember, amikor legutóbbi ottjártamkor is multiméterrel huszárkodott, a többitől nem nagyon láttam még ezt. Azaz az elektronikához értő ember nélkül nyomták a kifutós, gyors melókat..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3129 üzenetére
valahogy így. Megértem mondjuk, mert szabadságolás, nyár, motoros szezon, lassan be kell látni, ha be is vállal valami szerelő nagyobb melót nyáron, akkor is a gyorsan pörgethető görgő, szíj, olajcseréket nyomják.
De. Az 1-es pont az, ami miatt a márkaszerviz megkeresésre került ~1,1 éve. Azóta a probléma megvan, most már ideje lenne megoldaniuk vagy legalább elkezdeni keresniük, mert eddig csak computerezés volt, meg hogy az ECU a bűnös. ECU-t is szereztem hulladék áron vadi újat (hozzátenném teljesen saját szakállamra, mert láttam rajtuk, hogy ha benyelem, hogy az ECU a szar és nem adok ki 130e ft+áfát, akkor lényegében itt meg is áll a történet, nem lesz további diagnosztika, szenzorok méregetése stb, hiszen szerintük az ECU a szar)
Az új ECu-t berakták, természetesen hidegen az is magas alapjárattal indul, így állapodtunk meg a Júli 18-ban... Mivel akkor ezek szerint egyik ECU sem rossz, hanem valahonnan rossz értéket kapnak, ami megbolondítja őket. Na ezt kéne most kideríteniük, hogy honnan jön rossz érték.
Még gyári, vadi új vízhőm. szenzort is csomagoltam a hibalista mellé. Ezután még marad a RPM szenzor és a főtengely környékén a fals levegő szívás. Tehát nem mondom, melós, de sok lehetőség már nincs, hogy kiderüljön, mi sz**at több mint egy éve...
Ugyhogy remélem, hogy becsületesek lesznek és a nap végén azzal keresnek, hogy Főnök! Szétborítottuk a gépet, atomjaiban van, nem tudtuk még összerakni ezért csak holnap este lehetne érte jönni. Ekkor nyugodt leszek.
Ha ma mehetek érte, akkor nem leszek nyugodt....[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3133 üzenetére
Ha jól tudom ez az egyetlen, hivatalos márkaszerviz és ráadásul értékesítői márkaképviselet is egyben. Piaggio Beverly 250...
Nekem ugyanez a pozitív a tapasztalatom a hódokról, bár náluk csak gumizni jártam eddig... Ugye ők nem is nagyon vállalnak nekem olyan melót, amire egy márkaszerviznek van meg a felszereltsége, másnak legálisan nem is lehet nagyon... Viszont amit bevállalnak azt ott a srácok időre teljesítik...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3135 üzenetére
Lehet, hogy eljön az a pillanat is. De egyelőre felültem erre a szopórollerre és nem hagyom, hogy én essek ki előbb. elég sokszor jártam már náluk ezzel a problémával, elég sok elmélet született, többször is hagytam ott szép összegeket más dolgokra, úgyhogy épp itt az ideje, hogy valamelyik elméletet átültessék a gyakorlatba és ezzel talán meg is oldják a gondomat...
Egyébként a tmotor nem Burgmann csapat?
Mert független szervízként még nézegettem az injektor.hu Érdi csapatot is...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3138 üzenetére
Na ez a másik: családomban ez az egész kurva szokatlan. Faterom vállalkozóként szolgáltatóiparban dolgozott. Alapelvei:
1. Ha azt mondom, hogy T időpontra kész lesz, akkor valójában kész lesz T-1 időpontban
2. Ha azt mondom, hogy X összeg lesz, akkor valójában a végén X-z = Y összeg volt (ahol z pozitiv valós szám)eredmény: végeláthatatlan mennyiségű felkérés, hirdetés nélkül is nagyon híres, nagy emberek kuncsaftként, kézről kézre adták a telefonszámát stb stb...
Ilyen motorszerelőt még nem láttam, autószerelőből talán van egyem...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3141 üzenetére
Akkor még nekünk is sorban kell majd állnunk nálad....
Ugyanis ezzel a mentalitással egyenes arányban növekszik az ügyfélelégedettség és ügyfélszám is, mert az ügyfél tudja, hogy ha a mesterrel megbeszéli, hogy Xe Ft, akkor átvételkor nem borul be a családi költségvetés a "Tudja amikor szétbontottuk, akkor láttuk, hogy..:" meg "Én sem vagyok röntgenszemű, nem láthattam előre..." (akkor miért nem mondtad előre, hogy _lehet_, hogy 5x Ft lesz?) meg "Kicsit megcsúsztunk és az embereimet ki kell fizetnem..." kezdetű mondatok miatt....
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Átvettem a gépet tegnapi nap folyamán.
Nos az eredmény:
- fékbetétek cserélve
- gyertya cserélve
- szíj, görgők, csúszkák cserélve
- víz hőszenzor cserélveMintha nem is az én motoromat kaptam volna vissza,
- nagyon csendes lett (gondolom a görgők csörögtek benne, öcsém már kérdezte is, hogy nincs ennek valami csapágy baja? ),
- a kipufogó hangját is hallom (valami más zaj - gondolom a varió környékéről (szíj?) - elnyomta eddig, de mivel első motorom volt abban az állapotban, így nem tűnt fel... )
- királyul megy is az előző állapotához képest (közvetlenebb gázreakció),
- a srácokat megkövetem, volt olyan fékpofám, amin alig volt már kopó réteg -> fék is nagyon jó lett DE!A napi első indítás után kialakuló magas alapjáratot nem sikerült megoldaniuk. Beindították, hogy nézd nem magas az alapjárat. Mosolyogtam, hogy mehetek vele egy próbakört? - Persze!
- Mentem két karikát a parkolóban és woálá! Mikor visszaérkeztem még meg sem álltam, egy csapatként kérdezte az egész szerviz, hogy na na? Én ingattam a fejem, a srácok meg összeomlottak
Abban maradtunk, hogy téli kanyar lesz ennek a javítása, mivel télen a 0 fokban nap közben is többször lehet hideg blokkal indítani, nem csak reggel. De nem szabadulnak tőlem
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3336 üzenetére
Jól indult a reggel
Áll a piros lámpánál, buszsávban egy bicajos, megérkezek mellé.Arra leszek figyelmes, hogy piroson a bicajos elindul, én reflexből szóltam, hogy "Állj, piros!". Meg sem hallotta, tekert, mellékutcából (ahol zöld volt) épp kanyarodott ki egy autó, majdnem elcsapta a bringást, nagy mutogatás egymásnak.
Zöldet kapok, utolérem a bringást, szólok neki, hogy "Az autósnak volt igaza, mert piroson mentél át" Válasz: "És akkor mi van ha piros volt?"
Legjobb A mentalitás egy mondatban tökéletesen tükröződött
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3367 üzenetére
Még ak inti történetekhez tartozik, hogy állítólag vannak olyan kereskedések is, ahol raklapra vannak összerakva a motorok, alkatrészek kb 1m3 és X eurót kérnek érte. Sokan foglalkoznak ilyen legó alapanyag vásárlásával is és abból próbálnak összetákolni egy-egy járőképes példányt.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Szerintem kcsa járt a legjobban. Egy ideje nem locsolja a pénzt sem benzinre, sem olajra, sem váratlan egyéb dolgokra. Mármint a sajátját...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3421 üzenetére
Az szerintem 1,5 éve, 2013-ban volt és én is akkor vizsgáztam.
Rutinra majdnem el sem mentem, mert leszakadt a nagy hó, végül csak elindultam. Mire a pályára értem már eső esett és kezdett a hó elmosódni, a rutinvizsgát megtartottuk.[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
"gen, az elméleti vizsga érvényessége 2 év, ha ebből kicsúszol, akkor a teljes tanfolyam ismétlésével lehet újrakezdeni.
Alapszabály: A sikers elméleti vizsga és a sikeres forgalmi vizsga közt nem telhet el 2 évnél több.
Ha még nem telt le a 2 év, akkor minden eddigi eredményed megmarad, folytatható a tanfolyam, (hacsak a Te iskolád nem rendelkezik másképp már a beiratkozáskor , ezt Ők tudják megmondani..) de ekkora kihagyás után lesz mit pótolni, erre készülj fel!"Ez egy megkezdett kategóriaszerzésre vonatkozik. Nem tudom, hogy kategóriabővítés miben különbözik ettől...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3578 üzenetére
Nah nah...
Azért én még a 250-esemre sem merném azt mondani, hogy kinőttem...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3598 üzenetére
De nem robival, úgyhogy az nem ér. És nem is Budapest, úgyhogy sicc!
Majd a Te motorod lesz eladó (1)18e km-rel? Ékes példája annak, ha valaki túragépet vesz, akkor az használni is fogja, nem csak évi 3-4e-ret megy vele, hogy aztán 6 év után megvehessem alighasznált koramiattiértékvesztettként...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3606 üzenetére
Na az a video azért durva... Ezt mennyi idő alatt tekerte bele vagy mit csinál a pilóta?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #3693 üzenetére
Oh félreértesz. Én -bár egyelőre csak az oktatómotorokból és a mostani robimból tudok kiindulni-, azért figyelnék következő vásárlásnál az alábbiakra is:
1. 130-as tempó 2 személlyel, felcsomagolva
2. a tempóhoz minél alacsonyabb gépzaj.A robimnak azért 1-2 óra valós 100-as tempó után fülsértő, fájdalmas, egyenesen idegesítő hangja van.
Ha van olyan robogó, ami ezeket tudja, akkor ok. Azonban a pakolhatóság akkor is 3 dobozzal az igazi, azt meg robogókra szerkeszteni nem egyszerű.. 2x40l+35l azért az már pakolható jó néhány napra.
Abban viszont igazad van, hogy városba a váltót pöckölni, kuplungot ráncigálni bonyibb, mint pusztán a markolat csavargatásával haladni...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Dehogy döntöttem el, hogy dl lesz...
Igazabol xevo 400 is játszhat, vagy Beverly 500...
Ami biztos, hogy ma biatorbagy fele az 1-esen az emelkedőn két személlyel, durva szembeszelben 80 volt a 250-es vege...
Amugy a scara tenyleg ronda
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3715 üzenetére
Marmint az új tud bemenni a duplagyujtasos.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs