Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #24134 üzenetére

    Pedig ebben az esetben mégis az.:D Ugye karbis motorról beszélünk, aminél
    az ég világon semmi nem zárja el a benzin útját motorfék üzemben (Zsigáknál
    már előfordult erre megfelelő szolenoid, nekünk ez se jutott), tehát motorféken
    akármennyi üzemanyag is jut a hengerbe, az pazarlás. Ha elég, ha nem.:R

    Normál beállítások mellett olyan kevés jut, hogy nem igazán ég el, tehát ebből
    a keverékből jut a kipuba, ezért durrog: ha zavar a durrogás, egyszerűen dúsra
    veszed a keveréket és voilá: elég a hengerben, nem durrog. De többet fogyaszt
    emiatt (logikus + tapasztalat!) és persze szarabb lesz a motorféked is. Extrém
    esetben ugye (manuális szívató van rajta) gáz nélkül is el lehet vele közlekedni.
    Viccelődött a szerelő, hogy van rajta tempomat haha. Mármint a szívatókar...:DDD

    Télen ha mész szívatóval (motorfék kb. nuku), lejtőn elcsukod, jön a durrogás...
    Minél hidegebb, azaz minél inkább elszegényedik, annál brutálisabb mértékben.

    Anno, amikor a szerelő beállította fülre a karbit, elsőre az tűnt fel, hogy csuklott
    gázra, s borzasztóan kelepelt motorféken. Vissza is kellett vinnem még egy kis
    csavarintásra, onnantól lett jó a gázreakció, és csökkent a durrogás is.:))

    Szerk: a linken melléklevegő csavart írok, ami tévedés, keverékcsavarról van szó.
    És azért ment fel az égbe az alapjárat, mert a betekeréssel szegényített rajta.:K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák