Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vangelis

    nagyúr

    válasz Pug #19740 üzenetére

    Állítólag a törvény szerint bonthatott volna, ha egyformán értelmezzük.

    Tehát szerintem nem volt korrekt az ügyfél tájékoztattatása.
    Bevallom bánom, hogy jegyeztem meg a telefonszámot.
    Pedig még a ügyfél bizt kódot is mondta.ű
    Legalább felhívhattam volna, hogy szerintem átbaszták.

    Nem akartam annyira hallgatózni csak érdekelt a téma, hogy mit csinálnának velem ha volna hűségem.

    belém is belém kötött a csaj, hogy nincs kifizetve egy száma és adjak neki igazolást vagy nem csinálja meg.
    Mondom kaptam sms-t , hogy befizettem az megfelel?
    Ahh az nem!!!

    Mondom már a saját cégükben sem bíznak.

    De mondom reggel a kolléganője azt mondta, hogy jöhetek nyugodtan.. bla bla bla...

    Érdekes tényleg jó volt így is.

    Mindegy .. szerintem oda kell figyelni.

    @@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

  • Daffni2

    addikt

    válasz Pug #19740 üzenetére

    Ne legyetek már ilyen alpáriak,

    mint már mondtuk nem egyszer az ott ülő dolgozónak semmilyen érdeke nem fűződik ahhoz, hogy ne bontson az ügyfél.
    Sőt, mivel meg van adva,mit kommunikálhat jelen esetben, megütheti a bokáját, ha mást mond.
    Akár szándékosan akár nem tudásból kifolyólag.

    Inkább azt kellene méltányolni, hogy a Vodafone volt az egyetlen aki nyíltan, és pontosan elmondta, hogyan lesz.

    A másik kettő meg még mindig sunnyog.

    Azt meg bármikor be lehet bizonyítani, hogy általánosságban a Vodafone kedvezőbb tarifákkal dolgozik mint a másik kettő.A lefedettségről már nem is beszélek mert fényévekre elmaradtak március óta a Vodafone-tól.

    Talán mégsem véletlen, hogy a világ legnagyobb mobilszolgáltatója.

    "Aki ad,az nyer"

Új hozzászólás Aktív témák