Új hozzászólás Aktív témák

  • SztiviVander

    őstag

    válasz mobilemaster #79124 üzenetére

    ...és hívni a 1270-et, onnan megoldódik.
    Nem akarlak elkeseríteni, de nem biztos hogy olyan egyszerű lesz :) Amikor én hordoztam tavasszal telekomtól kártyásomat vodához, kb 5 perc volt, felhívtam 1270, ügyintéző, mondtam mit akarok (aktivált 0Ft-os instant simre ráhordozni a telekomtól a számomat), megkérdezte biztos egyeznek-e az adatok mindkét helyen, mondam tuti, oké, mi az aktivált instant sim száma, bemondtam, oké már el is elindította a folyamatot, kb 4 nap múlva lesz az átállás este 20-24 között, de jön majd sms is. Ennyi. Pontosan ahogy a weboldalon le van írva. El se hittem hogy ilyen flottul tud menni bármi is. Aztán kiderült hogy nekem csak mázlim volt. Egy héttel később páromnak tökugyanilyen hordozásnál a negyedik ügyintézőt sikerült rábeszélni (úgy hogy ott már bekapcsolódtam én is a beszélgetésbe nemkicsit idegesen), hogy de pedig tudnak telefonon hordozást indítani, weboldalukon kristálytisztán le vannak írva a lépések, még az is érti aki nem a vodafonnál ügyfélszolgálatosként dolgozik. Erre nagy kelletlenül nekiállt és csodák csodája el tudta indítani ő is. De az első három simán lerázta volna páromat olyan baromságokkal hogy csak üzletbe lehet, meg hogy csak úgy lehet hogy ők küldik majd a simkártyát mert az instant sim az nem jó, vagy hogy ezt nem is a 1270-en kell intézni hanem a 14xx nem emlékszem milyen számon (de az valami flottásokat kezelő szám volt). Szóval így fentiek alapján kb 20-25% esély van rá hogy elsőre nem egy lusta és/vagy síkhülyét fogsz ki, de ha mégis ne add fel, told az orruk alá a weboldalukat. Amíg ott van hogy hogyan lehet, addig lehet és úgy lehet. Sajnos sokszor neked kell elmagyarázni nekik mi hogy működik mert akik ott dolgoznak ők csak bejárnak, de nem dolgozni, hanem csak közösségben lenni vagy melegedni vagy a fene tudja minek.

Új hozzászólás Aktív témák