-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42365184
törölt tag
válasz simpley #56459 üzenetére
Nekem is tegnap délelőtt, a VoLTE aktiválása utána jött a káosz:
- kikapcsolták a hívásvárakoztatást,
- kikapcsolták a hívásértesítést,
- teljesen leblokkolták a hívásátirányítási rendszert.
Utána az ügyfélszolgálatosok össze-vissza adták a haszontalan tippeket. Közben hülyének néztek, hogy előtte is ilyen volt, hiszen már szeptember óta él az új rendszer...
Az első 7 hívást leírtam feljebb.
Este, a 8. hívásnál összevesztem az ügyintéző nővel, kértem, hogy kapcsoljon olyan valakit, aki ért az informatikához. Mondta, hogy ő az a személy
Ma délelőtt a 9. ügyintéző végre le tudta venni a hívásátirányítási blokkolást és elmagyarázta a rendszer működését.
Kellett még egy 10. hívás is, mert megnéztem a húgom előfizetésén még vígan működik a régi rendszer. Kértem, hogy engem is tegyenek vissza, ha más még használhatja. Mondták, hogy nem lehet, ezért kértem vegyék fel panaszként, hogy vissza szeretném állíttatni a rendszert.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)