- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
jose
csendes tag
Sziasztok! :)
A mai napon vásároltam egy feltöltőkártyát a Vodánál. Teszt jelleggel vettem, mert jelenleg felújítás alatt vagyunk és itt Vácon ahol lakunk, kiépítés alatt van/lesz a közeljövőben a T vezetékes szolgáltatása, amit majd megvárok, mert itt jelenleg csak Invitel és helyi kábelszolgáltató van, ami ritka gyenge, silány minőségű és semmi pénzért nem fizetnék elő náluk.
Kíváncsi voltam, hogy milyen sebességet tudok mérni Vodás kártyával, mert korlátlan netre váltanám, ha jól működne és azt osztanám meg a lakásban. Sajnos a Telekomnak itt gyenge a jelerőssége és mobilnet sebessége, a Telenor szó-szó, bár tőlük 2 éves korlátlan csomagom van (ami akkor 5500 ft-ba került és nagyon mégérte), amit már nem értékesítenek, ezért vissza vették a sebességét.../
Megnéztem a lefedettségi térképen a címünket és elméletileg dübörögnie kellene a 4G-nek. De sajnos valamiért csak a H+ (3G) jön be. Samsung Galaxy S9-em van, ebben próbáltam ki és sehogy sem tudtam 4G-re vagy 4G+-ra csatlakoztatni. Soroksáron, ahol laktam, illetve a belvárosban és más helyeken normálisan működnek a fent említett szolgáltatók kártyái és simán rácsatlakoznak a 4G/4G+-ra. Vodafonosat jelenleg csak itt Vácon próbáltam ki, máshol még nem volt alkalmam.
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a probléma, mert nem hinném, hogy Vácon csak a 3G érhető el, még ha csak feltöltőkártya is?! :)
-
asdf_
veterán
válasz baloghgabor #56368 üzenetére
A kotelezo jotallas idotartam 1 ev, ezalatt az ido alatt a forgalmazon van a bizonyitasi teher, hogy a fogyaszto okozta a jelzett hibat. Ha ezt bizonyitani nem tudja, akkor jotallni koteles. Elso korben tolj nekik egy tertis levelet, ha az sem vezet eredmenyre, akkor irany a bekelteto testulet.
-
asdf_
veterán
válasz baloghgabor #56383 üzenetére
ivatalos Vodafone üzletbe vitte be a fiam, aki használta a telefont. Előtte is ott kért segítséget, mert melegedett a készülék, nem kicsit. Ott kapta azt a tanácsot, hogy töltse le azt a bizonyos applikációt, ami mutatja mennyire melegszik a készülék. Mondjuk anélkül is megállapítható volt, hogy szinte forró, ki is kapcsol néha. De elhajtották kétszer, hogy ezzel a típussal nem szokott gond lenni!
Ez majd jol jon meg a bekelteto testuletnel, mert a fogyasztoi kifogasrol kotelezo jegyzokonyvet felvenni, es azt x evig megorizni (x asszem = 5) . Ha tehat ilyet a Voda nem tud bemutatni, ellenben a fiad igazolni tudja, hogy bent jart es kifogast tett, akkor maris sokkal melyebbrol indulnak.
-
4Grider
nagyúr
A megoldás egyszerű:
A Vodánál a 4G-t egy automatikus rendszer kapcsolja be, ami néhány napig, ahogy érzékeli, hogy 4G-képes eszközöd van, egyszer csak bekapcsolja az előfizetéseden a 4G-t.
Az eljárást gyorsítani lehet a 1270 felhívásával és a 4G manuális bekapcsoltatásával. -
baloghgabor
aktív tag
A szaküzlet hívott tegnap, hogy kész a telefon, lehet menni érte. De akkor bontotta a csomagot és látták, hogy ugyanúgy küldték vissza, mellékelve a jegyzőkönyvet a szerviz által, hogy nem garanciás a hiba. (nyilván üzemszerű, hogy magától fölrobban egy pár hónapos Samsung telefon). Ekkor hívtam az ügyfélszolgalatot, ahol panaszt tettem, elmondva az előző kettő eseményt is, amikor hülyére vették e gyereket (25 éves különben). Náluk 30 nap a határidő. Ezen is buktak egyszer nálam, az akkor még létező Fogyasztóvédelmi Hatóság osztott egy kis bírságot, mert nem válaszoltak egyáltalán időben pár éve egy jogos panaszomra.
Közben ma írt a Samsung is. Türelmet kérnek, folyamatban az ügy vizsgálata.
Szóval most várakozás van, különben is ebben a helyzetben. De nagyon kíváncsi vagyok mit fognak kitalálni. Volt a gyereknek már rengeteg telefonja az életében. Volt, ami sajnos kézből csúszott ki, vízbe esett, ezek nyilván a kuka kategória lett azonnal. Lett másik használt, vagy a legközelebbi hűség okán új, nem reklamáció lett egyik sem. De ez a mostani helyzet nagyon bosszantó, és veszélyes is volt. A Samsung még a kár mértékét is kérte (lefotózva az égett linóleum is). Ez valahol korrekt hozzáállás, nem mint a Vodafone ebben a helyzetben.bégé
-
addikt
válasz baloghgabor #56411 üzenetére
Csak nem érted amit már többen is leírtunk!
A Vodafone ilyen ügyben nem illetékes!!! Nem áll módjában másképpen intézni mint ahogy a szerviz véleményezett.
"Aki ad,az nyer"
-
baloghgabor
aktív tag
-
asdf_
veterán
válasz Daffni2 #56412 üzenetére
Egyrészt már hogy ne lenne illetékes, a voda áll szerződéses kapcsolatban az ügyféllel, a voda adta el a terméket, így a jótállásra kötelezett is a vodafone pont hogy a szervizhez nincs semmi köze a júzernek (jogilag). Másrészt természetesen van módja másképp intézkedni, mert megteheti, hogy megnézi a papírt, hogy mivel dobták vissza a telefont, kiröhögi azt, és saját hatáskörben cserél, majd pedig utólag, az ügyfél további szívatása nélkül leszkanderozza ezt a samsunggal, hogy figyu, tényleg enyire hülyék vagytok?
-
baloghgabor
aktív tag
Hiába van igazad, sajnos ismerve a Vodafone-t, számithattam volna rá, hogy lepasszolnak. Ha előre tudom, hogy a Samsung a nyerő megoldás, akkor első lett volna, hogy hívom őket és már régen le lenne tudva az egész. De hát naiv vagyok, a rossz tapasztalataim ellenére is. Ezért hívtam a Vodafone ügyfélszolgalatot akkor, amikor történt az eset, mert én is így gondoltam. Persze akkor még azt sem tudtuk, a kártya sérült-e, vagy kell egy másik azzal a hívószámmal (szerencsére nem kellett cserélni).
bégé
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #56415 üzenetére
Mondjuk nem ártott volna a gyári töltőt használnod, az ui. lekezeli a hibás akksikat is. És a félig szétrobbant akksikból is simán kiszedhető az az infó (csak egy ép cella kell hozzá), hogy milyen szinten lettek töltve. Úgyhogy a Samsunghoz csak akkor fordulj, ha mind a töltő, mind az akksi gyári eredeti. Mert minden más esetben beszívhatod, bár nem jellemző, hogy rád verik a vizsgálati költségeket...
-
Diák66
őstag
Szerintem jogilag az értékesített készülékek garanciáját nem a szolgáltató köteles viselni, mindössze csak a garanciális ügyintézés kötelezettsége terheli, mint eladó. Garanciális esetben a termék gyártója köteles helytállni. Az már lényegtelen, hogy melyik szervizbe kerül be a telefon. (nyilván adott gyártócéggel szerződésben kell lenniük.) Samsungot is viheted a samsung márkaboltok egyikébe szervizelni, amennyiben van ott szervizpont, ugyan úgy, mintha Huawei-ed lenne és a FirstPhone-hoz, vagy postán a TMX-hez juttatnád el javíttatni.
-
csacsi67
addikt
válasz baloghgabor #56415 üzenetére
Igaz nem ide tartozik 2016 történet nem tudom milyen tipusu Samsung telefont vettem Londoban vadi ujjan .Ott teljesen másképp megy minden mint nálunk .Természtesen migráns bolt kb 3 zonába minden 50 méteren van telefon bolt. Se papir se semmi elmentem a szállásra
feltettem töltöre a telefont kb 5 perc a telefon szabályosan felrobbant . Irány vissza az üzlet a telefon darabjaial természtesen közben az az eladó már elment akitől én vettem .Elmondam a másiknak mi a gondom .Mondta rendben elövett egy másik dobozt bontatlanul ugy ahogy az elözö is volt ide adta én meg oda adtam az általam vitt darabra hulott telefont.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Diák66 #56417 üzenetére
Sajnos rosszul tudod. A garanciális ügyintézés első körben az adásvételi szerződés által érintett kötelezetté. A fogyasztó nem egy gyártó hazai képviseletével vagy szakszervizzel áll szerződésben, hanem egy kereskedővel. Ennek megfelelően az a kereskedő, aki a fogyasztó számára értékesítette az érintett készüléket, az a lesz garanciális szempontból a kötelezett.
-
jose
csendes tag
válasz adam1400 #56423 üzenetére
Amikor 2 éve igénybe vettem tőlük a korlátlan kártyát, ami tényleg nagyon olcsó volt, akkor szintén az S9-esemben használva mértem 100mb/s sebességet, tökéletesen működött. Kolléga ajánlotta, be is vált.
Rá egy évre, kivezették, nem értékesítették tovább a csomagot, viszont akik használták azoknak nyilván meghagyták. Kis idő elteltével viszont arra lettem figyelmes, hogy ha már 3an rámcsatlakoztak, mint addig bármikor, nagyon belassult vagy nem működött úgy, mint eddig. Mértem sebességet és már csak 40mb/s-t mértem, mára ez már jó esetben 10, néha 15, talán ha jó napja van 20mb/s-ig is felmegy....
Kollégánál ott már egy akkor vadonatúj S10+-ba mérve szintén ezt produkálta. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol nyilván azt mondták, hogy ők nem váltotattak/változtattak semmin (hahaha persze), technológiára vagy már nem is tudom mire hivatkozva ráztak le... oké, elfogadtam ez van...de valószínűsítem, hogyha a 16 ezer forintos korlátlan csomagra fizetnék elő, gondolom "visszakapnám" a régi sebességet.... :)
-
Gubu0101
veterán
-
baloghgabor
aktív tag
válasz csacsi67 #56419 üzenetére
Mondjuk ez lett volna a reális szerintem is. Ha garancia hiba, ha nem. Nyilvan nem a használó tehet róla, hogy majdnem tragédia lett a dologból. De ismerve a Vodafonet, nem is csodálkozom rajta, hogy lepasszolnak. Ami lehet akár jogos is, de akár annyit ők is javasolhattak volna, hogy Samsung Magyarország, biztosan fog segíteni ebben a helyzetben. Persze a tizenéves kapcsolatunk alatt már tapasztaltam sok negatív dolgot náluk,nem igazán ügyfélbarát a hozzáállásuk.
(különben tizenéves net előfizetés, évek óta kettő telefon, számlás előfizetés, meg most majdnem egy Vodafone TV+net lett volna, de ezt ők mondták le a szerelő betegsége miatt, én meg most vissza ezek után).bégé
-
csacsi67
addikt
válasz baloghgabor #56430 üzenetére
Ha reálisan gondolkodik az ember szándékosan senki nem tesz ilyet a telefonjával .Tehát elég negativ hozzá állás a vodafon részéröl.
-
dorika87
senior tag
Üdv. Hátha tudtok segíteni... érdeklődni szeretnék, hogy az RTL Most + szolgáltatáshoz hogyan/hol tudnék kérni aktiváló kódot a Vodafone-tól?
Sem az RTL Most, sem a Vodafone oldalán nem találtam erre vonatkozó pontos információkat, persze lehet én kerestem rossz helyen.
Köszönöm a segítséget. -
MadMancs
veterán
válasz dorika87 #56432 üzenetére
Ha régebb óta van kábeles szolgáltatásod akkor decemberben kiküldtek emailben. Én is pár napja találtam a levélszemét között. Ha új vagy akkor viszont 1221 ( küldtek email hogy otthoni ex upc szolgáltatás 1221, mobil 1270) tud segíteni elvileg ( csak mobil mellé nem jár).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
baloghgabor
aktív tag
válasz csacsi67 #56431 üzenetére
Hát, erősen gondolkozom, de fogalmam sincsen hogy lehetne így tönkrevágni egy telefont? Talán idegen töltővel, ha töltöm. De ez a szerencsétlen telefonálás és netezés közben is melegedett sokszor. Nos, arra is azt mondta a Vodafone szaküzlet, hogy "nem szokott ezzel a típussal ilyen baj lenni." Szóval csak a szokásos színvonalát hozta. Pedig reméltem, hogy valamit csak változott jobb irányba, de hát sajnos nem. :(
bégé
-
szemesi69
addikt
válasz baloghgabor #56434 üzenetére
Ha valaki segít az a samsung lesz. Pár éve volt a vodafontól egy samsung s4 mini, kb. 6x volt a telemaxnál merülés végett, minden alkalommal vissza küldték, hogy semmi baja. Ezután írtam a samsungnak, ők kérték küldjem be újra a telemaxhoz bevizsgálásra, addigra készültem képernyő mentésekkel, kinyomtatva, érdekes módon ezek után a telefon gyári hibás lett a szerviz szerint és hívott a samsung, hogy csere utalványt ajánlanak, elfogadom-e. Na itt kezdődött a vodafon bunkózás, mert részletre volt, így nem volt egyszerű a csere, de mivel bepöccentem csak meg tudták oldani. Szóval csak a samsung fog neked megoldást kínálni és mondhatom segítőkészek, korrektek.
Xiaomi redmi note 12 pro
-
SV21
tag
Szia!
Köszönöm a segítséget, csak most volt időm rendesen utánanézni.
Valóban így néz ki nála is, még az általad írt dátumok is stimmelnek
Végül elértük a 1270-et a közbenjárásommal, kiderült hogy ő nem jó helyen próbálta nyomkodni a számokat (ahogy sejtettem, de az is csoda hogy egyáltalán megtanult okostelefont használni 66 évesen)...
Én sem voltam képben, hogy a forgalmat utólag, a havidíjat meg előre számlázzák, engem ez kavart be, de hát sosem voltam (és nem is leszek) havidíjas...Jól gondolom, hogy akkor végén (ha lejár a hűség vagy előtte, ha módosítana) az utolsó számlában már csak az előző forgalmi díjak lesznek benne?
-
#42365184
törölt tag
AGYHALÁL
Ma reggel 10-kor értesítés nélkül aktiválták a VoLTE szolgáltatást, erre úgy elállítódott az előfizetésem és 7 ügyfélszolgálati hívást követően sem is tudták teljesen helyreállítani.
Most ott tartunk, hogy kikapcsolták a VoLTE-t, de nem tudják kivenni az "átirányítás ha foglalt" +36709090998-as számra történő átirányítását, így ha valaki akkor hív, miközben mással beszélek, akkor kikapcsolt állapotot jelez a telefon. Illetve, ha valakinek a bejövő hívását kinyomom, akkor is azt jelzi a hívónak, hogy ki van kapcsolva a telefonom, én meg kapok egy értesítő SMS-t nem fogadott hívásról...
A 7. hívást követően kaptam 5000 Ft jóváírást, azóta meg nem veszik fel az ügyfélszolgálati telefont...
Én csak annyit szeretnék elérni, hogy úgy működjön a telefonom, mint reggel 9-kor, de elég nehéz ügynek tűnik... -
nggabi
nagyúr
válasz #42365184 #56439 üzenetére
na én is pont ugyanígy jártam. kellett nekem a volte (tegyük hozzá h digivel jól megy, vodával nem támogatott s7 edgen)
most ott tartok h törölve van mint szolgáltatás az átirányítás, tehát elvileg már nincs is. és mégis van, és mégis jön az sms ha kinyomok valakit, rém idegesítő. együtt lehet vele élni, csak...
"szenyor dzsíííí"
-
#42365184
törölt tag
válasz nggabi #56440 üzenetére
Az egészben az a legszomorúbb, hogy egész nap végig szívattak, 8 különböző ügyfélszolgálatos:
- kikapcsoljuk a volte-t úgy már jó lesz. nem lett jó.
- kapcsolja ki a hívásvárakoztatást, majd indítsa újra a telefont, utána visszakapcsolás és újra restart. nem lett jó.
- üsse be a ##06# vagy ##207# kódokat. nem lett jó.
- ők nem látják az átirányítást, amit a telefon mutat, de aktiválják és deaktiválják az átirányítást. várjak 10 percet, indítsam újra. nem lett jó.
- próbálja ki másik telefonban. ugyanúgy nem jó ott sem. kódok sem működnek ott sem.
- végül 22 sikertelen ügyfélszolgálati hívást követően végül csak felvették és közölték, hogy ők nem látnak semmilyen átirányítást, én vagyok a hülye. vagy a telefonjaim beállításai rosszak. az előfizetői rendszeremet nem lehet resetelni és újra beállítani. maximum panaszt nyújthatok be, amit 30 napon belül kivizsgálnak.
- egyik telefon sem engedi átállítani az "átirányítás, ha foglalt" szekciót, se a számot nem tudom átírni, se kikapcsolni nem tudom.
- ők nem tudnak mit tenni azzal, ha ezen a fórumon másnak is ez a gondja, ők csak engem látnak és nálam sehol semmilyen átirányítás sincs, pláne nem a +36709090998 számra.
- női hang szakértőt nem tud kapcsolni, mert ő a szakértő és ki is kéri magának.[ Szerkesztve ]
-
nggabi
nagyúr
válasz #42365184 #56441 üzenetére
Nekem se engedi átírni, másik telefonban sem. Nekem is már ki van kapcsolva a volte meg minden... Ussd kódok invalid szintén. Én is csak a volte előtti állapotot szeretném vissza de már feladtam, ennyit nem ér. a +36709090998 a hangposta száma, gondolom az neked is ki van kapcsolva mint nekem. én már ezen is túl vagyok, hangposta ki/be stb.
[ Szerkesztve ]
"szenyor dzsíííí"
-
#42365184
törölt tag
válasz nggabi #56442 üzenetére
Igen, én is azt szeretném, ha az előző állapot visszatérne, mert az összes családtagomat kinyomom és visszahívom. Most meg mindegyiknél kapok egy sms-t.
Nekünk még szerencsénk van, mert power user-ek vagyunk,látjuk, h vmi gond van.
Szerencsétlen fodrász ismerősöm ugyanígy járt, ő jobban megszívta, mert nem volt hívásértesítő sms bekapcsolva. Őt ha akkor hívták miközben mással beszélt, úgy tűnt, mintha ki lenne kapcsolva és értesítést sem kapott. A második hívó meg azt gondolta, nem dolgozik és nem is kereste újra... -
-
M@Db0Y
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen