Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frankné

    újonc

    Tegnap jártam ügyfélszolgálaton.
    Volt egy régi kártyás telefonom, kérdezem, hogy a számot fel lehet-e éleszteni.
    Azt mondták, hogy nem. De meg is kérdezték, hogy mi a szám. Megmondtam. Megnézték, azt mondták, hogy ez még aktív. Mondom, akkor próbáljuk ki. Felhívom, jelzi a készülék, hogy van nem fogadott hívás, de nem csöng. Azt mondták, biztos hibás a készülék. Mondom, itt az új készülék, tegyük át a kártyát. Igen ám, de a SIM kártya mérete nem volt jó. Kaptam új kártyát ugyanezzel a számmal. Betettük, felhívtam, kicsengett.
    Feltöltöttem rá 3500 Ft-ot. Megyek haza, háromszor is csengett az úton, Felvettem, valaki idegent kerestek.
    Gondoltam, téves, semmi gond. Ma próbálok telefonálni, nem működik, kiírja a készülék, hogy csak segélyhívásra használható. Hívom a számot, nálam nem cseng, de valaki idegen felveszi. ....

    Hívtam a 1430-at elmondtam, hogy mi van. Nem értik, ez hogy lehet. Bediktáltam a kártya vonalkódját is. A rendszerükben ez nem is létezik.... Viszont ez a szám tényleg más nevén van

    Na most mit csináljak? Buktam a feltöltést, meg mindent? De hiszem az SMS is megvan, hogy feltöltöttem azt a pénzt. Akkor azt hogyan kaphattam meg azt az SMS-t?
    Mert ugye mondhatják, hogy bárkinek feltölthetek, ez nem bizonyít semmit. De kaptam SMS-t is, hogy rendben van a dolog!!!!

    Ja és blokkot, számlát, semmit nem kaptam... de az SMS megvan, és a hívásinfó is, hogy tegnap még működött minden. Corvin Plaza ügyfélszolgálaton történt.

    [ Szerkesztve ]

  • Frankné

    újonc

    válasz br4adam #79020 üzenetére

    Tegnap óta kért cserét?
    Na meg tudtam hívni is a számot még tegnap. Ugyan nem vettem fel a telefont, de a híváslistában benne van hogy melyik számról van nem fogadott hívásom.
    És azért is tuti, hogy jó volt a szám, mert a névjegyzékből választottam ki, hogy kit hívok fel, mindegyik esetben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák