- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Python programozás
- DIGI internet
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaba
veterán
válasz Localmatador #121599 üzenetére
Ezt elég zűrzavarosan írtad le.Magentába lettek összevonva az előfizetéseid így 30%-os kedvezményt kapsz az előfizetéseidre.Ez nem vásárlási kedvezmény(mivel azt írtad,hogy 15% és 20%-os kedvezménnyel vásárolhatsz?).Egyenlőre ne tegyél semmit,ha az ügyfélszolgálat mindent jónak lát.A webes felületet pár nap múlva nézd meg újra,amennyiben továbbra sem látod helyesnek az ott látottakat,akor hívd újra a 1414-et.
[ Szerkesztve ]
-
btudos
veterán
válasz Localmatador #121599 üzenetére
Ha az alkalmazás jól mutatja a szolgáltatásképet, árakat, akkor minden ok, ne foglalkozz a webes felülettel, pár nap átfutással rendeződnek majd az ott megjelenő adatok is.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
balinlin
senior tag
válasz Localmatador #121599 üzenetére
Nekem eddig a webes felület mindig 1-2 nap alatt követte le a változásokat.
-
Kbali
nagyúr
válasz Localmatador #121606 üzenetére
Nekem november óta nincs szinkronban a két felületen látható információ, emiatt reklamálok is folyamatosan a T-nél. Olyan, mintha két külön rendszerből venné az adatokat.
Viszont nálam pont fordítva van: webes felületen jó az infó, app-ban hülyeség szerepel az egyik (épp a novemberben módosított szerződésemnél). Már újra raktam az app-ot, lecsatoltam, felcsatoltam az érintett szerződést, semmi változás.
Ezért a hibáért és egyéb félretájékoztatásért már 10e Ft jóváírást adott a T, de a hibájukat nem ismerik még mindig el, ezért megyek további körökre (elsőre 5e Ft-tal akartak megvenni). -
SV21
tag
válasz Localmatador #123862 üzenetére
Köszi az infókat, neked is Kaba!
És mennyi idő volt mire tényleg meg is szűnt az előfizetés?
2-t mondtam le ma délelőtt 10 körül, azonnali hatállyal, de még egyikről sem jött sms a megszűnésről a kapcsolattartó számra, ki is csörög az egyik (másikat nem tudom ellenőrizni). -
Lackooo84
nagyúr
válasz Localmatador #130319 üzenetére
Állítsd át, hogy wifi legyen a preferált, és akkor nem fognak váltogatni.
The Truth is out there...
-
4Grider
nagyúr
válasz Localmatador #135802 üzenetére
Mivel még csak néhány hónapja és csak háttércsoporttal lehet levetetni, valószínűleg ezért néztek rád hülyén.
Kétségeid lehetnek, de nem kétséges hogy működik a levétel, ha olyan ügyfélszolgálatost fogsz ki, aki tud róla, kinek kell továbbítani a kérést. -
4Grider
nagyúr
válasz Localmatador #135804 üzenetére
A személyes ügyfélszolgálatokra elsősorban kereskedőket képeznek és nem technikai segítségnyújtókat. Mivel ők nem tudják leszedni ezt a speckó átirányítást, nem sok értelmét látom én sem az okításuknak. Hirlevélben ettől még megkaphatták az infót...
-
prozodus
őstag
válasz Localmatador #141584 üzenetére
Elobb az egyik, aztan a masik. 2 lepes.
A sorrend elvileg mindegy, de talan egyszerubb, ha elobb kiderited, melyik cegnel konnyebb a tulajt atiratni, bar vszleg kb uaz a folyamat.
Meg vszleg cegesen hordozni nehezebb lehet, ezert erdemes lehet elobb atiratni, aztan hordozni.
Huseg nincs rajta?[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
teptep
aktív tag
válasz Localmatador #141584 üzenetére
Nálunk (céges Telekom) ez úgy működik, hogy email meg kell keresni a céges kapcsolattartót. Ő küld egy adatlapot, amit ki kell tölteni: a céges Telekomos számot szerződés módosítással kellene átvinni saját Telekomos előfizetésre. Itt meg kell adni, az előfizetési csomagot, és hogy milyen dátumtól. Nyílván hűség nélkül. Aláírás után be kell szkennelni és visszaküldeni. A többit a céges kapcsolattartó intézi a Telekomos kapcsolattartóval. Email kapok értesítést, hogy megtörtént a szerződés módosítása. Innen kezdve a saját előfizetésem telefonszámát oda hordozom, ahova akarom. Tehát egy lépésben nálunk nem megy, vagy legalább is nem szívesen. (De meg kell kérdezni az ottani kapcsolattartót.) Lesz egy díja a szerződés módosításnak, meg lesz egy időszaki díja a csomagnak, amíg a neveden volt az áthordozás előtt.
-
mazsiii92
aktív tag
válasz Localmatador #141588 üzenetére
1. Legyen a Yettelnél a neveden (átírás)
2. Bemész a Telekomba és kezdeményezed a számhordozást és kiválasztod a csomagod[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Plus , Watch Ultra 2 , Beats Studio Buds+, R7-5700x+4070+32G
-
szabonagyur
félisten
válasz Localmatador #141588 üzenetére
Cégről magán személyre kell íratni, majd viszed ahova akarod És ahova viszed oda bemész és megmondod hoztam a számomat.
-
prozodus
őstag
válasz Localmatador #141588 üzenetére
Mind2 lehetseges es jo, de konnyebb vszleg az 1.
Anyagilag meg nem lehet nagy kulonbseg a reszszamlakban.Es igen, a hordozast ott inditod, ahova viszed.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen