-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
legenda
válasz pana0017 #71317 üzenetére
szia,
lehetséges, de amint a "főkártyás" előfizetést átváltod domino díjcsomagba, a másik előfizetés társkártyás mivolta megszűnik - hiszen nem lesz mi mellé társulnia - és átváltásra kerül a megfelelő, nem társkártyás next díjcsomagba, ami már drágább lesz.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz bostone #71321 üzenetére
az adatmennyiséget kérdezted csak, az meg mondhatni a végtelenségig növelhető, az már más kérdés, hogy mennyire megérős.
a jótállás első (kötelező) évében elég a jótállási jegy, amivel bárki intézheti, mivel az a készülék adataira van kiállítva.Vangelis; lehet, hogy más gond is van és még csak figyelős listán van, várták, hogy kinek a sim kártyája kerül bele, aztán megkeres majd a hatóság.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Vangelis #71350 üzenetére
akkor nem kell foglalkozni a dologgal, használod, ameddig lehet.
kerxy; szia, jogszabályi lehetőség a 8 nap, amivel élnek is a szolgáltatók.
közel 2 hete költöztünk, bementem lemondani a digi szolgáltatásokat, az ügyintéző kérdés nélkül a 8 nappal későbbi dátumot írta a nyilatkozatra, de így volt ez anno a telekom és a upc esetén is.Noá; adott tekintetben nem változott, arany kiemeltség mellé 5 társkártya igényelhető, platina esetén 10, a kiemeltség nélkülihez pedig egy. (részletesebben; link)
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz tothferenc #71433 üzenetére
szia,
attól (is) függ, hogy milyen módon fizetsz, de akár 2 - 3 (munka)nap is lehet az átfutás, viszont a köztes intervallumban te oldaladról tudod igazolni a kifizetés megtörténtét, ha muszáj.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Salex1 #71438 üzenetére
szia,
lehet, de vélhetően csak szoftveres probléma, ami otthon is egyszerűen orvosolható, gyári visszaállítást kell rá nyomni - nagy valószínűséggel a gyártói/szerződéses szervizben - ahová a szolgáltató is küldené - is csak ennyit tennének, vagy újrahúznák a rendszert.
az sp bizonyos (főverziós) frissítések után kimondottan problémás lett szoftveresen, részint a sebesség is, így sokan visszatették a korábbi android verziót és úgy használják.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
a panaszomat 4 munkanapon belül kivizsgálták - a szolgáltatásokban bekövetkezett változtatásból már akkor tudhattam, illetve az alapján bebizonyosodott az igazam is - és postázták, de azt csak ma kaptam kézhez, mert időközben elköltöztünk, ilyentén úgy hozták utánam a levelet.
le a kalappal a contact center illetékes előtt, amilyen részletes panaszt írtam, olyan tételes kivizsgálás készült, nem tudta le az amúgy szokásos sablonos szöveggel, továbbá (egyedi elbírálás alapján) nagyon korrekt jóváírást is kaptam.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz anonymus89 #71512 üzenetére
szia,
igen, vélhetően gyorsabban lecsapott rá valaki.
nem tudod.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Gara68 #71515 üzenetére
szia,
a lehetőségek;
- munkanapon, napközben hívod a telefonos ügyfélszolgálatot és kéred, hogy a megfelelő műszakishoz kapcsoljanak, hátha ott tudnak segíteni
- 14 napon belül elállsz a vásárlástól
- gariztatodérdekes lenne, ha külföldi szolgáltatós készüléket adnának, még használtan sem tartom valószínűnek, de majd kiderül, viszont más hibalehetőség sem kizárt, például szoftveresen buherálta valaki, a szolgáltatónál meg nem nézték meg a használt értékesítés előtt, vagy hálózati tiltást kapott és szintén nem oldották meg (újra?) eladás előtt.
szolgáltatót bármikor lehet váltani, különösebb ok sem kell hozzá.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Gara68 #71519 üzenetére
általánosságban megszűnt a szolgáltatós szerviz, a gyártói/szerződésesbe küldik tovább a készülékeket, ezért hosszadalmasabb is, viszont ha van rá lehetőséged, akkor magad is viheted/küldheted oda direktben, úgy valamivel gyorsabb, mivel kimarad a szolgáltatós oda és vissza kör.
az elállás lényege az, hogy 14 napon belül add fel postára visszaútra - nem kell megérkeznie adott intervallumon belül -, ha ez nem megoldott - akár azért, mert közben szervizben van a készülék -, akkor bukod az elállás lehetőségét.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz SUPREME7 #71522 üzenetére
nem a bizonyítási teher a lényeg, hanem a választás, legalábbis a 14 napos, indoklás nélküli ellás esetén, mert arra nézve nncs halasztó hatálya a szervizeltetésnek.
a jótállási/szavatossági ügyintézés során adott alapesetben a sorrend; kijavítás, amennyiben az nem lehetséges, úgy kicserélés (adottságai, tulajdonságai tekintetében azonosra), ha az sem megoldható, akkor árleszállítás (itt nem nagyon jöhet szóba, mert nem olyan a hiba, hogy x összeg ellenében kompromisszummal ugyan, de használható a készülék), végül pedig az elállás, de ez már nem a 14 napon belüli és indoklás nélküli, hanem a jótállás/szabatosság keretében érvényesíthető, aminek egyeb feltételei vannak.Gara68; nincs mit!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz SUPREME7 #71524 üzenetére
ő a 14 napost kérdezte, azt meg bukja - illetve bukhatja, ha kicsúszik belőle -, mert ott csak az intervallum a mérvadó.
másmilyen típusú készüléket akkor köteles elfogadni, ha az tulajdonságai, adottságai tekintetében azonos, de ha valaki ért hozzá, akkor nincs két eltérő típusú készülék, aminél nem találni különbséget, amire lehet hivatkozni, így valószínű az elállási lehetőség, ha nem tudják a telefont kijavítani.
az a probléma, hogy így azért külön köröket futni, ami hetekbe is telhet, ettől azért jobb az indoklás nélküli 14 napos intervallum, ha valaki nem akar görcsölni vele, de ez egyéni döntés kérdése.Bazsee71; pont tegnap írtam saját tapasztalatot, hogy néhány munkanapon belül kivizsgálták az írásos panaszomat (itt eszközöltem; link), szóval nem feltétlenül húzzák a 30 napon határidő végéig.
amennyiben a készülék specifikációs leírásában az szerepelt, hogy kártyafüggetlen: igen, úgy megoldják majd a problémát.
az ügyintézés módja a készülék gyártójától/típusától is függ, mert nem mindegy, hogy kóddal vagy más módon történik, várni kell rá a szolgáltatónak, amíg a gyártó kivitelezi...stb., így az üzletben (azonnalosan) történő orvoslás kérdéses még akkor is, ha a szolgáltató számodra kedvezően bírálja el a panaszt.GayFish; szia, meghatározott számú részlet párhuzamos futásához már külön vezetői jóváhagyás is szükséges, arra is várhat, de az is lehet, hogy valamilyen számlád befizetése nem érkezett még be.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Tav-Csoves #71528 üzenetére
szia,
kipróbáltam a saját telefonommal és előfizetésemmel (iphone 6s plus és next s + korlátlan böngészés és e-mail opció), illetve a pároméval is (iphone 5c és move xs + netplusz l), továbbá az én előfizetésemhez kapcsoltan van egy duo net sim kártya, ami egy lenovo yoga tablet 2-ben van, azzal is, mind a hárommal gyorsan tölt be az általad lassúnak írt összes oldal, mint bármelyik másik.
a google és a gsm arena oldalát napi szinten sokszor használom, így azok külön feltűntek volna, ha lomhábbak lennének a(z) többinél/átlagnál.nem használsz valamilyen blokkolót a reklámok tekintetében, vagy tűzfalat a telefonon?
amiket érdemes lenne kipróbálnod;
- adott sim kártyát másik készülékben
- adott készülékben másik sim kártyát
- több típusú böngészőt
- moddolt rom esetén gyárival is
- másik apn-t (attól függően, hogy melyik aktív most; internet.telekom, wnw)[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
szia,
vélhetően nem a kuponos akció függvénye a készlet, mert az a szolgáltatónak sem feltétlenül jó, ha amiatt egy - vagy több - nem kuponos vásárlót is bukik közben.
zebede; szia, az kell/érdemes először megnézni, hogy milyen biztosítási csomag van a készülékre, mert bár a folyadékkal való érintkezés miatti meghibásodásra mindegyik jó - vízbe esésre is -, de a részletek tekintetében fontos lehet a későbbiekben.
attól is függ a dolog, hogy a fiad hány éves, mert van egy olyan kitétel, miszerint;
Nem térít a biztosító a biztosítás sem véletlenszerű károsodás, sem rongálás, sem lopás esetén, ha a készüléket birtokló 16 éven aluli kiskorú személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb magatartása okozza a kárt, vagy ha a kár az alatt következik be, amikor a készülék 16 év alatti személy birtokában van.
részletek itt; link
szerződési feltételek pedig itt; linkRéges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Bazsee71 #71534 üzenetére
a hálózati korlátozást kód bepötyögésével feloldós módozat egyszerű és gyors, az biztos nem lesz nagyon huzavonás, de vannak készülékek, amiknél a gyártó felé jelzik és ott intézik, például az apple esetén, aki a szerverre viszi fel a módosításokat, aztán a készülék tulajának kell a későbbiekben itunes útján és a neten keresztül függetleníteni a készüléket.
t-pontban amúgy is feloldják a hálózati korlátozást, a te esetedben legfeljebb megerősítést kérnek majd a megfelelő helyről, hogy mi miatt díjmentes.zebede; arra itt senki sem buzdít, hogy valótlant jelents be, de amúgy menni fog, a biztosítást meg azért fizetted x ideje, hogy ha gond van, akkor élhess/élj azzal.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz bopeti98 #71539 üzenetére
szia,
a move xs esetén csak az előfizetésre írja alapban a hűséget, ha készülékkel vásárolod, a díjcsomagra nem, mert az a(z egyik) legolcsóbb, attól olcsóbb kategóriásra akkor sem tudna valaki, ha akarna.
Noá; tegnap délelőtt tapasztaltam utoljára problémát a belépés és/vagy a műveletek kapcsán, azóta nem, pedig elég gyakran használom.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
a mobilszolgáltató csak a saját kezdődtetését és végződtetését rögzíti - amikor ügyfélszolgálattal történik beszélgetés -, más esetekben sosem ő teszi/teheti, hanem csak a feltételeket kell biztosítania azon szervek számára, akik a megfelelő jogosultsággal rendelkeznek, továbbá van bírói végzésük adott esetben...stb.
a szolgáltató csak bizonyos adatok tárolására kötelezett (jogszabályilag) a hívások kapcsán, ki hívott kit, mikor, mennyi ideig tartott a beszélgetés, mik a cellainformációk (a készülékek tartózkodási helye), ezeket pedig köteles kiadni, ha arra hivatott és jogosult szerv kéri.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz GTaylor #71580 üzenetére
szia,
a honlapon csak a publikus díjcsomagokhoz tartozó feltételeket lehet olvasni, a flottás és társai nem publikus díjcsomagok esetén sem pozitív, sem pedig negatív információkat sem, de azoknál valóban több tényező függvénye lehet, mert ott más és más egyedi szerződési feltételek adottak.
telefonon rákérdezhetsz azért, mert a flotta miatt nem teljesen kizárt ugyan az akcióban való részvétel, de erre csak a konkrét flottás díjcsomag milyenségének ismeretében tudnak választ adni - közben felkínálta Soulfly842 a segítségét ezzel kapcsolatban, így még egyszerűbb lehet.
a publikus/lakossági díjcsomagok kapcsán rosszul mondta az ügyintéző, hiszen a holnapon is olvasható a feltételeknél, hogy nem csak új előfizetés, hanem mobilinternet csomagok közötti váltás esetén is adott az akció.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz ricshard444 #71653 üzenetére
szia,
8490 ft az induló részlet, az a vásárláskor fizetendő, a további 19 * 8490 ft első részlete pedig a következő hónap utolsó napi határidejével indul.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Balion #71695 üzenetére
szia,
Előfizető kérésére történő szüneteltetés
Szüneteltetési díj, kivéve a MobilOtthon Prémium díjcsomag 1500 Ft/hónap
Szüneteltetési díj MobilOtthon Prémium díjcsomag esetén 500 Ft/hónap... A vonal aktiválásának időpontját, illetve a szüneteltetés kezdő- és zárónapját figyelembe véve töredék havi előfizetési díj kerül megállapításra, mely a teljes havi díjtétel alapján arányosan kerül számlázásra. ...
forrás: link
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #71835392 #71699 üzenetére
persze, arról is a szolgáltató tehet, ha elvágják/lopják a kábelét...
a másik két mobilos szolgáltatóval akkor lenne értelme hasonlítgatni adott tekintetben, ha azoknak is lenne másmilyen szolgáltatása is, minden, ami a telekomnál adott, de nincs, így nem lehet tudni, hogy ők is úgy oldanák meg akkor is, vagy sem...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #71835392 #71701 üzenetére
egyrészt ne személyeskedj, mert annak következménye lehet, ha nagyon belefolysz, másrészt közöm nincs dolgozói szinten a szolgáltatóhoz, főnököm sincs, szabadúszó vagyok, a saját hang- és fénytechnikai felszerelésemmel lemezlovaskodom és rendezvényhangosítok, illetve hobbi szinten wifi hálózatokat konfigurálok...stb.
felesleges a hangulatot kelteni...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dedike #71723 üzenetére
volt ilyen, hogy kiemeltség nélkül nem, illetve csak üzletben lehetett részletre vásárolni.
ANDROID???; chrome, edge és internet explorer böngészővel is betölt;
kovlaj122; szolgáltatói alkalmazottnak akarod beállítani a személyemet, ami nem igaz.
az okos és jó memóriájú google kereső kidobott elég sok vodafone leállást, nem csak 2 - 3 évente egyszer, hanem 3 - 6 havonta is olvasni problémáról.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz beamen #71735 üzenetére
szia,
nem írtad ugyan, hogy melyik majdani díjcsomagról lenne szó, ezért csak feltételes módban írom, de úgy működhet, hogy domino díjcsomagba hordozod a meglévő telefonszámot, abban lesz legalább 30 napig és utána lépsz át adott havi díjas díjcsomagba, úgy már online is lehetséges.
telefonszámokat nem cserélgetnek.kiki22; szia, amennyiben a feltételeknek megfelelsz (aláírtál hűséget, a meghatározott összetételű forgalmi díj összege meghaladja a jóváírás összegét...stb.), úgy érdemes rákérdezni.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz St3ven #71746 üzenetére
napinet aktív? hátha az, vagy bármilyen aktív opció kell hozzá, mint a korábbi promóciókban is.
havi díjas előfizetésnél néztem az imént, ott adott az összefoglalóban is írt lte alap net szolgáltatás.bostone; nem új keletű a dolog. jellemzően csak a készlet miatt hívogatták őket, hogy; van ebből vagy abból a telefonból készleten?, aztán naponta (akár többször is), hogy; de most már van? ez biztos nem hiányzik nekik...
készletre ott a honlap, telefonos ügyintézésre a 1430, illetve bizonyos, üzlettel kapcsolatos kérdésekben is tud segíteni a telefonos ügyfélszolgálat.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz grafikus17 #71753 üzenetére
szia,
úgy értelmezem, hogy összesen 1 GB, amit az első három hónapos intervallumban lehet felhasználni.
a telenor féle klikk promócióhoz nem jó hasonlítani, az más, külön fizetős havonta az opció, ahhoz ezt hasonlítanám inkább, valamivel közelebb áll hozzá; linkbostone; én eddig amit üzletben történő átvétellel rendeltem, mert a rendszer szerint volt adott helyen készleten, azt ott át is tudtam venni.
nem hiszem, sokkal régebbi keletű már az, hogy az üzletek nem hívhatók úgy, még a nagy t-pontok sem, te pedig partner üzletet írtál korábban, azok pláne...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz bostone #71761 üzenetére
a westel 900 és később a westel idők elején még a telefonos automata is bemondta az üzletek telefonos elérhetőségét, néhány évvel később - ennek is lehet már vagy 10 éve -, a t-mobile korszakban meg azzal kezdték, amikor felhívtam egy nagy üzletet, hogy honnan tudom a telefonszámot, mert az nem publikus - egy ottani ügyintéző hölgy adta meg korábban, hogy érdeklődjek telefonon, ne kelljen mindig bemennem személyesen, de már akkor sem minden illetékes állt hozzá így a dolgokhoz.
bopeti98; biztos van ráció (akár több is) a 30 napos intervallumban, így is elég sokan meglépik bizonyos díjcsomagba váltáskor, ha meg semennyit sem kellene várni, akkor érdekes lenne egy ügymenet, hogy kérné valaki domino díjcsomagba a korábbi havi díjas előfizetését, aztán azonnal léptetné is tovább a másik havi díjas konstrukcióba, amibe a korábbi havi díjasból nem léphetett át.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #38464487 #71768 üzenetére
szia,
amelyikre van jótállás, azt garancia címén feltüntették a hirdetésben, ellenkező esetben olvashatod a számláján, hogy csak szavatosságot kap.
hiba nem jellemző - sokszor új az a használtnak hirdetett készülék -, de ha előfordul esetleg valami, akkor arra ott az elállási és s jótállás/szavatossági jog.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #38464487 #71772 üzenetére
az elállás 14 nap a távollévők közötti szerződés esetén.
a jótállás alapban egy év (feltételezve, hogy adott termék beletartozik a megfelelő kategóriába ár vagy a termék milyensége kapcsán; link), amit a gyártók/forgalmazók tetszés szerint bővíthetnek - használt termék esetén időarányosan lehet kevesebb is.
a szavatosság alapesetben 2 év, de használt termék esetén lehet kevesebb, 12 hónap is.
a használt termékhez kapott számlán is olvasható ilyen, ha nincs rá jótállás, csak szavatosság;Elfogadom, hogy a Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és tartozékaira jótállást nem vállal. A Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és a hozzá adott tartozékra a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően 12 hónap szavatosságot biztosít.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
lehet csak 10 - 20 e ft, de a többszöröse is, nem lehet előre pontos összeget mondani, mert több tényező függvénye, ellenőr(i)z(het)ik az ügyfelet különböző (közös) nyilvántartásokban, meg részint ügyintéző függvénye is, hogy milyennek ítéli meg adott feltételek alapján a konstrukciót.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dedike #71794 üzenetére
az előfizetések korának az eltérése nem lehet magyarázat, hogy például az egyik még nem érte el a megfelelő számú hónapot?
kiszi07; nem hiszem, hogy kiadják, megfelelő formátumú meghatalmazás kell hozzá.
Beca1990; nem látok változtatást, amit mostanság eszközöltek volna, itt a hatályos szabályzat; link (2015. 08. 01.)
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Beca1990 #71800 üzenetére
nettó 500 ft/8 pont, az 1990 ft nettója 1567 ft, ami 24 pont.
6 hónap alatt kell 150 pont az arany kiemeltséghez, így önmagában a bruttó 1990 ft kevés, de ha átlagában minden hónapban adott a nettó 2000 ft (bruttó 2540 ft) megfelelő forgalom, akkor elég pont kell, hogy legyen végül hozzá.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dedike #71806 üzenetére
a szabályzatban ott szerepel a feltételek között;
- akinek hatályos havidíjas vagy Domino előfizetői szerződése vagy Előfizetői keretszerződése van és az Előfizetői szerződés, ill. Előfizetői keretszerződés rendelkezései szerint annak hatálya alatt jogosult a programban való részvételre;
- az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta;
- a jogosultnak sem a kibocsátáskor, sem a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapon belül lejárt számlatartozása vagy egyedi értékhatár túllépése nincs és nem is volt; és akinek a Telekom mobil szolgáltatásokra vonatkozó előfizetői szerződéséhez kapcsolódó szolgáltatását a jogosultságot megelőző 7 hónapon belül az előfizetőnek felróható okból (ilyennek minősül többek között a díjtartozás) nem korlátozták vagy nem szüneteltették, figyelembe véve az 5. fejezetben foglaltakat;
- a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizetői szerződés havi pontértékeinek összege elérte a Programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget;
- Platina kedvezményjogosultságot a 7 naptári hónapnál régebben elért Arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfél szerezhet[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dedike #71815 üzenetére
a 480 pont az otthoni szolgáltatásokra vonatkozik, mobil szolgáltatások esetén csak 150 pont kell 6 hónap alatt az arany kiemeltséghez, de a társkártyás díjcsomag amúgy sem él ilyen tekintetben (sem) önálló életet, hanem a főkártyára gyűjti a pontokat, így annál kevésbé van jelentősége.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dedike #71817 üzenetére
akkor a kor miatt nem lehet - ha nem volt az egyiknél bármilyen okból megszakítás, netán valamilyen változtatás.
azonos (fun limit)bővítő megy (csak) a kezdetektől mind a két előfizetésen?
otthoni vagy mobilos előfizetés mellé lettek vásárolva?
ahogy számolom; 1990 ft + 500 ft = 2490 ft, ami nettó 1960 ft, az pedig folyamatában kevés az arany kiemeltséghez, tehát amelyik előfizetés esetedben elérte, annál kellett valami többlet.gyuromoj; szia, adott díjcsomaghoz igen, nézz rá esetleg a travel & surf roaming adatdíjcsomagokra, hátha jó lesz valamelyik; link
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen