-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Köszi szépen az infókat (többieknek is)!
Telefonom LTE képes, rajta lévő CM 12-es ROM is támogatja (szép is lenne ha nem), akkor a SIM kártya lehet még majd esetleg ludas a dologban.
Ez egy 1 év és 2 hónapos micro-SIM, ez nem tudom milyen réginek számít LTE szempontból.APN beállítás (ha kell) úgyis erősen téma lesz majd itt március 1-től gondolom.
Ja és valaki válaszolt nekem Hangouts-on is az előző kérdésemre, amin meglepődtem. Privátban rám írna az illető?
Csak hogy tudjam ki volt innen.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
Előzmények/Cookie-k törlése megvolt.
Újraindítás megvolt, Chrome is frissült
Továbbra se hozza be a webshopotSzerk.: Ez a weboldal nem érhető el hibaüzit dob...
Szerk2.: Online felületre se tudok belépni
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
Továbbra se enged be. B-tel/franc se tudja milyen net kemény 2megás...
Szerk.: T-home-ra se tudok belépni. Ez így egyre viccesebb...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
St3ven
addikt
Igen, szerintem is a szerződéskötéskor érvényes ár jár vissza.
Ha anno 25k volt a Pocket Neo, most pedig 10k-ért dobálják az emberek után, akkor is a 25k jár vissza, hiszen azt fizette ki a vásárló. Nem az ő hibája, hogy nem tudta megjavítani a forgalmazó, és még cserélni sem tudja minden tulajdonságában egyezőre (azaz Pocket Neora).
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
-
A@ron
tag
Nem olyan bonyolult a dolog.
Ha méret miatti cserét kér az ügyfél az ügyintéző tudja ellenőrizni a gépében hogy ténylegesen milyen méretű kártya van kint nála.
Ha hiba miatt akkor pedig a helyszínen kell jelen lenni az ügyfél kártyájának, hiszen akkor az ügyintéző állapítja meg a hibát (Általában régi a kártya).
Ebben a két alapesetben ingyenes a kártyacsere. Persze lehet bonyolultabb is a dolog, pl előfordulhat hogy méltányosságból engedik el a díjat (ügyintézői tévedés történik, vagy rendszerhiba, stb stb ), szóval minden esetet felsorolni nyilván lehetetlen. Illetve persze az is az ügyintézőn múlik, hogy elhiszi-e a történetet, amit az ügyfél mond.
Ezért mondom, hogy az ügyintéző kérheti a kártya bemutatását, de anélkül is jó eséllyel meg tudja állapítani, hogy díjmentes-e a dolog avagy nem, tehát nem feltétlen helytálló, amit írtál.
Nyilván a bemutatgatós verzió logikusabb lenne, de - tapasztalatból mondom - rengeteg olyan élethelyzet van, amikor a kártya cseréje bár ingyenes lenne, valamilyen technikai okból nem megoldható az, hogy ott legyen maga a kártya, ezért fordulhat az elő, hogy ügyintézők nem kérik el a régi kártyát.
-
A@ron
tag
Nézzük a másik oldalát a dolognak.
Ha pl ~50 km-ről bejön az ügyfél (mivel nincs közelebb hozzá üzlet), mert neki egy új kártya kell, kisebb méretű mint az eddigi, az ügyintéző látja a gépben, hogy tényleg nagy a kártyája, esetleg ott villogtatja a csillivilli új telefont is, amibe tényleg kisebb kell, papírok rendben vannak, viszont nincs nála a kártya, akkor ki fogja a +100 kilométer utazást meg rengeteg időt kifizetni neki, pusztán azért mert valaki kőbe véste, hogy kötelező bemutatni a kártyát? Mert az ügyintéző biztosan nem.
Tehát: ha a kártyát méret miatt cseréli az ügyintéző, akkor ingyenes, és mivel meg tudja állapítani ennek jogosságát, teljesen mindegy hogy ott van-e a kártya a helyszínen avagy sem.
Ha bármely más eset áll fenn, akkor valóban kérheti az ügyintéző a kártyát, és annak függvényében ítéli meg, hogy fizetős-e a csere vagy sem. Ennyi, aztán kész. Az én magánvéleményem szerint ezzel a módszerrel 95%-ban helyesen meg tudja ítélni az ügyintéző, hogy díjmentes-e a csere, avagy sem.
Vicces is lenne, hogyha minden mezei ügyintézőnek kötelezően kellene olyan jellegű képzéseken részt venni, hogy meg tudja állapítani, hogy vajon ez a sim-kártya most túlhasználat miatt hibásodott meg, vagy tényleg magától romlott el, netalántán gyártási hibás, vagy a telefon sim-foglalatával nem pöpec valami, illetve hogy melyik gyártmányú telefont melyik típusú kártya szívja le, esetleg hogy azt egy másik T-üzletben vágták-e le neki kártya-készlethiány miatt (ilyenről is hallottam már), vagy otthon kezdte el szabdalni az ügyfél. És most még végtelen hosszan esztergálhatnám a fingot, és sorolhatnám, hogy miért lenne hülyeség, hogyha a való életben tényleg az ügyintézőnek kellene felelősen döntenie erről a kérdésről és az bármilyen világmegváltó következménnyel járna.
Értem én, hogy neked az a véleményed, hogy anomália van, ettől függetlenül, továbbra is azt tartom, életszerűtlen lenne, ha kötelező lenne az ügyfélnek bemutatnia a kártyát. (Ugyanúgy, ahogy az előfizető hűségidőn kívül szerződés megszűnésekor sem köteles leadni a kártyát. Ott is be lehet jelölni olyan lehetőséget, mint a kártyacserénél, hogy nem adta le. Nincs semmi következménye.)
-
dptrsk
Topikgazda
"7. §12 Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Telefon esetében ez a rendeltetés szerű használat :
"Mindezek alapján a fogyasztó az azonnali cserére akkor jogosult, ha a tartós használatra rendelt termék meghibásodása a rendeltetésszerű használatot (jelen esetben a telefonálást) akadályozza."
Az, hogy pl. nem megy a FaceTime kamera nem jogosít 3 napos cserére...
-
Onderon
senior tag
samsungot nem tudtam, bár egy kicsit bezavar a képbe, hogy megpróbálja javítani, azért nem rossz, hogy ők is cserélik már. a többi esetben azért kevésbé jó a példa, mert minden készüléket javítanak, az apple pedig bármilyen jogos hibára cserél, lévén nem javíthatnak halandó emberek. úgy értem egyértelmű, hogy teljes cserénél új gari, de ez a többi gyártó esetében ritkább esetben fordul elő, mert ott javítgatnak, vagy csak szimplán adnak egy új akksit. iphone-nál akksi hiba is="új" készülék=új teljes gari. mondom samsungról most hallok így először, nem tudtam, hogy ott is van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
lovace
aktív tag
Köszönöm neked is a segítséget!
Bementem megérdeklődni. Az ajtónálló hölgy először azt mondta, hogy meghatalmazás és garanciajegy is szükséges, de utána jött a szervizes személy, aki helyre tette a dolgokat. Mondta, hogy garanciajegy elég. Sajnos az is 1 hét, mire a kezembe kerül, utána még 2 hetet mondtak a telefonra, szóval most úgy néz ki néhány hétig én leszek az okosabb és nem a telefon, amit használok! -
ZeneÁdi
csendes tag
Természetesen... a rendeltetésszerű használat akadályozása meg is lett állapítva aznap a szervízben és jegyzőkönyv is készült róla (habár azt csak akkor adta ide, amikor kifejezetten kértem és azzal a kérdéssel kísérte, hogy "mi van, nem bízik meg bennünk?")
Ettől függetlenül megtagadták a cserét és ezért állapította meg a Fogyasztóvédelem az idézem "súlyos jogszabálysértést".
Megjegyezném, hogy ez a határozat más másodfokú, tehát fellebbeztem, mivel első kőrben szerintem felületesen vizsgálták az ügyet és nem vettek figyelembe egy pár fontos tényt. Ez azt eredményezte, hogy első fokon nem találtak jogszabálysértést.
-
ZeneÁdi
csendes tag
PONTOSAN erről van szó! Nem újat kapsz cserébe, hanem refurb-ot.
Ezt a trükköt használja ki a Telekom a vevők megtévesztésére (lásd a fenti hozzászólásomat).
Ezáltal a vevő kb. 30%-ot bukik a Telekom meg szinte semmit... illetve a bukást a semmit sem sejtő vevőn hozzák be.
-
Dj.Kütyü
aktív tag
Pontosan ott szervizeltet!Ugyanis a Pesti Telekom Támogatói szolgálatot hívtam ök az illetékesek ebben!Ök adnak infót hogy hol a készülék,vagy hogy hol tart a javítás!Szervizben van-e még,vagy már logisztikán a szortirozóba,ami azt jelentené hogy jön vissza a készülékem!Namár most a külföldi szerviznek NINCS elérhetösége!Mondjuk jól ki van ez találva,a (Kedves)szolgáltatóknál!Mindenkijól jár,csak az Ügyfél NEM!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- UHD filmek lejátszása
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- 2024 őszi fórum peca
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5500 15,6", i5 8365U, 16GB RAM, jó akku, 27% ÁFÁS
- Samsung Galaxy A51 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 200 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Latitude 7420 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Eladó! Gigabyte e x58 ud3r rev1.6 alaplap+i7 920+ x5675 cpuval (ajándék)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest