- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Mikrotik routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
sok esetben adott sms kód is, csak korábban nem írtál konkrétumot, ezért is kérdeztem, meg javasoltam az ügyfélszolgálatot, ők minden módozatban tudnak segíteni, általában akkor is, ha bizonyos díjcsomaghoz más mód nincs.
amennyiben domino go!net l, úgy -GONETL küldendő a 1430 telefonszámra.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz djculture #34747 üzenetére
sok call center van még, ahol központilag nincs küldve a telefonszám, de a szolgáltató, bank...stb szerencsére ráállt már, hogy legalább a központi számot láttatják.
igaz, engem a mobilon nem keresnek felesleges akciókkal, egészségnapokkal...stb, hiába van meg bő 16 éve adott telefonszám, erre kényesen vigyázok.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz kavics325i #34764 üzenetére
jobb helyeken vigyáznak rá, hogy nem hívogatnak túl sűrűn, nehogy zaklatásnak minősüljön, illetve sokszor nem is keresnek név szerint, hanem bárkit megpróbálnak beszervezni, ilyenkor érdemes megkérdezni, hogy honnan van meg a telefonszám, illetve indokolt esetben megkérni, hogy ne hívjanak többet, nem kérsz több ilyen megkeresést, töröljék a számot a nyilvántartásukból.
amennyiben indokolt a dolog, mert külön regisztrált valaki valahová, amivel elfogadott bizonyos feltételeket, és a szolgáltató nyilvántartása alapján valóban a nevére szól a telefonszám, és az adatait a regisztrációkor meg is adta, ráadásul az eszközölt regisztráció kapcsolódok - akár közvetve - a szolgáltatóhoz, ott már más kicsit a helyzet...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
tudok olyan telefonszámról, amit már 6 hónap után újra kiadtak.
felléphetsz hivatalosan, bár kitartás és alaposság kell hozzá, de sikerre vihető;
jellemzően rögzítik a beszélgetést, és bár erre nem mindig figyelmeztetnek - pedig jogszabályilag előírva, hogy kell! - erre mindig kérdezz rá külön, még akkor is, ha látszólag mobiltelefonszámról hívnak, mert sok olyan céges központ van, ahol célszoftver eszközli a kapcsolást, mobiltelefonszámot mutat kifelé - valósan -, de az jellemzően vissza nem hívható, viszont pont úgy rögzítésre kerül a beszélgetés, mint amikor call center...stb hívás történik.
a rögzített hívás a későbbiekben fontos jelentőséggel bír, és az már eleve a te malmodra hajtja a vizet, ha te kérdezel rá a rögzítésre, amire igen a válasz, de a beszélgetést nem úgy kezdte az illetékes, hogy neked a rögzítés tényére felhívta a figyelmedet.
mutatkozz be név szerint akkor is, ha nem téged keresnek, tudatosuljon az illetékesben, hogy kivel beszél - illetve nyoma lesz ennek a rögzített beszélgetésben - ez pláne fontos akkor, ha ha név szerint keresett valakit, de az nem te vagy.
amennyiben nem mutatkozott be, úgy kérdezz rá, hogy kivel beszélsz, hiszen te is bemutatkoztál, illetve azt is tudd meg, hogy milyen cégtől - vagy annak képviseletében/megbízásából - hív, ez is fontos, pláne rögzített beszélgetés során.
közöld az illetékessel, hogy nem te vagy az általa keresett személy, nem ismered nevezett személyt, a te neveden van már a kapcsolódó előfizetői telefonszám, ezért ne hívjanak többet ezen a számon, töröljék azt a rendszerükből/nyilvántartásukból, ellenkező esetben zaklatás miatt jogi útra tereled a dolgot.
érdemes felírni, hogy mikor, ki, melyik cégtől és miért hívott, mert amennyiben a fentieket végigcsinálod, úgy ha a külön kérésed ellenére is keresnek a későbbiekben is adott cégtől, úgy valóban jogi útra terelhető a dolog, bár ilyenkor már az elég szokott lenni, ha az illetékestől számonkéred a korábbi kapcsolódó beszélgetést, és a vonatkozó kérésedet, mert sokszor nem merik eljátszani, ha látják, hogy ismered a vonatkozó jogszabályokat.
amennyiben az ügyintézők butának hiszik az ügyfelet, vagy maguk sem kaptak kellő oktatást, akkor mondanak téves dolgokat, de ezekkel nem kell foglalkozni.
lassú víz, partot mos alapon, idővel elfogynak a telefonálgatók.
amennyiben olyan adatbázisba kerültél be, ahol simán csak értékesíteni akarnak valamit számodra, egészségnapra próbálnak meghívni - ott is értékesítési szándék lenne a vége, de az már a helyszínen -, nyaralást nyertél...stb, úgy elég csak annyit mondani, hogy nem kérsz több ilyen megkeresést, és kéred a telefonszámod törlését a rendszerből.
kötelesek törölni, bár itt is hallotam már olyan kifogásokat, hogy a hajam az égnek állt, például x összegért vették a telefonszámos adatbázist - valóban van ilyen -, ezért nem törölheti, pedig de, ekkor is köteles törölni!
a szolgáltatók is értékesítik az adatbázisukat, illetve a cégek egymásnak is továbbadják bizonyos feltételek mellett, így előfordulhat, hogy sok helyről hívogatnak egy telefonszámot különböző ajánlatokkal, ekkor sajnos minden cég esetén külön eszközölni kell a telefonszám töröltetését az adatbáziból, mert mindig csak a sajátból tudják törölni, máséból nem.
a telefonszámod cseréje is megoldás lehet, de előfordulhat, hogy ismét problémás számot kapsz, ezért sokszor érdemesebb felvállalni, hogy a meglévőről lekoptatod a telefonálgatókat.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz St3ven #34779 üzenetére
persze, lehet így is, de akár még más irányban is, viszont ezek már azok a lépések, ahol a telefonos ügyintézés nem vezetett eredményre, és az azért elég ritka.
nekem jellemzően elég, ha egy rögzített beszélgetésben nyilatkozik az illetékes a vonatkozó kérdésekre.
nekem pont van a t-vel ilyen problémám, de még nem léptem benne, várom a novembert, amikor lejár a hűség és lépnem kell, hogy legyen ütőkártya a tarsolyomban.
betették például az online telefonkönyv adatbázisába az adataimat (név, lakcím és telefonszám), pedig ahhoz nem járultam hozzá.
néhány héten belül kezdődtek a telefonhívások, hogy meghívnak rendezvényekre (egészségnap, főzőshow, nyaralás...stb, amiknek ugye mindig az a vége, hogy vegyen az ember ezt, meg azt...), persze idővel sorra töröltettem a telefonszámot szinte mindenhonnan, de akkor is bosszant a dolog!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz timelord1987 #34827 üzenetére
szia,
milyen konstrukcióban?
hangalapú előfzetéshez? milyen díjcsomag mellé?
netán külön sim káryán?[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz timelord1987 #34829 üzenetére
akkor az első szekcióból tudsz választani; link
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz -secret- #34863 üzenetére
szerintem nem, mindig adott értékhez van párosítva.
Ferrarer; szia, lehetséges a tiltás, akár a számlával történő elmaradás esetén is, mivel nem domino konstrukcióról van szó.
más kérdés, hogy a fun egy társkártyás díjcsomag, tehát tartozik egy előfizetéshez, így összetettebb kicsivel a dolog.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Ferrarer #34879 üzenetére
több tétel/oldal is van/lehet a számlából, illetve megnézendő a hozzátartozó szerzdés (szerződés-kiegészítés kedvezményes készülékvásárláshoz), abból kiderül, hogy 1 vagy 2 év hűség, milyen konstrukció...stb.
amennyiben részletre lett vásárolva, úgy van részletfizetési melléklet is.
sok eladó szokott úgy trükközni, hogy csak a bevételi pénztárbizonylatot mutatja meg a számla helyett, és ha előbbin kevesebb összeg szerepel mint a számlán, akkor például egyértelmű a dolog, hogy részletre lett vásárolva, a számlából ki is derül, hogy a vételár x ft, az induló részlet y ft, a bevételi pénztárbizonylaton viszont csak utóbbi összeg fog szerepelni, hiszen csak azt lett kifiztve a vásárláskor, a többi a későbbiekben kell.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz -secret- #34885 üzenetére
nem hiszem, hogy a szolgáltató mással is foglalkozik, mint akivel eredetileg szerződésben áll adott készülék kapcsán.
ráadásul nem csak a törlesztőkkel lehet/kell elmaradni, elég a számlával is.
nem adnak ki infót illetéktelennek.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Onderon #34898 üzenetére
akkor vedd biztosnak az ügyintéző által mondottakat, ha már megtörtént, mert sokszor mondanak olyat - tévesen -, ami leírva bizony nem úgy van...
nem csak ios, hanem más oprendszerek alatt is van hasonló funkció, például android alatt a hangouts, erősen probléma lenne, ha nem működne minden csomagban akár a videotelefonálás is, mivel nem külsős alkalmazásról van szó, így leszenk még ebből problémák.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz TheMarci #34912 üzenetére
szia,
lehet többször is aktiválni, de ezt vedd figyelembe;
A Net&Roll ... opció aktiválására naptári hónaponként egyszer van lehetőség díjmentesen. Minden további újra aktiválás után az opció havi díjával azonos mértékű aktiválási díjat számítunk fel.
a következő hónapban csak egy megy tovább, viszont az addig, amíg le nem mondod.
számlázás;
A Net&Roll opció havi díja törthavi számlázású, a benne foglalt adatmennyiség egész havi...
aktiválod, 10 nap múlva lemondod, és 10 napot fizetsz arányosan.
arra figyelj, hogy a lemondáskor az ügyintézővel kell visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott netet.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz TheMarci #34918 üzenetére
automatikusan újítgatja havonta a rendszer, így mindig csak egy díj adott, például a net&roll 1gb/net&roll 1gb lte havonta 1000 ft.
arra figyelj, hogy te ne aktiváld manuálisan azonos opciót kétszer egy hónapban.
egész jól lehet kiskapuzni, ha a fordulónapot is figyeli az ember.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Wictor #34951 üzenetére
akkor azonnali csere, ha 3 munkanapon belül vagy.
anderledani; eddig is lehetett részletre vásárolni, a készülék típusa és konstrukciója válogatta.
A Fun díjcsomagok társkártyás konstrukcióban vehetők igénybe nem társkártya típusú lakossági havi díjas és Mix típusú díjcsomag mellé. A Fun Dupla díjcsomagot arany vagy platina hűségszintű meglévő havidíjas előfizetőink, a Fun Aranytárskártya díjcsomagot bármilyen hűségszintű havidíjas előfizetőnk megrendelheti.
két lehetőség van; Fun Aranytárskártya díjcsomag és Fun Dupla társkártyás díjcsomag
a fentiektőlk eltérő esetben is bepróbálhatod, nem kizárt, hogy a néha kaotikus rendszer akár engedi is, de majd tájékoztatnak, ha nem lehetséges a dolog.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Arthuro_Adam #34969 üzenetére
persze, de ha egy hónapban másodszor aktiválod, akkor az már drágább lesz, mint az első;
A Net&Roll ... opció aktiválására naptári hónaponként egyszer van lehetőség díjmentesen. Minden további újra aktiválás után az opció havi díjával azonos mértékű aktiválási díjat számítunk fel.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
-
legenda
válasz lord.lakli #35048 üzenetére
több ígéret született már a javításra, mert sokan jelezték már a dolgot a szolgáltató irányába, de korábbi személyes tapasztalatom van ilyenekkel kapcsolatban, hogy néha hónapok alatt sem sikerül orvosolni a problémát...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
magát a telefont bármilyen konstrukcióban megveheti, te arra értetted, ha tényleg 5490 ft árazású díjcsomaggal szeretné, nem?
krisztian112; nem véletlenül írják az általad linkelt képen is, hogy 7990 ft a next s, az 5490 ft csak akkor adott, ha társkártyás díjcsomagban veszed; link
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz krisztian112 #35084 üzenetére
okés, tehát nem a jelenlegi előfizetésedre írsz alá további hűséget, hanem lesz a meglévő mellé még egy másik (új) előfizetés, új telefonszámmal, és arra aláírsz 2 év hűséget.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Dj.Kütyü #35100 üzenetére
beléptem és megnéztem, nekem is az elmúlt havit mutatja még minden előfizetésen, kettőn is olyan összeg van (10 és 14 e ft) , amit két nap alatt nem forgalmazhattunk le.
másban is elmaradásaik vannak, olyan számlák nincsenek elkönyvelve a szolgáltató részéről, amiket már több napja átutaltam azonnalosan.
hosszú ez az ünnepi hétvége a t-s dolgozóknak/rendszernek is, na...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Dj.Kütyü #35108 üzenetére
a telefon típusa válogatja, sok csúcstelefon - például xperia z, s4 - esetén korábban érkeznek a szolgáltatós frissítések, mint adott az a független esetén, de az y300 esetén nem feltételezem, hogy bármilyen szolgáltatós vagy független verzióban érkezne rá 4.4, de még a 4.3 is apróbb csoda lenne...
St3ven; ez így nem teljesen igaz, olcsóbb kategóriában is érkezik néhány szolgáltatós frissítés, ha a gyártó is úgy akarja.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz St3ven #35121 üzenetére
a t-mobile/telekom nagyon is okés mostanság a frissítésekben, és nem csak azon csúcskategóriás készülékek esetén igaz, amiket korábban is írtam, de a fehér holló a galaxy s (i9000), amire mostanság adott ki frissítést a telekom, pedig ugye a készülék már 3.5 éves.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz St3ven #35123 üzenetére
az újabb telefonok esetén azzal sincs gond, az sgs esetén nyilván nem, hiszen arra gyártóilag nem/sem létezik hivatalos újabb főverzió, csak gingerbread adott.
jó példa viszont az s2, gb -> ics -> jb, utóbbi 2.5 év után jött ki rá, és szépen kitoltra rá a t-mobile is időben.
régebben volt jellemző, főként symbian alatt, hogy lemaradásban voltak a szolgáltatók - csak több hónap elteltével, vagy idővel már egyáltalán nem is érkeztek frissítések -, mostanság ez már nem annyira igaz, szerencsére![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dedike #35169 üzenetére
igaz, bővítés esetén az lesz az alapértelmezett, de az alapcsomagban adott net nincs közben megszakítva, még akkor sem, ha csak ügyintéző tudja visszakapcsolni a bővítés lemondása után, mivel maga a díjcsomag (amiben adott keret adott) nem lett kikapcsolva/módosítva másmilyenre.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz morphin #35189 üzenetére
kezeld fenntartásokkal, hogy legtöbbeknek atomstabil nem recseg meg semmi mozgás, mert mindenkinek más az értékrendje.
haver - elhívott magával vásárolni, hogy nézzem már meg a telefonokat neki - megnyomkodott néhányat gsm üzletben, európai és ázsiai példányt is, mindegyik recseget meg ropogott, aztán megnézte a szolgáltatósakat, és végül a t-nél vette meg, mert bár ott sem volt tökéletes, de sokkal kevésbé nyöszörgött, mint a gms üzletben kipróbált példányok.
azóta sokat megnéztem, és szerintem nincs szisztéma, hogy ázsiai, európai, szolgáltatós vagy milyen színű a problémásabb, mindegyikből találtam jobbat és problémásabbat is.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz whiskeys #35202 üzenetére
reklamálhatsz, hogy korlátozzák a feltöltést is, mert azt nem tették meg!
mind a két verzióra leírták, hogy miként alakul a kedvezmény, de a legilletékesebb konkrétan válaszolt is neked, ez alapján egyértelmű a dolog; link[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dptrsk #35264 üzenetére
próbáltam olyan telefonra, ami minden kitételnek megfelel, mégis azt írja a play, hogy na ezt nem, mert nincs olyan eszköz, ami megfelel a követelményeknek - pedig garantáltan igen!
morphin; biztos a szokásos, mint anno iphone alatt is volt az ingyenes t-s navigon, hogy minden olyan benne volt, amit nem is lehet használni, bár ott idővel rájöttek és kurtították, hogy ne foglaljon feleslegesen sok helyet.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz DonMaster #35301 üzenetére
szia,
leírtam korábban a másik témában, hogy már nem letelt 18, hanem 21 hónap szükséges a legalább arany kiemeltségű előfizetésen, de ha nekem nem hiszel, akkor itt az illetékes megerősítése; link
az általad használt médiamánia xl már lezárt díjcsomag, arra hűséget nem tudsz már aláírni, így ha azt megtartod, és csak az előfizetésre írsz alá hűséget, akkor a legdrágább konstrukciót kell nézned;
amennyiben olcsóbban szeretnéd megvásárolni, úgy díjcsomagot kell módosítanod, és olyan konstrukciót kell nézned, amiben nem csak az előfizetésre, hanem a díjcsomagra is aláírsz hűséget.
jut eszembe, adott díjcsomagra is írtál alá anno 24 hónap hűséget?
igen válasz esetén bonyolódik kicsit a helyzet, hiszen az a hűség sem járt még le, és ott kicsit más a helyzet, mint az előfizetés előrehozott hosszabbításánál...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
tiszta sor, hogy a meglévő - de már lezárt - díjcsomaggal azonos, vagy közel azonos, jelenleg aktív díjcsomagra okés a dolog, de visszaolvasva találsz olyat, ahol 1430 is leírta, hogy például médiamánia s hűség alatt nem lehet előrehozottan mozaik xs csomagba ugrani, mert kötbéres lesz a dolog.
te azonos szinten váltottál, azzal nem is nagyon lehetett gond.
abba már nem megyek bele, hogy néha mit mondanak az üzletben, illetve mit enged a web felület, aztán mégsem úgy okés a dolog...Vangelis; tegnap 22 óra körül én is vártam bőven, bár az első szinten néhány perc eltetével jelentkezett az ügyintéző, de ő nem tudott segíteni - ezt sejtettem is, holmi egyszerű probléma miatt nem is szokásom telefonálgatni -, és bizony bő 20 percet vártam a második szintre, ahol már tudott segíteni az illetékes.
itt is kifejezem külön köszönetemet számára, ritka hozzáértő, segítőkész és udvarias ügyintézőt fogtam ki, aki ráadásul nem is tudta le annyival, hogy na akkor orvosolva a probléma, hanem az okát is elmodta, illetve a rendszer működését, mert "látta", hogy értek hozzá valamennyire, és amit tudtam megtettem a telefonálás előtt, tehát a szokásos rutinokat ki is hagyhatta.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz lord.lakli #35316 üzenetére
elhiszem, hogy vannak/lehetnek kivételek, a t-s illetékesek tudnak abban nyilatkozni, hogy milyen (akár egyedi) eltérési lehetőségek adottak a papíros szabályozástól.
nekem azt írta ki a már lezárt díjcsomagra, hogy annak megtartásával, de az nem egyenlő azzal, hogy arra hűséget is írok alá, bár díjcsomagra nem is szoktam soha, csak az előfizetésre.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen