- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz 313313 #30607 üzenetére
azonos feltételekkel kell összehasonlítani, másként semmi értelme!
ezzel az erővel akkor összevetem a bolti garis és 0% áfás árat, a szolgáltató egyik hűséges és kedvező előfizetéses árával, hiszen nekem a hűség és az előfizetés nem probléma, hiszen használni szándékozom még sok - sok éven át adott előfizetést, adott vagy jobb díjcsomagban!
ugye, hogy ugye?
normális esetben fontos a jó gari és a megfelelő számla!
a bolti kontra szolgáltatós (ami ugye gyártói) gari összehasonlítása már ég és föld, és innentől kár is ragozni a dolgot...
vannak ffüggetlen készülékek, amik rendes áfás számlával és magyar nyelvű gyártói jótállási jegy melléklettel beszerezhetők a szolgáltatósnál jobb áron, de arányában nem sok ilyen típus adott.djculture; amit te leírtál, azt nem tartom elfogadható állításnak, arra egy szót sem reagáltam, amit Mr. Teddy írt.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz 313313 #30614 üzenetére
a vásárláskor spórol 5 - 10 vagy akár 20 e ft különbözetet a bolti gari miatt, aztán egy esetleges olyan meghibásodáskor - például az amoled kijelző beégése - amit gyártói gariban cserélnek, de boltiban jellemzően nem, a dupláját ráfizeti. amennyiben hibátlanul működik a telefon a gari lejártáig, úgy szerencséje van, ellenkező esetben meg vagy lenyeli a hibát, vagy pedig többet bukik rajta, mint amennyit a vásárláskor nyert.
van néhány gsm üzlet, ahol aránylag korrekt a garis ügyintézés, de ezeket nagyítóval kell keresni, nem ez a jellemző, számtalan ellenpéldát találni ezen fórum sok telefonos témájában is.
az csak érintőlegesen említem meg, hogy sok gsm üzlet például gyártói gari esetén sem tud magyar nyelvű gyártói jótállási jegyet adni, mivel kintről hozták be a készüléket, és bár lehet vinni gyártói szervizbe a készüléket, de például a samsung esetén így bukott a prémium garancia, ami bizony sok előnnyel jár, olcsóbb telefonoknál díjmentes garis futár, a drágábbaknál pedig házhoz díjmentesen kivonuló szervizes!
nem mondom, hogy mindenki a szolgáltatónál vásároljon, ha nem akar - ahogy sokan hívják/írják - rabláncot, akkor vegyen függetlent, de erősen javasolt a gyártói gari, ellenkező esetben többe kerülhet a leves, mint a hús, ha becsúszik egy olyan jellegű meghibásodás!
a számlás problémára is sok példát lehetne írni, mondjuk amikor emiatt bukja valaki a telefon árát - vagy annak egy részét -, mert nem lehet javítani, és már cserélni sem tudják azonosra, így elállás lenne a dologból, visszatérítenék az árát, de hiányzó vagy problémás számla esetén bukó a dolog...szilard28; írtam, hogy találni olyan típusokat, de a fordítottja is sokszor igaz.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Szimatka #30619 üzenetére
szia,
nem érdemes emiatt utazgatni, mivel nem valószínű az azonnalos csere, de bármelyik t-s üzletben leadhatod - helyben is, ne küldözgessenek csak sehová -, amennyiben nincs ott szerviz, úgy továbbítják, arról nem is beszélve, hogy komoly problémák esetén a szolgáltató is a gyártói/szerződéses központi szervizbe küldi. (cordon... )
a pixelhiba mindig is kérdéses, mivel szabvány van rá, hogy milyenből mennyi lehet, de a kamera...stb hiba amúgy is indokolja a szervizlést.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Szimatka #30621 üzenetére
nem semmiért szidják sokan a sony szerződött szervizét, és igen, sajnos a szolgáltató is oda küldi komolyabb szervizelésekre.
nem látok rá esélyt, hogy bárhol azonnal javítanák vagy cserélnék a telefont.
ismét leadod ott helyben, minden hiba kerüljön rögzítésre a jegyzőkönyben, és amennyiben ismét hibás kamerával...stb küldik vissza, úgy nem veszed át, hanem ismét jegyzőkönyv, kéred a cserét, mivel a sokadik javítási kísérlet sem jelentett megoldást, illetve a vásárlók könyvébe is rögzíted az egész javítási mizériát, pontos dátumokkal, hogy hányszor és mennyi időre lett leadva, és ennek ellenére nem ismerik el a hibát, nem orvosolják...stb.
a pixeles hibának még utána kellene nézni, hogy szabvány szerint mi az az érték, amikortól már kötelesek gariban intézni, mert valahány úgy is lehet, hogy muszáj elviselni, de ha azt írják, hogy nem látják, pedig valóban és mindig adott, akkor kérhető független szakvélemény, és ráverhető a tisztelt gyártói/szerződéses szervizre a dolog!morphin; a webshop t-s, az ütletek pedig kiadva "gebinbe", százalékot kapnak a szolgáltatótól az eladott készülékek...stb után, miért ne javasolnák a saját ügyintézésüket, és miért foglalkoznának a számukra nem jövedelmező módozattal? a pénz beszél, ilyen az üzletpolitika...
nem általánosítok, vannak még korrekt és hozzáértő ügyintézők, de nagyítóval kell őket keresni...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Szimatka #30627 üzenetére
persze, hogy ne nekik kelljen foglalkozni vele...
nincs olyan, hogy megértőbbek! amikor vásárolsz, akkor jó ügyfél vagy, amikor a problémádat kellene kezelni, akkor keress megértőbb üzletet*. (*jogi személy viszonylatban írom).
intézzék ott helyben, ne te utazgass saját költségedre, ennyi![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zsof Nokia #30637 üzenetére
egy 2008. szeptemberében kelt hozzászólásra reagáltál, nem kizárt, hogy azóta már ő sem vodás, vagy esetleg megváltozott a véleménye, de ezt nem lesz egyszerű megtudni, mivel a hozzászóló 2008. decembere óta nem lépett be ezen fórumra...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
szia,
nem is értem a problémádat!?!?
vettél egy telefont webshop útján, 8 munkanapon belül visszaadtad, így elálltál a szerződéstől, visszaállították a vásárlás előtti állapotot, és mire újra rendelni tudtál, tehát új szerződést szándékoztál kötni, addigra vége lett adott akciónak, és más kostrukcióban már drágább volt a telefon!
hol a hiba?
mivel te elálltál a szerződéstől és visszaállításra került a vásárlási előtti állapot, így a következő - új! - vásárláskor már nem adják a korábbi, de közben már véget ért akciós áron a telefont, hiszen nincs jogfolytonosság a két szerződés között, két teljesen elkülönülő vásárlásról van szó![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz cris78 #30736 üzenetére
amennyiben a szolgáltató által hivatalosan kiadott firmware verzióvan van szoftveresen probléma, úgy kötelességük gariban intézni, és nem feltétlenül hivatkozhatnak arra, hogy a korábbi firmware verzióval még jó, ezért használd azzal.
adamlukacs; nem, 4500 ft lesz a csere, legalábbis hivatalosan, de ha kifogsz egy korrekt ügyintézőt, akár díjmentesen is kicserélheti a "hibás" sim kártyát, viszont nem köteles.
a hűségnek semmi köze hozzá, akkor díjmentes a csere hivatalosan, ha a szolgáltatónál vásárolsz olyan készüléket, ami indokolja adott cserét.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
válasz AsusBoy #30769 üzenetére
igen, akkor előrehozottan lehetséges 21 hónap után, hiába adott 24 hónap hűség.
a webshop is felkínálja majd, de bizonyos telefonok drágábban néhány ezressel, mivel a le nem telt hűség kifizetendő, nekem például az s4 esetén nem sokat nyomott a latban a +3 e ft.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
-
legenda
válasz lugosi #30774 üzenetére
nincs konkrét lte sebesség, az elérhető maximum több, mint a különböző 3g módozatokban, de azt nem feltétlenül kell kihasználni.
sok már területen is igaz ez, például kábeles netet sem használ 120 megabit/sec csomagot mindenki, hiába elérhető nála, akinek elég a fele is, az olcsóbb csomagra fizet elő, és azt veszi igénybe!
válaszidőben is jobb az lte az eltérő módozatoktól, tehát akár már azért is megéri, illetve sok olyan helyen van már lte, ahol nincs vagy gyenge a 3g, emiatt is megéri, meg ugye amíg a különböző 3g hálókon terheltebb, vagy egyéb szempontból problémás helyeken csak néhány megabit/sec csordogál, addig az lte hálón az alacsonyabb 21 megabit/sec csomag is a sokszorosát fogja adni, mint a korábban említett 3g háló![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
ott is jól írják bizonyos részeknél; link
NET&ROLL 1 GB LTE - Mozaik XS, S, M, L, XL, XXL díjcsomagok, T-Mobile Ikon LTE díjcsomagok
ez a mérvadó; link
2013. április 1-jétől hatályos változások. Az alábbi módosítások az ÁSzF következő módosításának hatályba lépéséig az ÁSzF 7. számú mellékletét képezik.
A továbbiakban a Mozaik XS, S és M csomaghoz kiegészítő adat-opcióként elérhető Net&Roll 1GB – LTE opció is. Általános Díjszabás 2.1.1. és 2.3.2.1 pontRéges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
ezt tárgyaltuk nem is olyan régen, hogy nem függ össze a sebességgel az lte, nem csak 60 megabit/sec sebességű 4g díjcsomag létezik, hanem alacsonyabbak is (21 és 7.2), de attól még azok is az lte hálóra kapcsolódnak fel, és azon forgalmaznak!
a másik része a dolognak, hogy a papíron 7.2 megabit/sec sebességű adott kombón (mozaik xs + net&roll 1gb lte) rendre legalább háromszoros sebességet mérek - de nem ritka a 26 - 28 megabit/sec sem -, és erre is reagáltak már itt a t-s illetékesek is.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #30851 üzenetére
szia,
21 letelt hónap után lehetséges, és azért drágább kicsivel előrehozottan, mert a le nem tudott néhány hónap hűségért fizetsz egy jelképes összeget, például 1000 ft havonta.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz dokee78 #30862 üzenetére
még nem vetted át, nem írtad alá a szerződést, így az elállás még nem lehetséges, ahhoz az előbbiek megtörténte szükséges, de utána megteheted, bár utána meg kell x időintervallum, amíg visszaállítják a vásárlás előtti állapotot, ha annak megtörténtekor még mindig akciós a telefon, akkor szerencséd van, megrendeled ismét.
raziel01; kérdés, hogy mennyi az átfutási idő, amíg "törlik" a rendelést, és a rendszer engedi újra leadni a rendelést...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
akkor sem hiszem, hogy azonnal törlik a rendelést, gondolom van bizonyos átfutási idő, esetleg ismételt kébezítési kísérlet - kivéve, ha direkt közli, hogy nem veszi át.
lugosi; van benne némi ráció, bepróbálható lenne egy kiskapu, de már így sem feltétlenül szeret a szolgáltatóm, ezért inkább nem írom le...
djculture; 30 az a szám, legalábbis a vonatkozó hazai szabályozás szerint.
313313; valaki már 10 nap után visszakapta a véteárat, más meg 3 hét után, változó ez, több tényező függvényében.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zsof Nokia #31156 üzenetére
sokan szeretnék - szinte - azonnal megkapni az újításokat, még akkor is, ha - mondhatni - semmi gyakorlati haszna sincs, tehát csak olyan add meg uram, de máris dolog...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz DataTraveler #31200 üzenetére
fogják írni, de várj még vele, nem olyan sürgős az!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
válasz AsusBoy #31219 üzenetére
pont ez a baj, hogy nem lte/4g lefedett területre megyek, márpedig a balatonon - bizonyos időintervallumokban - túlterhelt néhol a 3g háló...
lehet, hogy számodra beteges dolog, de nekem fontos a jó mobilinternet, mert hiába lesz a hotelben wifi, azt nem vihetem mindenhová magammal.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz AsusBoy #31224 üzenetére
nem vagyunk egyformák, valakinek akár a szeptemberi/októberi "fizetése" múlik/múlhat rajta, hogy egy adott napon ha csak 1 percre is, de pont a megfelelő pillanatban legyen online.
nem bújom egész áldott nap a telefont nyaralás közben, de a fenti fontos dolog mellett azért az sem rossz, ha megnézhetek információkat, amikor épp szükségem van rá.
ahol csak edge van, már a térkép betöltése sem valami gyors...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pok1234 #31228 üzenetére
szia,
a telefonon kiírt kapcsolat csak edge (ezt jelenti az "e" betű), ami lomha kapcsolatot ad!
a telefonon bekapcsolva a 3g elérés, és olyan helyen tartózkodsz, ahol elérhető a 3g háló?tjokai; nem hiszem, de nekem már érdekes, hogy 2 éve kértek tőled...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
válasz AsusBoy #31288 üzenetére
szia,
rendeld nyugodtan domino csomagban, leforgalmazod róla amit lehet (alap + ajándék), utána nem kell foglalkoznod vele, semmi költség nincs a továbbiakban, nem kötelező feltölteni az egyenleget, a te meglévő előfizetéses sim kártyádat használhatod az új készülékben, a jelenlegi csomagod semmiben sem módosul, egy új domino sim kártyát küldenek a csomagban, és ilyen szempontból nincs kapcsolatban a kettő.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz AsusBoy #31378 üzenetére
még tavalyi történtet ugyan, de volt kolleginának is javasolták, hogy próbálkozzon be az eldobálja a hálózatot...stb dumával az esetleges díjmentes csere ügyében, másnap mesélte, hogy legközelebb inkább elsőre kifizeti, és nem próbál trükközni, mert sok idejébe és energiájába került, ráadásul nem is járt sikerrel; bement a belvárosi petőfi sándor utcai üzletbe (bp), ott sorszám, türelmes - hosszas - várakozás, sorra kerülés végre, erre az ügyintéző közli vele, hogy ez szervizes probléma, és átirányította a sorszámát a szervizeshez, ismét várakozás, végre dobják a sorszámát, szervizes tesztelgeti a sim kártyát, majd közli, hogy azzal bizony nincs probléma, ráadásul nem is túl régi, szóval ennyi...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz _adaml21_ #31390 üzenetére
igen, a pótlás is 4500 ft.
SIM kártya cseréje/pótlása (pl. rongálódás, micro SIM csere, lopás miatti pótlás) 4500 Ft/alkalom/db
díjszabás; link
jó, most abba ne menjünk bele, hogy a rongálódás és a rongálás más tészta, és mivel az előfizető részére átadott sim kártya valóban a szolgáltató kizárólagos tulajdonáz képezi, így valóban jogsértést követ el az, aki szándékosan megrongálja, ezért akár húzósabb problémája is lehet(ne) belőle az előfizetőnek, mint a 4500 ft kifizetése - akár rendkívüli felmondás, kapcsolódó költségek, kártérítés követelése -, de ilyenkor ugye inkább elveszett, mint megrongálásra került...
ászf; link (4.3)[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz tomi613 #31399 üzenetére
a szolgáltatás része, a szolgáltatásokért pedig jellemzően fizetni kell, persze kivételt képez, ha bizonyos esetekben a szolgáltató ettől - az előfizető számára kedvező irányba - eltér.
más területken is igaz ez, bankártya...stb.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz lugosi #31402 üzenetére
a szolgáltatás része, amikor veszel egy telefont...stb a szolgáltatótól adott előfizetéssel, akkor a megfelelő sim kártyát adják, és amennyiben olyan módosulás következik be, amiben a szolgáltató is részes, például azonos előfizetésre veszel újabb készüléket a szolgáltatónál, úgy díjmentesen cserélik, hiszen az általuk adott újabb készülék igényli, hogy a szolgáltatást másmilyen sim kártyával is használni tudd.
amennyiben nem a szolgáltatónál veszed az újabb készüléket, úgy ahhoz a szolgáltatónak semmi köze, mivel ő a készülékéhez biztosította a megfelelő feltételt, de ha másmilyen forrásból szerzel be telefont, akkor a szolgáltató mossa kezeit, ahhoz neki nem kell díjmentesen biztosítani a saját tulajdonát képező sim kártya cseréjét, hiszen csak a te oldaladon állt be változás.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI
- Western Digital Gold 10TB - 256MB, 7200rpm, SATA3 - Új, bontatlan, 2 év garancia - Eladó! 75.000.-
- TP-Link Deco M4 AC1200 3 pack Számla+Garancia
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 90 Lite 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen