- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
1430 majd bővít/kiegészít - ő a t-s dolgozó, én nem - de szerintem;
- új előfizetés (nem társkártya) esetén sima ügy; új előfizetés, új szám, a régi kettővel azt csinálsz, amit csak akarsz; lemondod/domino verzióra módosítod - ha más okból nincs korlát; hűség...stb!
- ha a jelenlegi egyik előfizetésedre megy a készülékváltás, akkor a hűség meghosszabbítása csak arra az adott számra vonatkozik, a másik lemondható/dominós verzióra módosítható - ha más okból nincs korlát; hűség...stb!
- ha társkártyát vásárolsz, akkor mint a neve is mutatja; az egy társkártya, valamihez tartozik - adott esetben egy fix (fő)előfizetéshez, így a társkártya feltétele a főkártya megléte, tehát a "főkártyát" nem lehet megszüntetni, sem domino verzióra változtatni - ellenkező esetben ugrik a társkártya is! ebben az esetben tehát marad a "főkártya" és a társkártya, a harmdik - jelenlegi második - előfizetés viszont lemondható/domino verzióra módosítható - ha más okból nincs korlát; hűség...stb!![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
végigzongoráztam a webshop lépéseit, és normál előfizetés, valamint társkártyás előfizetés esetén is beszámítja a kapcsolatpontokat! persze először vásárlás, pontok beszámítása, és csak később kell lemondani azon korábbi előfizetést, amiről a pontok levonásra kerültek!
syl5; amikor belépsz a webshop felületére, ott a készülék kiválasztása után tudod kiválasztani, hogy normál vagy társkártyás előfizetéssel veszed a telcsit!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
azt nem mondtam, csak azt, hogy a 10+ éves sim kártyát már ránézésre cserélték - ingyen -, végig sem hagyták mondani, hogy miért akarom cserélni!
szerintem alapvetően csak a memória (tárolható számok mennyisége...stb), valamint a specifikus szolgáltatós számok szempontjából van eltérés, továbbá esetlegesen néhány újabb szolgáltatást nem tud kezelni a nagyon régi sim kártya...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
egyrészt ez mondhatni kivitelezhetetlen, másrészt szükségtelen, mivel minden esetben a szolgáltató által megállapított érték a mérvadó - nem a hasukra ütnek és úgy mérnek, hiteles kell, hogy legyen, és az is!
a lassítás más kérdés, ahhoz nem kell feltétlenül elérni a 7 gb forgalmat - de aki előfizet, az olvassa is el, hogy milyen feltételek...stb vonatkoznak adott előfizetésre... -
kali
legenda
válasz Algieba #4071 üzenetére
hívd fel a számot, és kérdezd meg, hogy most ki használja...
nem okos dolog az, hogy bárki használhatja a neveden lévő sim kártyát, mert elég, ha csak kipróbálnak vele egy lopott, egyben körözött és a szolgáltató által is "megfigyelt" telcsit, máris téged idéznek be a rendőrségre! ott aztán magyarázkodhatsz...
személyi igazolvánnyal - és/vagy más szükséges iratokkal - be a szolgáltatóhoz, és letiltani adott sim kártyát![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Algieba #4074 üzenetére
most akkor mobillal, vagy sim kártyával idéztek be? mert nem mindegy!
a két sim kártya híváslistájának összehasonlítása - és az azokról hívott számok eltérősége - hivatalosan pont nem bizonyít semmit, mivel a problémás személyek direkt így csinálják; kettő - vagy több - sim kártya, az egyikről család és barátok, a másikról kérdéses - és esetlegesen rájuk nézve veszélyt is jelenthető - számok hívása! -
kali
legenda
válasz könnygázóra #4078 üzenetére
ilyen tippeket inkább ne adj, mert nem így működik a dolog!
egy kihallgatáson nem az idézett követelődzik, hanem kérdéseket tesz fel a nyomozó, amire a meghallgatott vagy válaszol, vagy nem...
a telefonszámot esetlegesen már közölték, de legalább is azzal fogják kezdeni a kihallgatást!
a cellainformációk egyeztetése nem sokat bizonyít, nem mindenhová viszi magával az ember a mobiltelefonját, bárhol/bárkinél tárolhatja...stb. támpontot adhat, ezért szerintem ez már amúgy is megtörtént, többnyire tények birtokában kezdik meg a kihallgatásokat - főként ha komolyabb dologról van szó!
mellesleg egyenlőre kár ennyire túllihegni a dolgot, amíg nem tudni, hogy milyen súlyú bűncselekményről van szó! majd ha már nem tanú, hanem gyanúsított mivoltában idéznek valakit, akkor kell elkezdeni izgulni...
meg ahogy előttem is írták, a hatóságra hárul a bizonyítás terhe! -
kali
legenda
válasz könnygázóra #4082 üzenetére
nem vagyok tévedésben, pontosan tudom - és ismerem - mind a két oldalt ilyen szempontból (is)! az általad leírtak (részben) igazak, de az a gond, hogy semmi sem fehér, vagy fekete - azzá kell tenni! ezt (sajnos?) más módon teszi a nyomozó, és megint más módon például a kihallgatott ügyvédje...
inkább nem írok én is viszont reakciót minden bekezdésedre, mert így napokig is lehetne oda-vissza érvelni - pláne, mert a törvényeket, jogszabályokat...stb több módon lehet értelmezni, nyomozók és ügyvédek szemszögéből is létezik többféle elméleti értelmezés, gyakorlati végrehajtás, és még sorolhatnám...
Algieba esete egyenlőre egy sima sablonos dolognak néz ki, semmi extra...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz fixedgear #4240 üzenetére
külföldön ugyan milyen sim kártyával lehetne használni, ha csak adott szolgáltató (t-mobile hu) sim kártyáit fogadja el?
jogi útra (is) terelik a tartozás behajtását!bepe79; vélhetően úgy volt/van beállítva a telefon, hogy elsődleges hozzáférési pont a net/wap, és másodlagos a wifi - emiatt adódhatott a probléma! ha igen, akkor a t erről nem tehet, nem tud mit csinálni...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz gamer0101 #4302 üzenetére
díjszabás; link (2.1.7)
mix díjcsomag - benne foglalt szolgáltatások; Hangpostás, Hívásátirányítás, Hívásvárakoztatás, Hívástartás, Konferenciabeszélgetés, SMS-küldés, Hívószámkijelzés, Hívószámküldés-tiltás, -engedélyezés, WAP6, MenüÁsz6, Egyirányú adat- és fax szolgáltatás, Nemzetközi kimenő hívás és Nemzetközi roaming[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz gamer0101 #4347 üzenetére
bármilyen ügyet is intézek a telefonos ügyfélszolgálat segítségével, egy ideje már még akkor sem szokták a teljes öt karakterből álló kódot kérni, véletlenszerűen szoktak háram karaktert bediktáltatni - például kérik az első a harmadik és az ötödik karaktert!
meg amúgy is, minek kérnék addig a jelszót, amíg te nem akarsz olyat intézni, amihez szükség lenne rá?!?! szerintem kamu volt... -
kali
legenda
válasz .bruszli. #4523 üzenetére
vannak kivételek, de mind a két irányba!
például egy komolyabb nokia esetében, még azonos ár esetén is inkább a függő szolgáltatós made in finland készülék, mint egy sufni gsm üzletes, amit ázsiai régióba szántak, kintről hoztak be, gányul magyarították, és nincs hivatalos gyártói 2 év garancia rá, csak a bolt ad 6 vagy jobb esetben 12 hónapot...
a márkabolt más tészta, ott valóban irtózatosan drága a telcsi![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz .bruszli. #4525 üzenetére
ha a gsm üzlet ad is 1 év garit, az nem 2 év gyártói garancia, hanem az üzlet ad rá 1 évet, csak hozzájuk viheted vissza, szakszervizbe nem!
hidd el, sok telcsinél nem mindegy - minőség tekintetében sem -, hogy melyik régióba szánták! anno ez az n95 és az n95 8gb esetén csúcsosodott ki; a szolgáltatós made in finland volt, amit a sufni gsm üzletekben vettél 1 év üzleti garanciával, azok pedig made by nokia és hasonlók - és az anyaghasználaton és az összeszerelés minőségén is látszottak, érezhetőek voltak! utóbbi telcsiknél megnézted az akkumulátor alatti cimkét, és azon olyan product code volt, amire hivatalosan nem létezett magyar nyelvű szoftver, tehát csak a product code átírásával volt feltehető magyar nyelvet is tartalmazó szoftver - mondjuk a product code átírása már önmagában is probléma, legalább is ugrik a garancia!
akik kis sufni gsm üzletben olcsón vásárolták a telcsijüket, azok amikor kijött egy újabb szoftver, és frissítették a telcsijüket, akkor arról eltűnt a magyar nyelv! aki nem értett hozzá, az vakarta a fejét erősen, káromkodott...stb! olvass vissza például az n95, vagy az n95 8gb telcsis topic hozzászólásaiban, találsz elég ilyen példát!
még szebb dolgokat is feszegethetnék, de nem hiszem, hogy kíváncsiak rá a t-s előfizetők - ha már abban a témában vagyunk! bár némileg van köze a topic hozzászólásaihoz ennek is...
a lényeg; telcsit csak gyártói garanciával! nem csak a garancia miatt, hanem mert az a telcsi normális régióba készült, esetlegesen nem kétségesebb minőség, nem lesz a billentyűzeten arab ákom-bákom...stb, minden tartozékot megkapsz - itt az 5800 tudnám példának felhozni, amihez sok kis sufni gsm üzlet nem mellékelt például tv kábelt![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz .bruszli. #4529 üzenetére
egy nokia telcsi attól még nem hamis vagy klón, mert nem made in finland, hanem például made by nokia - de a minőségen már meglátszódhat...
a lényeg; én úgy vagyok vele, hogy inkább egy szolgáltatós - de gyári garanciás - függő telcsi x összegért, mint mondjuk azonos összegért egy független, de csak üzleti garanciás - esetlegesen kérdéses származású/minőségű - készülék! -
kali
legenda
válasz #02683648 #4535 üzenetére
közel 13 éve ezen szolgáltató előfizetője vagyok több előfizetéssel - az én előfizetésemen évek óta van mobilnet (nem is az apróbb csomagok) -, és mivel ezen hosszú évek alatt nem volt problémám a szolgáltatóval, ezért bátran írok néha - néha hűséget valamelyik előfizetésemre!
emiatt a függőség nem gond, sőt még a szolgáltatós szoftver sem az, a jelenlegi telcsimen sem az van már...
amikor én vettem a telcsit december elején, akkor a szolgáltatós árhoz + 20 e ft kevés lett volna, hogy ilyen telcsit függetlenül vegyek, 2 év gyári garanciával - még a legolcsóbb helyen is, ahol amúgy nem is valami megbízható a forrás...
mára kicsit olcsóbb lett a telcsi függetlenül, a szolgáltatónál meg nem változott az ár, sőt kifutó telcsi lett!
ja, és levásároltam az aranykártya pontjaimat is a telcsi vásárlásakor, és más kedvezményeket is kaptam, szóval nem érzem magam minuszban a szolgáltatós árak miatt!
aki feltöltős, vagy nem régtől előfizető, illetve nem akarja lekötni magát, annak lehet, hogy nincs ennyi veszteni valója, így nem éri meg neki a hűség, ezért másként gondolhatja a dolgokat, de nincs is ezzel semmi gond! -
kali
legenda
mivel hozzászólásokat is töröltettél - pedig a kérdésed korábbi megfogalmazása volt kétértelmű -, ezért csak egy linket kapsz; Kapcsolat Program programszabályzat
amúgy nézd meg a telefonok árát forintban, és ahány pontod van, annyi forintot vonj le belőle, mert 1 pont = 1 ft! a szabályzat meg azért hasznos, mert láthatod, hogy mire hány pontot kapsz/írnak jóvá![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
sajnos csak két évig lehet felhasználni a pontokat, utána folyamatosan érvényüket vesztik! nekem csak mobilos téren van kapcsolatom a szolgáltóval, havi ~ 400 pont körül szokott összejönni, amit ~ 16 havonta levásárolok, mert akkor cserélek általában mobilt - legalább is az utóbbi két alkalommal így volt. nem mondom, hogy sok az az évi ~ 5 e ft, ami a pontokból összejön, de jobb, mint a semmi!
-
kali
legenda
ez a két topic kell neked;
mobilinternet & mobil_szelessav_tapasztalatok_edge_3g_hsdpa[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai