-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
pudingstyle
tag
Javítás kilőve, csere azonosra, a felvázolt esetben szintén, nade az árleszállítás mit takar?
Elállás esetén melyik összeget kapom vissza? Az lenne logikus, ha a készülék kifutásakor általuk meghatározott pénzt fizetnének ki, mivel az általam kifizetett összeget elég sok minden befolyásolhatja.[ Szerkesztve ]
Nexus 5 D821
-
Zaja2
senior tag
Válthatok még net csomagot? Vagy pedig erre is hűséget vállaltam? amikor rendeltem a telefonhoz "három ajándék extra" közül lehetett választani. 120 Díjmentes perc hálózaton belül
a másodikra nem emlékszem
És volt egy olyan is hogy 100 MB ingyenes adatforgalom. Akkor azzal mi van? Az is jóváírásra került?Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon
-
golyós
őstag
"az más kérdés, hogy felkínálnak más típust, amit az ügyfél elfogad, ők ezt a vonatkozó szabályoknak megfelelően lepapírozzák, ilyenkor még akár arra is van lehetőségük, hogy a drágábbat odaadják adott árban, hiszen a vevő számára kedvező irányban eltérhetnek a leírtaktól."
Pont ez a lényeg.Nem tudja kicserélni a szolgáltató tehát másikat kell adjon.
Az én telefonom harmadszorra! lenne cserélve, de mivel megszünt a forgalmazása (8 hónap után ) nem tudja kicserélni nekem.Nekem speciel nem is kéne , hogy cserélje, minek? Hogy újból visszavigyem?
Nyilván esetfüggő a dolog de én speciel 15 év dupla előfizetés után a kirakatba vágnám a telefonját ha nem cseréli ki, főleg , hogy nem én tehetek róla, hogy nincs mire cserélni javítás meg nincs erre a típusra.[ Szerkesztve ]
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
-
Land
veterán
-
club1
veterán
Természetesen nem csak ő észleli a problémát, de csak az online játékosok és a voipozók veszik elég hamar észre a közbeékelt 1.5 másodperces pingeket. Ráadásul az LTE-t nem igazán hasonlíthatod a 3G-hez (közük sem sok van egymáshoz). Én Business Net-et használok autóban, és nap mint nap tapasztalom, hogy azokon a szakaszokon ahol a folyamatos kommunikáció május végéig még megvolt, mostanra napról-napra változóan hol folyamatos, hol nem. 3G-ről beszélek én is.
-
club1
veterán
"Előfordul, hogy egy mezei e-mail-t nem vagyok képes megnyitni." szöveget én költői túlzásnak vettem, ezért nem arra reagáltam. Az adott mondatra reagálva: Már nekem is volt egy-két apn lehalásom a júniusban és júliusban, így tudom mi a teendő ilyenkor (apn váltás vagy eszköz újraindítása vagy szolgáltatás ki-be kapcsolása)...
Azt már a Telenyomornak is elmondtam, hogy ügyfélként/előfizetőként nem nekem kell a hálózatuk fejlesztését tesztelnem, azért ui. nekem senki nem fizet semmit. Azért van a hálózatmenedzsment rendszerük, hogy a hibákat kiszűrjék és megszüntessék...[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
Értem jó lovag, de a nyúl bent van mi meg kint. A szolgáltatás minőségével évek óta elégedett vagyok, nem szép tőlem, hogy szóvá teszem, ha némi fennakdást vélek a rendszerben. Érdeklődtem a megfelelő helyen, ahol azt az információt kaptam, hogy egyébként is körzeten kívül vagyok.
-
Classius
aktív tag
Felhívnám, de mivel nincs aktív kártyám igy nemtudom Buszozhatok vissza 30km-ert egy üzletbe hogy aktiválva legyen.... Aztmondta a csaj hogy aktiválta de ezekszerint mégsem... Szép
“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
roberto02
tag
Én ebből semmit nem értek.. magyarul tehát akkor nem annyit fogok fizetni amennyit ott ír hanem sokkal kevesebbet? mondom az én példámat. Like 300-am van. eltelt 3 nap az aktuális egyenleg 1980 ft. amit nem értek hogy jött ki mert összesen nem beszéltem ennyi összegért senkivel...
\::/ : i5 -3470 + 8 Gb Elpida \::/
-
313313
addikt
Megyeszékhely, hivatalos T-pont. Nem bírták megmondani hol van a készülék és mi a baja... javítják-e egyáltalán.
Elvileg már csere lett kérve, de meddig várjuk az ügyintéző hívását, hogy átvehetjük a készüléket, lassan 2 hónapja szervizelgetik (összesen) a készüléket...
Mit tudunk tenni, bemenni holnap is, ha nem mondanak semmit vásárlók könyve?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
Reggel küldök mélt, mert nem tudok szervizlap számot ill nevet, hogy ki vette át...
Szerintem du ismét berángatom barátnőmet és ha nincs infó megy a levél a panasz könyvbe is, ami tudom ismét nem sokat ér, de hátha...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
cris78
őstag
HA szervizbe adom a telefont milyen cserekészüléket kell biztosítaniuk? Ha esetleg cserére kerül a sor, mivel ilyen telefont nem forgalmaznak, csak másikat tudnék választani. Kb, nekem is másfél éve van meg. Most ha úgy alakul kapnék egy új telefont, meg 313313 fórumtárs is. Fél év múlva tudnánk aranykártyára új telefont elhozni???
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
89BDave89
tag
Köszönöm a választ!
Én nem akarom bonyolítani, van egy részletfizetés a jelenlegi telefonomon aminek van egy X ára, az alatta lévő telefonok közül van ami megfelelne, bár húzom a szám, viszont semmi képen nem akarom, hogy nekem fizetnem kelljen egy drágább telefon összegét egy olcsóbb telefonért....
Ugyanakkor felfele is közel ugyanilyen árban (+5ezer forint) van egy telefon, és én hajlandó vagyok akár ráfizetni, csak kár lenne, ha emiatt nagyon sokat kéne papírozni, és nem örülnék ha ezt úgy kéne intézni, hogy akkor minden pénzt vissza, és új telefon vásárlás. Főleg mert a részlet fizetéses ügy ezt csak bonyolítja.
Remélem meg tudunk majd állapodni az ügyfelessel, nem tudom mennyi felhatalmazása van ez ügyben.
És nem hiszem hogy 5e Ft földhöz vágná őket, annyi a havi számlám ha nem nyúlok a telefonhoz. És nyúlok. Szóval igazából remélem hogy esetleg javamra döntenek.Üdv
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi Note8 PRO, iPhone 8, Xiaomi Mi A1, iPhone 5S, iPhone 5, Sony Xperia SP, Sony Xperia L, ZTE Grand X, ZTE Blade, Samsung 5230, Sony Ericsson K550i, Sagem MyX 3D
-
-
313313
addikt
Ment hivatalos mél ugyfelszolgalat.t-mobile.hu-ra elpanaszoltam a gondom/bajom lassan 3 napja, azóta semmi reakció, se az üzletből, hogy azóta meglenne a készülék.
Barátnőm egyedül nem szívesen megy be, velem meg max szombaton tudna bemenni (bár erősen rángatni kell, nem egy ideges típus...) Kérdezem azt tudok-e addig érdemben valakivel erről beszélni, ha felhívom 1430-at szóba áll velem az ügyintéző vagy elhajt meghatalmazás nélkül?
Szombaton ha bemegyünk és nem kapunk érdemi infót a telefon hollétéről és állapotáról, tudunk-e érdemben valami csinálni? Azon kívűl, hogy beírunk a vásárlók könyvébe, abba mit írjunk be, amivel lehet őket noszogatni, mert a 32-35 napos garanciális szervizidőre nem igen, mivel akármilyen indokkal lerázhatnak.
Kicsit dühítő a dolog, hogy 31 nap után semmi hír a telefonról, hiába voltunk bent 5 perc alatt leráztak "a kolega aki átvette szabadságon van" mondattal.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
Akkor szombaton hivatalosan írunk vásárlók könyvébe, ha elhejtanek ismét.
Mit írjuk bele? Mert a hosszú javítási időt kimagyarázzák alkatrész hiánnyal. Ha hivatkozunk arra, hogy nem kapunk érdemi információt a készülékről, mert nem tudnak semmit a készülékről, arra azért harap a fogyasztó védelem, nem?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Smile8822
senior tag
Köszönöm szépen és Zsolt_72 neked is,de én úgy halottam hogy a T-mobile azonnal cseréli a készüléket mert nem javítanak,vagy már igen
•19Christian88• http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=smile8822 -_- {" John Digweed - Heaven Scent "} ~ Apple iPhone 14 Pro ~
-
Smile8822
senior tag
Értem!
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget,ha időm engedi akkor vissza is viszem és megpróbálom cseréltetni. Még egyszer köszönöm!•19Christian88• http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=smile8822 -_- {" John Digweed - Heaven Scent "} ~ Apple iPhone 14 Pro ~
-
PiE137
senior tag
Köszi, így már világos!
Drága telefonnál majdnem jobban jár az ember, ha megveszi domino-ra webshop kedvezménnyel, aztán mehet bele az előfizus kártya....
Tényleg nincsenek nagyon agyonbecsülve az ügyfelek, amit én néztem, ott még 20k különbség sincs a domino meg az előfizu között... -
baluka26
veterán
-
KZP
őstag
Ezt a kerekítősdit nem is értem.
Ha aktív a mobilnet, ott ugye akkor folyamatos az adatkapcsolat.
Ha a nap végén kikapcsolom, akkor a napi adatforgalmat kerekíti 10 kilobyte-ra. Ez így oké is lenne.
De napközben hogyan kerekítget, ha egyszer folyamatos az adatkapcsolat?
Van valami holtidő, ami alatt, ha nem történik adatforgalmazás, akkor kerekít 10 kilobyte-ra, aztán elölről kezdődik megint a számlálás?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- Milyen processzort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Jack Hunter: Egérragasztó
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen