- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
brabus1986
csendes tag
hello! én teljesen kezdő vagyok ilyen okos telefon téren, és azt szeretném kérdezni hogy ha a telefonon van oprendszer azt mire lehet használni, és mire jó? Köszi a türelmeteket
-
manokaki
addikt
sziasztok!
Tudna valaki segiteni , hogy ez a progi mire jóóó???
mobil magnifier lite
Előre is köszi a magyarázatot.
Attila
Attila
-
Necc
addikt
válasz brabus1986 #1951 üzenetére
Minden telefonon van op.rendszer még a legolcsóbbakon is anélkül nem is működne az eszköz
Symbiant én leginkább a windowshoz tudnám hasonlítani, rengeteg párhuzamos vonás van a rendszerek között, ezek röviden összefoglalva:
- több program párhuzamos futtatása (GPS, zenelejátszó és mellette a böngésző is párhuzamosan futtatható példaként, no meg még a kameraprogit is gyorsan elindíthatod ha szükséges)
- testreszabhatóság: ha nem tetszik a gyári (pl. videólejátszó program) akkor lecserélheted arra amire akarod
- fejleszthetőség: új képeségekkel ruházhatod fel a telefonodat, pl. automata hívás blokkoló programmal, de ha nincs rajta wifi attól még ilyet nem tudsz utólag rárakniA lehetőségek tárháza szinte végtelen, javaslom nézz körül a neten hogy milyen programok íródnak symbian alá.
Hátrányok (windows párhuzamból következően):
- lefagyás
- ha elfogy a RAM-od és minden programot bezártál akkor újra kell indítanod a telót... pont mint windowsnál is kevés RAM esetén
- ha lelassul a telefonod -> restart