- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Reklámblokkolók topikja
- Disney+
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Renault Clio II 1.5dci.
107ezernél volt olajcserén 2014.10. hóban.
Most 118ezernél áll.
Mikor kéne ezt megint cserélni?köszi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Doki16 és g.gergo
Köszönöm. Összegyúrtam és a kettőtök hsz-e alapján 15ekm-nél fogom cserélni.
Ebben az időszakban 80% főút és 20% város volt, most viszont az arány meg fog fordulni, a maradék 4000-nél.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio II, 2003-as 1,4bezin, szervízkönyv, ismerős női tulaj stb.
Most megyek tesztvezetni, mire figyeljek?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Köszi srácok, foglalóztam, kolleganőé, szervizkönyves, garantált 15ezer km van benne.
Ilyen állapotú kocsit utoljára szalonban láttam.A kipufogó ezüstösen csillogott, az alján a gyári alvázvédő szövet valami rajta volt. A motortér tisztább mint nekem valaha utastér volt a saját kocsimban.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz orosziem81 #47944 üzenetére
Nem állt a kocsi, csak nagyon keveset használták.
Első 10 évében mondjuk heti 1 vidéki út volt benne kb 20 km.
Az utolsó párban volt városi használat is.Szervizelték neki, szóval gondolom a szervizes tudta hogy cserélni kell, hiába kevés a km, akkor az év alapján. A szervizkönyvet még nem láttam, majd ma.
(#47945) aero. : így van, amit kell ilyenkor, olaj, vezérlés stb azt cseréltetem. Nem első autó és mondom clio is volt/van már. Mentem vele, ég és föld asszony cliojához képest. Ez olyan csendes volt, semmi kopogás semmi búgás, tiszta szép menetzaj és motorhang.
Én úgy vagyok vele, hogy még mindig inkább egy Clio ennyiért ilyen múlttal, mint egy misi körüli gombóc Swift jó ég tudja milyen tulajtól ne adj' Isten kereskedésből.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio II-ben az 1.4 RL az milyen felszereltség?
Illetve azt honnan tudom hogy Dynamic, Extreme stb?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
2003as Clio II 1.4 16V hidegben inditas utan ingadozik az alapjarat, dadog stb de csak az elso par meteren. Utana ok. Ha meleg a motor akkor nem csinalja. Mi lehet a gond? Koszi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Clio II 1.4 16V első fogyasztás a "bejáratós" motoron 7,41.
Ebben azért elég sok indítás volt, kb 30%-ban közút, a többi város.Reméljük azért a dadogó, rángató hidegindítás probléma javítása után lejjebb megy még.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48537 üzenetére
Hát reméljük, jó mondjuk pörgettem, mert hiába a kevés km, a csaj nem pörgette nagyon, csak városban használta.
Most jövök a szerelőtől azt mondta fogalma sincs mitől lehet a hiba (hidegben indítva elindul pöccre, fordulat is 1100-1200-on a szivató miatt, majd ha egyesbe rakom és indulnék, akkor dadog, rángat és lefullad. Nem mindig, de amikor nagyon hideg és nyirkos idő van, akkor tuti. 20 méter után jó. Fordulat ha már meleg, akkor is ingadozik egy minimálisat)
Egyelőre kitisztítja a fojtószelepet meg az FHP jeladót. Szerviz szerint gyertyák és trafók most voltak cserélve, de azért megnézi azt is.Nektek esetleg még valami tipp?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48539 üzenetére
Szerintem szépen egyenletesen jár.
Szerintem, de nem értek hozzá, viszont 3 hengeres suzukit váltottam, úgyhogy hiába a nulla hozzáértés, azért azt érezném.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48541 üzenetére
Alapjárat az jó, tehát indítás után ha nem akarok elindulni vele, akkor az szépen jár a minimális ingadozást leszámítva.
Szerk: gyertyák és trafók nemrég voltak cserélve.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48543 üzenetére
Így van ez az.
Viccelni? Inkább szivatniHolnap elvileg a szerelő elkezdi a fojtószelep és az FHP jeladó tisztítását, de lehet beszerzem ezeket a tömítéseket, aztán megmondom cserélje ki azokat is.
Szívósor megvan, a másik kettőnek mi a hivatalos neve, a bárdin nem találom?
Köszi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Ha nincs a műszerfalon jelzés, akkor hibakódolvasásnál az univerzális olvasók mellett a gyári sem fog tárolt hibát kiadni?
Vagy ilyenkor van értelme kifizetni a kiolvasás árát?
Kollega pár ezres bluetooth-os okostelefonos kiolvasójával nincs tárolt hiba.Bosszantó hogy fedkomp meg miegymás aztán nem bírja senki kideríteni hogy mi a tényleges baja csak tippelgetnek
Olyan ez mint az orvostudomány, pedig ez "csak" egy gép.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48543 üzenetére
Szerelő szerint a tömítések hibája nem csak hideg, hanem meleg motornál is jelentkezne, de nálam csak hidegen csinálja.
Most tisztogat, de még a vízgomba amire tippel.Szívósor tömítésből sikerült az alsó elhoznom, ami fém ráadásul, szóval az megy vissza boltba.
(#48590) Pecc: nekem igen.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48593 üzenetére
Ja nem, ő nem olyan. Idősebb csóka, érti a dolgát és maszekba bütykölget.
Nekem gombokér csinált mindent. Eddig munkadíj gyanánt 2000 Ft volt a legtöbb amit elkért, de volt szelep tisztítástól elkezdve, olajcserén át minden már más autóknál.Ja hát díjaznám ha Győrben is lenne egy Renault specialista
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48593 üzenetére
No gyertyak tiszta feketek voltak. Ennyit a markaszervizes csererol. Fojtoszelep is tele volt dzsuvaval. Meglatjuk de az inditas javult. Azt hittem eddig is poccre ment de most megy poccra. Reggel kiderul. 4 gyertyat tuti cserelem meg rabeszeltem a tomitesek cserejere amit irtal.
Ezer hala elore is.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48600 üzenetére
No ugy nez ki a gyertya meg a fojtoszelep tisztitas megoldotta a rangatas dadogas lefulladas problemat. Bar csak minusz 2 volt de ma reggel semmi jele. Fordulat is szepen fokozatosan csokkent ahogy mentem vele.
Az hogy mitol lett fekete viszont tovabbra is erdekelne. Van otleted?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48622 üzenetére
Nem lett jobb sajnos.
Ma reggel a -8-ban indít, fordulat jó, aztán indulni akarok még a tolatás ment úgy ahogy, de utána egyesbe rakom és látom már nem is jár a motor.
Fojtószelep tisztítás volt ugye, meg a gyertyákat tisztogatta meg a szerelő.Ötlet?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48645 üzenetére
Arra is azt mondták cserélve lett, amit már nem hiszek el.
Ha a szerelő a gyertyákig eljutott, láthatta a trafót?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
A fojtoszelep tisztitast nem kell tanittatni a kocsival?
Rob210: koszi most mar erik a gyari kiolvasas. De az akkor mutat ha nincs a muszerfalon semmi?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48675 üzenetére
No, levettük a két napja megtisztított gyertyákat, tiszta feketék voltak újra. Hogy ez mi a túrótól lehet?
Levegőszűrő rendben volt, azért kapott újat és természetesen 4 új gyertyát.
Fordulat ingadozás alapjáraton megszűnni látszik, a hidegben való első indulást reggel meglátjuk, egyelőre fél hidegen jónak tűnt.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48682 üzenetére
En csak ugyanoda tudom vinni diagra ahol eddig is "foglalkoztak" vele. Megmondom oszinten nem szivesen. Nem veletlen az idezojel.
Ha esetleg Gyorben tudtok mast akkor szoljatok legyszi.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48684 üzenetére
A kocsit uj koratol ugyanabba a szervizbe vittek. Itt a konyv nalam. A 13 ev alatt sem jutott eszebe senkinek magatol gyertyat cserelni. Jo persze nyilvan jobban megeri mig a delikvens bevontatja es akkor mar trafot is el lehet adni neki csak en nem akarok igy jarni.
Ezert viszem idosebb talasztaltabb csoka garazsaba hogy butykolgesse meg mert benne megbizok.
Eddig mindig talalt megoldast. Most hogy mentem vele jonak tunt de nyilvan nem hult ki annyira. A gyertyaba nem latok bele persze de az alapjarat ingadozas nem jelentkezett szerintem.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48689 üzenetére
Bosch lett bele veve azt ajanlottak.
Ezt a vezerles dolgot megkerdezem a szerelotol. Koszi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48693 üzenetére
Bosch gyertyat a unixban ajanlottak. A szerelo ngk t mondott de nem szurt le hogy bosch t hoztam.
A csaj azert adta el mert nekik mar idos volt es ujat akartak. Nomeg tetszett neki a ford ka+ es a cliora meg volt megbizhato vevoje a szomszed irodabol. Mivel naponta talalkozom vele igy o szart tuti nem adott el erre en merget veszek.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48697 üzenetére
Itt vagyok a szervizbe ahogy tanacsoltatok. Diag semmit se mutatott. Szelep tanitas meg ertekek nullazasa meg fhp tisztitas folyik jelenleg...
100ast tankoltam es kinoztam. Ez volt az elso.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz forceberg #48703 üzenetére
Nah mentem vele (nem bírtam várni 8-ig). Majdnem 6 órát állt a mínusz 10-ben, szóval ki kellett hűlnie, mert előtte sem mentem sokat.
Indít, fél percet vár, elindul. Semmi gond. Majd kettes (lehet korán volt) és dadogás kezdődik, kuplungol, dadogás megszűnik. Lehet már én vagyok a szőke és tényleg nem kellett volna még kettes.
Ezek után többször megálltam, vártam, indítottam, de nem tudtam produkálni a hibát.
Kell még idő mire a gyári értékeket használja vagy most jó lett? A visszaállítás és az FHP kontakt spray megoldotta volna a problémát (meg persze az előtte lévő gyertya csere és fojtószelep tisztítás)?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48707 üzenetére
Jo eg tudja.
Allt egy masfel orat es eljottem. Most nem csinalta. Figyeltem hogy azert gazt is adjak ne csak a kuplungot emeljem mert szokasom (swiftem volt, ezres)
Meleg motornal 3asban 4-5ezer fordulaton porgettem 10km-en keresztul hogy minden szelep kinyiljon meg amiket irtatok.
Fustolt az elejen aztan mar nem.
Pici egett szag is jott. Lehet most egett el a sok ev alatt lerakodott korom?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48708 üzenetére
Nah egy fokkal jobbnak tunik.
Motor indit. Alapjarat szep. Hagytam is kb egy percig jarni mig lesorportem a havat. Aztan rakom egyesbe gurulnek ki a parkolobol. Megtorpan. Kirakom uresbe de annyira alacsony volt a fordulat meg js allt. Ujraindit picit nagyobb gazzal de nem padloig nyomva indult. Menet kozben nem jelentkezett semmi hasonlo.
Kb mekkora fordulaton kell lennie a motor nak indulaskor? Elozo kocsikon ekeg volt kuplungot emelni. Neki kell 1500-2000?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48735 üzenetére
Legalabb nem vagyok vele egyedul. Kicsit ha nagyobb gazzal indulok mint a semmi akkor megy.
Es egyebkent ezt igy ra lehet fogni az idojarasra? Mint egy fejfajas? Mechanikus vagy elektronikus hiba a korabban emlitetteken kivul nem lehet?
Rob210: koszi. Ez nalam is igy megy tehat akkor rendben. En indulaskor korabbi autokon nem adtam sok gazt mondvan igy is 1100on porog elviszi az. Ugy latszik neki kellene adni?
Tudok vezetni de mar kezdek magamban is ketelkedni ezek utan.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48739 üzenetére
Nem mondtam hogy gáz nélkül, de kis gázzal. Azért vezettem pár autót már, mondjuk benzies renaultot még nem, de reméljük tényleg csak ennyi.
Egyébként úgy vélem érzem mikor akar lefulladni a kocsi és akkor kuplungra vagy gázadásra mennie kell, de ez a szegény valamelyik reggel úgy sem ment és füstölt nagyon. Jó azóta volt a nullázás meg a tisztítás, szóval reméljük ott az volt a gond.
Mondom egyszer még a gyertya cserék meg a tisztítások előtt néztük a házi diaggal a kocsit és akkor ugye bent ültünk járó motorral és volt egy szakasz, amikor már melegedett és engedte vissza a fordulatot, na akkor is meg akart állni.
(#48745) speedydb23 : minimálisat adtam, de úgy látszik neki ez is kevés volt.
Kényes kis dög az biztos.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gray Zone Warfare
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen