-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #26094 üzenetére
Ha van bika kábeled (ha nincs kérj egyet) akkor sétálj el vele a motortérig ahol az önindítóra tedd rá a negatívot, majd az aksira is csíptesd rá a negatívot.
Ülj be és indíts, ha indul elsőre akkor a kocsiszekrény és a motor ,váltó közti testkábelt csavarozd le csiszold meg és tedd vissza, mert el van oxidálódva.Ha így sem indul akkor a negatívot vedd le és a pozitívot tedd rá.
Ha így sem indul akkor tedd rá, mind a kettőt, de vigyázva mert az aksiról azonnal elkezd forgatni, ha mind a két saru rajta van.Ha az önindító a 3 közül valamelyik módszerrel teker akkor annak a hibáját kiszűrtük.
Jöhet az indító kulcs, ha van tartalékkulcs tedd be azt és próbáld meg azzal, ha ugyan azt csinálja akkor a gyújtás kapcsolód lekakukkolt.
Nam hiszem, hogy ez immo lenne, mert akkor a tiltás mindenre menne, azaz nem csinálna semmit a kocsi, az immo nem csak a gyújtást szabályozza, legalábbis nálam tiltja az AC-t is.Ha ezek megvannak akkor folytathatjuk, mert van még egy két dolog ami szóba jöhet, de ezekkel legyél meg először.
AZ ÖSSZES INDÍTÁSI KÍSÉRLETET BEHÚZOTT KÉZIFÉKKEL ÉS ÜRESBE RAKOTT VÁLTÓVAL TESSÉK SZÍVES LENNI CSINÁLNI!!!! Nem nézlek hülyének, csak óvatos vagyok, volt már aki eltörte a lábát így.
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz Dr. Romano #26094 üzenetére
Érdekes a videó benzines a kocsija (fordulatszám óráról gondolva) és mégis izzít...
26099 nekem az sosem világított.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dr. Romano #26094 üzenetére
Ezt cseréld, vagy pucold és jó lesz.
-
Josi
aktív tag
válasz Dr. Romano #39064 üzenetére
ELF Evolution SXR 900 5w-40 a belevaló.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39180 üzenetére
Nem fogy a vized, nem akarlak elkeseríteni de rossz érzésem van.
Vagy a hőgomba termosz vagy hengerfej, ami a komolyabbik baj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39189 üzenetére
Lehet a felső holtponti is bár ennek más szokott a tünete lenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39210 üzenetére
Hát én is kételkedtem benne, hogy ettől lenne.
Először is a szerelő remélem visszaadja a pénzt hiszen nem az FHP volt a ludas.
Másrészről, elkezdeném azokat cserélni ha nincs jobb de első körben mérni amiket írtam.
Mert ott lesz valamelyik a ludas.
Az is lehet, hogy csak a vezetéke tört meg valamelyiknek és kontaktos lett emiatt.
Nekem a hőgombám csatlakozója tört el egyszer, össze vissza grált a hőfokjelző.
Kapott két zsugorcsövet a két szál vezeték és azóta is hibátlanul üzemel.Renault power
-
Dr. Romano
veterán
válasz Dr. Romano #39216 üzenetére
A hiba megoldódott viszont újabb kérdések merültek fel (melyek között lehet egy két amatőr jellegű):
Gyertya csere óta nem jött elő a rángás. Namost korábban 3-4 hónapja kicseréltem a gyertyákat NGK márkájúakra (bárdiba vittem a motorkódot és ezt adták).
Nem is volt velük gond, egész 3 héttel ezelőttig.
Most mikor kiszedtem őket és megvizsgáltam meglepődve láttam hogy az összesnek a vége fekete, kormos (elég furcsa, pedig csak pár hónaposak és a régi gyertyák -amiket szerencsére nem dobtam ki- sokkal jobb állapotban vannak.A régi gyertyákat visszatéve a hibajelenség megszűnt.
Nyakamba vettem a netet és kiderítettem hogy a kormosodást okozhatja sokminden, elégtelen keverék, rossz hőérték stb... Oké, de ha a keverékkel lenne baj akkor a régi gyertyák is legalább olyan állapotban lennének mint ezek a frissek.
Szerintem az volt a gubanc hogy ezek az új gyertyák nagyobb hőértékűek, így nem izzottak fel és nem tudták "magukat tisztítani"Oké, akkor a kérdésem az hogy hol találom meg azt az infót hogy nekem milyen hő és hézagmértékű gyertyára van szükségem (nem emlékszem hogy ilyen lenne a kézikönyvben de átnézem úra)??
Azonban... Idáig nem szagolgattam az olajat, de most kíváncsiságból ránéztem a nívóbál és volt némi benzin szaga. Ez most természetes vagy sem?
Ha tényleg rossz keverék stb... okozta volna a hibát akkor a régi gyertya is legalább olyan rossz állapotban kellett volna legyen mint az új, ha viszont csak a hőérték akkor miért benzinszagú az olaj?Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39295 üzenetére
A gépjármű karbantartási füzetében amit a netről le tudsz szedni.
Abban bene van hogy milen típust ajánlanak bele és milyen hőértékűt.
Azzal autósboltban már bármilyen gyártó termékéből jót fognak ani, mert kikeresik katalógusból.
Egyébként én a densora esküszöm.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...