Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz venom8888 #86461 üzenetére

    Szia, a tdci az ford motor, a renaultnál dci-nek hívják.

    A keretösszegből tippelve, megane 4-ről beszélünk, ott három variáció létezik:
    - 1.5dci 90 ló (ez elég ritka)
    - 1.5dci 110ló (ennek az elődje volt a hírhedt hajtókarcsapágyas széris a megane 2-ben, 106 lóerővel, azóta viszont ez egy javított és jó széria, megbízható, nem fogyaszt, cserébe nem is megy, természetesen közlekedni megfelelő)
    - 1.5dci 116ló (pár évesek, szerintem adblue)

    - 1.6dci 131 ló (itt a kezdeti példányokról nagyon sok rosszat hallottam: víz-olaj evés, fogyasztásuk sem volt parádés nem is mentek, nem tudom, hogy az újabb példányok hogyan állnak ezen a téren)
    - 1.6dci 160 ló (dupla turbó, ebből talán nálunk nincs is)

    1.7dci 150ló (új motor, semmit nem tudok róla, viszont ez is adblue)

    Ezekben van turbó, kéttömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, nagynyomású porlasztók, stb. ...és ezek, mint minden ilyen autónál, természetesen szét is hullhatnak (nagyrészt karbantartás, vezetési stílus függő).

    mod.: közben most látom a cspongást, hogy egyszer 6M forintot, egyszer meg 3M forintot írtál, igazából a két összeg, teljesen különböző autókat feltételez. A fentieket a 6M kategóriához írtam, 3M kategóriába a megane 3-ak férnek bele, ott megint másabb a motorválaszték.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák