Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Csatravi #71876 üzenetére

    Ez frankó oldal, köszönöm! :R

    Te még esetleg megnézed, de az emberek többsége nem nézi, csak annyit jegyez megy xy márka/széria és mond egy viszkozitást, de nem tudja hogy az milyen, és ha más márkát
    mondasz hogy pl az olcsóbb/hamarább/polcon van, akkor jön a pislogás.

    Az alacsonyabb HTHS a mai (2010től kb) motoroknál A3/B4 ill A3/B4/C3 magaslatában nem feltétlen hátrány(legalábbis 2,9-3,5 a legtöbb motorhoz megfelelő, kevés kivétel van ami igényli 3,5 felett), amennyiben ez nem von maga után alacsonyabb VI-et (nem szokott középkategóriától). Az oké hogy a TBN és az SAPS nagyjából fordítottan arányosak, de azért akadnak LL DPF-es olajok szép számmal, plusz amit említettél C3 az is pl BMWnél míg így is LL olajnak számít (benzineseknél).
    Az újabb olajok stabilabbak, ügyesebbek, példának ott vannak (a családban is) az ezer éves TU motorok amik tök jól muzsikálnak vele, és a gyártó olajpartnere is ezt (is) ajánlja hozzá, holott 20 éve még kanyarban sem volt.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák