Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz rwin5 #41790 üzenetére

    van még 1,4 16v is bennük 98 lóval, nincs amúgy szervízelésben difi bennük, a gyújtótrafókat az 1,4 és az 1,6 is ugyanúgy "eszi", vagyis a gyári megkotlik egy idő után, nem nagy költség, egy megfelelő sort kell bele venni és annyi. az 1,2esre nem tudom mennyire jellemző, lehet az is. elektronikája ezeknek is tud szarozni, mint minden korabeli renaultnak, de ezek egy laguna2-eshez képest egyszerűbbek, így az elektromos zűz is kisebb velük....

    az 1,2es városban 6-7 literből eljár.....

  • tresh

    addikt

    válasz rwin5 #41790 üzenetére

    Hol eszik az az 1.6 10 liter városba ? :U Max 8-8,5 és nekem vastag a talpam. Össze se hasonlítható az 1.2 idegölő motorjával én pl azt nem vennék mert ha már ketten vagytok + klíma akkor a maruti is körbe autóz és még be is nyeli a 8 litert ugyanúgy. Akkor meg már 1.6 megy is nem is eszik többet és semmivel se költségesebb mint az 1.2

  • rob210

    Topikgazda

    válasz rwin5 #41790 üzenetére

    Szia.

    Én vezettem mind a kettőt, tehát mondhatni "tapasztalatból" mondom amit mondok.
    Jelenleg Megane I PHII tulaj vagyok 1.6 16V motorral és ebben nem igazán sikerült még 10 literes fogyasztást elérnem, szóval aki ezt leÍrta neked nem ült még renaultban, ez szinte biztos.

    10 literes fogyasztást egyféle képpen lehet elérni, ha 3 fölé nem váltasz lámpától lámpáig közlekedsz, és mindenkivel hülyének nézeted magad, valamint 2 hónap alatt elhasználsz egy teljes szett gumit.

    Na baromságokat félretéve.
    Az 1.6 os motor nagyon jól sikerült én 7.2 vel járok most a téli átlagban nyáron 6.8 körül szokott lenni, igaz nekem műszakilag rendben van az autó. Meg nem versenyezni vettem.

    A kis könnyű kasznis clióban az 1.6 16V egy rém, nagyon durván meg tud indulni és ezt a jaszkari gyerekek előszeretettel kihasználják, akkor pedig fogyaszt valóban ha kinyomod a szemét.
    A gyújtótrafót egyszer kell kicserélni Densora vagy Berura, és soha többet nem lesz vele gond.
    Viszont az egyszeri csere költsége 30-40ezer forint környékén van attól függ, hogy tudsz beszerezni alkatrészeket.

    Az 1.2 es clio ehhez képest egy tricikli, különösebb hibája nincs csak a pillangószelep szeret rajta meghalni ami nem olcsó mulatság és van vagy 3 féle amivel szerelték, jó móka hozzá alkatrészt találni.

    A kaszninál érdemes a hátsó oszlop illesztését megnézni az szinte mindegyiknél megrepedezik egy idő után és beázik a csomagtartó.

    Amúgy hálás kis darab, de én az 1.4 16v alá nem mennék.
    :R

    Jah és ez elég szépnek néz ki nem biztos, hogy mire döntesz meglesz még.
    Mert aki ért hozzá, az az 1.6 os motorral keresi, ami elég ritka ebben a kis kaszniban.

    [ Szerkesztve ]

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák