Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz SocketA #21966 üzenetére

    Ha csere váltóért adja akkor ő felújítással foglalkozik és szvsz nem csak egy váltója lesz.

    Renault power

  • tresh

    addikt

    válasz SocketA #21966 üzenetére

    Na uram tisztázzuk a történetet.

    Ahogy rob is írta a váltókból azért van több típus egy adott motorhoz mert más a kihajtás más az átétel és ez valószínű évjárat függő is.

    Azt hogy leadod a váltod majd ő ad egy másikat ami bontott +20k nem éri meg szerintem.. kivéve ha amit ad az felújított és tökéletesen egyezik a tieddel..
    Minden más esetbe ahogy anno is írtam váltó felújítás a legjobb megoldás..ez sajnos lehet 2-3 napos és 1-2 hetes művelet is állapot függő.. bár ahogy leírtad nem sok különbséget éreztél a másik megane váltójához képest ebből gondolom hogy nagy gond nem lehet vele.. így ha jelen állapot szerint az autóval lehet közlekedni biztonságosan nem dobálja ki a fokozatokat ahogy rob is írta bátran el lehet vele indulni..a xado se fél perc alatt hat szerintem egy 3-4k km kell neki még hatása érezhetővé válik. Újra ismétlem magam a francia váltók hosszú úton járnak és NEM gyors kapcsolgatásra vannak kitalálva hanem kényelmes "türelmes váltásokra" ergo ahogy írtam ha tempósan akarsz vele menni megfelelő fordulatnál elváltva nem fogsz hátrányba lenni azért mert nem lehet csak úgy csapkodni a sebességeket.

    Szumma szumma : szerény véleményem szerint az autót műszakilag ellenőriztesd/ ellenőrizd le indulás előtt és ha haza értek akkor mehet a gép váltós szakihoz lehet 20-30kból kompletten felújítja és nem lesz gond vele..de attól még a váltó karakterisztikája ugyan az marad :))

    (#21968) SocketA : váltószám /kód rajta van a válton ugyan úgy mint pl a motor szám ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák