Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz Reaper04 #15919 üzenetére

    Amúgy ezt a gyorsabban váltok stb dolgot nem is nagyon értem..egy a váltó se arra van kitalálva hogy csapkodja neki meg nem tolókerekes váltó ez kettő ha haladni akar akkor 3-4ezer körül forgatja és jó lesz..amúgy szerintem annak az autónak csak egy kicsit oda kéne lépni egyszer kétszer egy hóban hogy ki kórmólja magát és megy mint akit seggbe rúgtak :B

  • _NCT

    őstag

    válasz Reaper04 #15919 üzenetére

    Most próbálok változtatni a vezetési stílusomon, ezért 3ezernél váltok általában, azt én is észrevettem, ha elforgatom 3500-ig, akkor nem bólint. Egyesben viszont nem szoktam nagyon forgatni, max 2000-2500-ig, az gondolom nem tenne jót neki,ha 3000-ig esetleg 4000-ig forgatnám 1-esben.

    Tresh: oké, nem versenyváltó, nem is vadállat módjára váltok, de azért BP-en nem úgy csúsztatod és nem olyan "lassan", szépen rakod a sebességeket, mint vidéken. Ha csak nem akarod h mögötted anyázzanak, illetve 3-adjára érsz át egy lámpán. Nekem több autó után fura, h érzékeny a váltója a gyors váltásokra, kuplungolásra.

    Amúgy az okozhat bármi gondot, ha kinyomott kuplungnál már elkezdem nyomni a gázt és úgy engedem fel a kuplungot?

    Kényelem: 1es Megane-ban még nem ültem, ezért nem tudom az milyen. Életem legkényelmetlenebb autója a Fabia volt, attól még a WagonR is 1000x kényelmesebb volt :D Még a Clio Grandtour is túl kemény és kényelmetlen nekem. Talán még a Fiat-oknak és az Alfa-nak van hasonlóan kényelmes ülése. Persze mindenki mást szeret. Igaz a Fabia ülései szarok voltak, de a IV-es Golf ülései is viszonylag jók a maguk kis keménységével, jó tartást adott a hátamnak, kanyarokban nem mozogtam benne ide-oda, M2-ben sajnos ez a hajlam megvan, mármint h az ülés nem tart a legjobban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák