- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Proxmox VE
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Vannak ilyen móka kacagás időszakok.
Én is megcummantottam a múltkor etrade autóján.
Igaz én amúgy is akartam venni egy ilyen leszedőt, mert kell, hát ott akkor eljött a pillanat.A szalagos leszedő konkrétan elforgott rajta akár hogy megtéptem az állítókart.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59490 üzenetére
Ha gázra bugyog a víz akkor tedd le a kocsit de nagyon gyorsan és igen ebben az esetben hengerfejes
Le kell venni és meg kell nézni, hogy hol dolgozik bele a víztérbe és melyik dugattyú.
Ha nagyon átrepedt akkor lehet érdemes egy bontott hengerfejet venni.
Ha csak a pakolás ( tömítés ) égett szarrá akkor eg egyszerű síkolás tömítéscsere megoldja.
Nyomáspróbáztatni mindenképpen kell.Ez 54ezertől a csillagos ég a plafon.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59495 üzenetére
Egy jótanács.
Amikor majd összeszerelésre kerül a sor, eszedbe ne jusson a "régi" vezérműszíjat visszarakni.
Kötelező az új szíj és nem tétel, max 7e a nagyon professional minőség is.
A többi, vízpumpa, feszítők mehetnek vissza, de a szíj cserés!Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem nem a Legozás nem gyári viszont kifejeezetten szakszerű és örök életű megoldás.
Váltottam már így ki gyorscsatlakozót, hibátlanul teszi a dolgát, 4 éve volt.
Ez pedig nem kínai hanem rendes gyári Francia beszállítótól van.
Ők csak gyári vagy gyári utángyártottat hoznak.
Valamint lényegesen olcsóbbak mint a szalon.
Hidd el egy ideje vásárolok tőlük, náluk még sose kaptam gagyit vagy selejtet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz M@rdel #59552 üzenetére
398ezerrel adtam el az előző meganeom, úgy higy nem volt hengerfejes.
Ezeket az urban legendeket utálom.
Nekik meg úgy is körömnő a pöcsükre.
Mivel tudják ezt alátámasztani két ilyen motoros kocsijuk is volt már ami hengerfejes lett? Vagy a szomszéd kutyájának a bolhája mondta?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #59558 üzenetére
Jó az is, de én biztos a 2.0 át venném ennyit írtam
Az étvágya sajnos az 1.8 nak semmivel sem kisebb.
Viszont ritkább mint a 2.0[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nhpeti #59562 üzenetére
Nekem egy 2000es 1.6 16 v classic van.
Tehát némi rálátással rendelkezem
Az autó nem hogy vállalható, hanem egy okos döntés olcsó közlekedési eszköznek kiváló.
Az olajra érzékeny, főleg a váltónál.
Illetve a hátsó futómű, mostanra elkezdte megadni magát mindegyinkél két féle megane I es van amelyiken már felújították a hátsó hidat és amelyiken fel fogják újítani.
Ez 70e a felújított komplett híd plussz szerelés, ha nem tudod kicserélni magadnak.
Tehát ezt érdemes átnézni, amúgy elég olcsó hozzá az alkatrész nincs agyon elektronikázva, viszont klíma és egyébb kényelmi és biztonsági felszerelések már vannak benne.
A trafó az valóban gyenge pontja amíg nincs kicserélve densora vagy berura.
Alámászva még érdemes megnézni, hogy a váltóolajat engedi-e , mert szokta.
Ez a szemeteléstől, a durva folyásig terjed, ezért kell megnézni.Én szeretem most már elég régóta van alattam a kis guruló műhely.
Imádom a csomagtartóját, minden belefér.
Egyszóval, ha átnézett darabot veszel, meg leszel vele elégedve.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz nhpeti #59567 üzenetére
Ha ül a feneke.
Azaz ha terhelve van eltűnik a kerék a kerékjárati ívben..valamint terheletlenül sem ágaskodik a fara.
Oldalról ha megnézed és sokkal magasabban van az eleje mint a feneke akkor kezdi megadni magát.
De nem feltétlen gond jó alkupozíció!
Aztán ha felújíttatod legalább tudod hogy hosszú időre azzal nem lesz gond .Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #59570 üzenetére
Nem ismerem a kocsi előéletét de ez szíjhang.
Az hogy mitől van kopott tárcsa vagy kopott feszítő esetleg kopott szíj azt nem tudom, de a hangot a szíj adja.
Találkoztam már olyannal, hogy az új szíj meg volt nyúlva, ezért szoktam beépítés előtt mindig összemérni a régivel.De a bontott gyári miért jobb mint az új utángyártott?
Arra nincs garancia a "gagyira" meg van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #59578 üzenetére
Igen én is kaptam ilyet anno zuglóban.
Én arra hivatkoztam, hogy nem ismertem a szabályozást (ami igaz is volt, vidéki lakosként) ezért egy figyelmeztetésre és a következő ilyen parkolásom 30ezres büntetésére enyhítették az akkori 5e-s bűntetést.
Többet nem is álltam oda, mert én valóban nem tudtam erről a szabályozásról.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak lesz ebből a találkozóból valami szombaton, vagy kiscsoportos foglalkozás lesz?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #59584 üzenetére
Akkor már csak 3 an leszünk. Ennek így nem sok értelme maradt. Ráadásul én csak 11 re érek ki.
Mindig ez van....
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #59592 üzenetére
Ok fiúk akkor mikor lesz a kezdés? 9 mert átszerveztwm az életem ennek függvényében és akkor inkább korábban fejezzük be
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #59599 üzenetére
Elég sok renaulttal találkoztam rövidke pályafutásom alatt volt amelyikben 614e km volt és köszönte semmi baja.
Igaz 100e km-ként cserélve volt benne az olaj. meg a szolenoid kitakarítva.
A gyári olajtöltettel valóban 200e körül megy el aztán beáll.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #59620 üzenetére
Ez a leírás alapján érthetetlen számomra.
A másik pedig a halódó fojtószelep elektronika..
95%ban az szokott leállítés után zümmögni, vagy magas hangon gerjedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mikrotali megvolt az eső ellenére jó volt, remélhetőleg legközelebb többen ott tudunk lenni és valóban esemény kerekedik belőle.
Köszi srácok a részvételtRenault power
-
-
rob210
Topikgazda
Valaki előtted már szétszedte és pár foggal elrakta a bowden fogaskerekét.
Szét kell szedni és beállítani, mert az a bowden a levegő elosztó csappantyút állítja, ami ha el van zárva lezérja a radiátortól jövő meleglevegőt.
Ki kell kapni a klíma vezérlő panelt 20 as torx vagy 25 ös torx.
Hamutartó kivesz ott van két csavar, kibillent az eglsz panel akkor már látni is fogod a fogaskerekeket.
Ha nem ott van eltéve, akkor a boxot kell bontani és magán a tolattyún állítani.Bár már olyat is láttam, hogy csak ki kellett porszívózni, mert a kedves tulaj pollenszűrő nélkül használta és annyi falevél gyűlt össze, hogy attól nem zárt le.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Diablo IV
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen