-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54544 üzenetére
Ha valamilyen érzékelő, üzemanyag ellátás, vagy gyújtás hiba lenne, akkor azt nem csak ebben az egy sebességben és meghatározható fordulatszám tartományban csinálná.
Szvsz élő adatot kell nézni.A megtorpanás mennyi ideig tart, és amikor abbahagyja akkor megugrik az autó érezhetően, vagy csak elkezd szépen lassan gyorsulni? A fordulatszám mérő ilyenkor torpanásnál "kileng" ?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54549 üzenetére
Azt fel kell tenni clipre, ott valami nem oké.
Ha ugyan azokon a paramétereken produkálja a hibát akkor állandosult hibáról beszélhetünk.A sárga motor ikon pedig igen jelentheti, a katalizátor, lambdaszonda hibát, de sok minden mást is.
Azt megpróbálhatod, hogy a lambdaszonda csatiját széthúzod kontaktsprayel befújod és össze.
Hátha segít, de szkeptikus vagyok jelen esetben.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54560 üzenetére
A sok állás nem tesz jót semminek, ezt mondtam neked.
Az, hogy kevesett futott nem mindig előny.
Egyik cimborám, vett egy 20 éves (akkor20 éves) taunust .
Gyönyörű volt a kocsi alig volt benne valami 40ezer körül.
Minden szimeringet ki kellett cserélni benne és mivel nem úgy volt tárolva a kocsi, bizony megette az idő vas foga a hengerfej pakolást.
Aztán a kerékcsapágyakat is cserélni kellett, mert a sok állástól eldeformálódtak.
Meg aztán még igen csak sokmindent.
A végén eladta a következő tulaj meg röhögött a markába, le OT-ztatta és a mai napig nagy megelégedéssel használja.Egyébkként ezt már csak halkan jegyzem meg, hogy az én kocsim sose volt még 5000 felett.
A renault nem szereti ha pörgetik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54576 üzenetére
Témyleg nem tudom mi lehet.
Még csak a gázpedál pozicióméterre se gyanakodhatunk, mert akkor minden sebességi fokozatnál csinálná, ugyan abban a fordulat tartományban.
Egyszerűen annyit tudok mondani ilyen hiba nincs.
Pedig mint látjuk van.Nem lehet, hogy mégis valami gyujtás kimaradás?
Élő adatot is néztél?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54579 üzenetére
Igen a vízfogyás szerintem más okból lesz.
Az lehet csak a kupak tömítés, ahogy írod is.Ha csúszást érzel akkor viszont a kuplung lenne, de szerintem azt főleg a tömeg megindításánál, azaz egyesben éreznéd, olyankor a fordulatszám mérő felpörög, majd visszaesik és akkor indul meg a kocsi.
(amikor megtapad és átadja a nyomatékot)De eez egyszerűen tesztelhető, behúzott kézifékkel kezd el sebességben ráengedni, ha lefullad elég hamar akkor jó a kuplung, ha megcsúszik és majdnem teljesen fel tudod engedni, akkor bizony kuplung, érezni fogod.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #54591 üzenetére
Ezekben van egy speciális vezető zsír, az be tud túrósodni.
Illetve a visszahúzó rugót érdemes lehet megnézni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #54590 üzenetére
Hát lehet, hogy ott a map szenzort légtömegmérőnek hívják, de benzines renaultban nincs.
Illetve én nég nem találkoztam vele.Szerk.
Most nézegettem és van ahol dobja a légtömegmérőt még az én kocsimhoz is.
De jelzem én ilyet még nem találtam benzines renaultban.
Pedig ezt azt szedtem már szét pl. Néhány motorfelújítás során[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én tudtam volna csinálni neked benzinesről is olyan videót aminél majd kiesett a motor
Azzal jött a srác, hogy valami nagyon kopog a motorban fél, hogy szétesik nézzem már meg neki.
Hát csak a 3 bakot kellett cserélni, mert konkrétan, fém a fémen volt, teljesen elporladt a bakban a gumi szilent és az kopogott.
A srácnak leesett az álla, amikor kész lettem vele.
Jött vissza és nem hitte el, hogy nem nyúltam a motor belsejéhez, csak a bakokat cseréltem, neki szent meggyőződése volt, hogy valamelyik henger nem megy.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem márka hanem a technika, ez főleg a sima szervo nélküli fogasléces verziókra igaz. (de van kivétel)
A másik pedig a kor, ami kitétel, 10 év felett szokott előjönni, közelebb a 15 höz.
Kikeményedik a persely ilyenkor elkezd porladni ezt a port felkapja a fogasléc és elkezd tőle morogni a kormánymű.
Ilyenkor elmegy az ember és alkatrész hiányában kikapja a sajátját és kap helyette olyat amit már valaki felújított, mert okos esztergályos ismerős megcsinálta a perselyt, amit itthon egyébként nem lehet kapni.
A másik komolyabb okozó a por.
Ha ki van szakadva az egyik harang aár csak rövidebb ideig is akkor az a kormánymű záros határidő alatt tönkremegy. Sajnos ez ilyen.
Ha csak facebook csoporton körülnézel nagyon kelendőek a kormányművek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54637 üzenetére
Ha leveszzed a bal első kereket belátsz a kormányműre.
Ée tudod plvasni egy vizsgálótükörrel a típusát.Amúgy igen le kell venni az egész bölcsőt ha nem csináltad még akkor jó móka, de az összerakás rosszabb mint a szétszedés
Kell bakk két emelő meg sok sok türelem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #54647 üzenetére
Nem leheet, hogy a tankban van valami dzsúz és onnan nem szív elég üzemanyagot?
A szintjelzőnél amibe be van építve az AC van egy előtét szűrő, ha az elkoszolódik tud hasonló anomáliákat tök random generálni.
Most fejből nem emlékszem, de szerintem pont a 2000-4000 ezres tartomány az, ahol a teljesítménygörbéje az autódnak szépen csúcsosodik.
Tehát a nagy teljesítmény leadásához nem tud elég üzemanyagot szívni.Másra már nem tudok gondolni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Helló.
Az övet ne szereld ki!
Nem mész vele semmire, mert a feszítővel együtt kéne kivenned, azzal meg nehéz mosogatni.
Egy lavor langyos szappanos víz, körömkefe, kihúzod az övet amennyire csak tudod, amíg enged az automata. Ezen a ponton rögzíted. ( én spanifert szoktam az övcsatnál átfűzni és a tükörhöz fogatom) aztán sika mika. Ezután vízcsere és egy szivaccsal lemosom róla a habot.
Megszárítom párom 2000 wattos hajszárítójával és gyönyörű tiszta és jobban vissza is megy.
2-3 évente célszerű megcsinálni, szörnyű mi tud kijönni belőle.A műszerfal csendesítés bevállt, sokat számít komolyan.
Ha a hangszórórács alatti két csavart kiveszed utána középen az ívnél a rádió visszajelzőnél megfogod és egy határozott fel és magadfelé ( haránt ) mozdulattal megrántod.
Nem törik semmi patentfülek vannak de jó anyagból meü törnek el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz +vakultam #54683 üzenetére
Ahogy azt már írták is a szettet kell cserélni, nem ér meg rizikózni.
Egy plussz dologra viszont felhívnám a figyelmed plusz költséget jelent a váltóolaj csere is.
Legalábbis jóérzésű szerelő nem rakja vissza a régit.
Azt pedig le kell engedni így is úgy is anélkül nem lehet a váltót lehúzni.Egyszóval amivel számolnod kell, kuplung szett, váltóolaj és a munkadíj.
100 alatt van én azt mondom 80 körül van a reális ár érte.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #54697 üzenetére
Ki kell venni a féltengelyt, így ha bem engedik le kifolyik.
Szvsz nem lehet megúszni a cserét.
Amúgy sem árt időnként, ha csak nem most volt cserélve, mert akkor le kell takarítani a leengedő csavart és környékét, aztán vissza kell tölteni. De egy flakonnal akkor is szokott kelleni, az utántöltéshez, és én nem is szeretek ilyet csinálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #54699 üzenetére
Ha a szimering elhalálozik akkor jelentős mennyiség tud elszivárog i, de az látszik nyoma van.
Ekem is elkezdett szivárogni, ha minden jól megy jövő héten neki is esek lekapom a váltót kicserélem a szimeringeket, a rudazatnál is. Aztán feltölt és szeli tovább a kilométereket.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Plazma TV topic
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- BestBuy topik
- Ukrajnai háború
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen