- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Router gondok
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz motoflug #47021 üzenetére
Ne haragudj meg hogy ezt mondom de én Sal-t nem vennék sosem.
Csak is JBL-t. Így tettem a Thaliaban is és nem bántam meg.
MÁS:
Milyen fajta motorolaj az ajánlott nekem a Thaliaba, illetve az olajszűrő? Mert viszonylag frissnek tűnik az olaj a kocsiban viszont biztos ami biztos alapon 1000km múlva lecserélném.Olajba nekem milyen fajta kell, mennyi kellene bele illetve márkába milyenek jöhetnek szóba amik jó fajták? Elvileg valami Shell van benne, ezért is akarom lecserélni.
Smoke some weed nigga!
-
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47021 üzenetére
SAL-t, ha lehet, inkább ne!
Nekem ez a márka jött be kocsihoz a gyári helyére (tudom, drágább). Viszont kifejezetten fejegységről történő meghajtásra tervezték.
Ha lenne erősítőd, mást ajánlanék, de az már nem ide tartozik. -
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47025 üzenetére
Igen, még a Megane 2-be pakoltam bele a 13-as Hertz szettet, fejegység elég szépen kihajtotta. (ezeket kifejezetten fejegységről történő hajtásra tervezték, ahol ugye kisebb a dinamika, ezért nagyobb érzékenység kell)
A magas pont bele is illett az eredeti helyre, az ajtóban viszont kicsit módosítani kellett hőlégfúvóval a foglalatot, - erre te is figyelj, nem tudom Scenic I-nél milyen a kiképzése - mert ezeknek komolyabb mágnesük van és nem feltétlenül fér be a gyárilag kiképzett helyre.[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47028 üzenetére
A profik biztosan azt mondanák, hogy nem, mert elvileg hangzás szempontjából elég egy szett előre, hátra meg mély, persze akkor már erősítő is dukál.
Ha maradsz a fejegységnél, Legegyszerűbb, ha olyasmit teszel bele, mint a gyári. Ha az koaxiális, akkor olyat. Nekem pl. elől szett van, hátul az ajtóban meg koaxiális. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz motoflug #47028 üzenetére
Én azokat tettem előre meg hátra amiket linkeltem.
Annyi hogy előre éppen hogy befért (ami annyit jelent hogy szinte egy deka hely nincs már bent), hátra simán befért.
Én nekem a gyári fejegységgel nagyon szépen és jól szóltak, tisztán, erőteljesen. Csak nekem a penyós zenehallgatás kellet így a fejegységet egy MNC-re cseréltem ideiglenes amivel igaz hogy a fülem károsítom mert a hangzás nem olyan szép de hát amíg az Alpine-t nem tudom megvenni addig ezt kell szeretni.
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz motoflug #47028 üzenetére
Szia, nekem Mac Mobil street -re lettek annó cserélve megane2 első ajtóban a hangszórók. Ehhez is kellett picit faragni, mert a gyári mögött lévő műanyagot ki kellett vágni.
Arra vigyázz, hogy ne legyen túl mély az új hangszóró, mert akkor az üveget nem fogod tudni lehúzni a mágnestől.Nálam egyébként a mélyhangok eltűntek, viszont közép-magas tartományba sokkal jobban/szebben és erősebben szólt.
mod.: a gyári fejhez, elég az amit, a gyári magas tud, azt felesleges lecserélni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz motoflug #47033 üzenetére
Na most értem haza.
A témával kapcsolatban annyit tudok neked mondani, hogy a hátsó hangszórók berakása 13cm esetén semmit nem ér.
Valami fog szólni hátul de hatása nulla.
A gyári fejjel akár mit hajtasz meg nem fog olyan jól szólni, mint a gyári hangszóró, ez nem vicc.
(össze van hangolva a teljesÍtménye a fejjel)
Semmivel nem lesz jobb, ha csak hangszórót cserélsz a gyári fejjel, csalódás fog érni!Nekem JVC fej van bent, elöl Kicx 16cm, hátul Hertz 16 cm (ehhez komolyabb átalakÍtás beépÍtő keret gyártás kellett). Valamint egy Magnat cső erősÍtővel, nem a hangerőre hanem a hangzásra mentem, de állÍthatom,, hogy szépen szól, a cső ki lett mérve hangolva, gyönyörűen rezgeti a csomagtér fedelet
Ennek ellenére nem halgatom hangosan, mindig van egy gyerek vagy valaki a kocsiba.
Viszont szépen tisztán élvezhetően szól a zene nekem ez volt a cél.
Én a gyári kábeleket is cseréltem, mert az szvsz sima villanydrótnak nevezném, nem hangszóró kábelnek.Egyszóval ha szépet szeretnél kb. 30.000.- szánj rá, vedd meg apróhirdetésből a cuccokat és épÍtsd ki jobban jársz.
Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47062 üzenetére
Azért pontosítanék:
Az információk tudatában azt tanácsoltam, hogy hátra koaxiális, előre meg komponens szett (mély, magas + hangváltó).
Márka lehet más, akár a Syd2012 által ajánlott JBL, csak én ezeket ismerem. Volt Pioneer-em is, de azokat nem tudta kihajtani a fejegység. -
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47065 üzenetére
Nem ismerem az 1-es Scenic fejegységét, de lehet, hogy kell majd egy csatlakozó átalakító az új egységhez. Valami ilyesmi talán.
Alternatívaként azért megemlítem, hogy rengeteg renault hangszóró van ebay-en is, ha pedig MP3 hiányzik, arra is van rengeteg megoldás a gyári rendszerhez. -
Cane
őstag
válasz motoflug #47110 üzenetére
Egyrészt, amit Rob leírt, nő a kerék teljes átmérője és emiatt kanyarodáskor, leüléskor beleérhet valamibe, másrészt változni fog a kocsi sebessége is, nem annyival fogsz menni, amennyit az óra ír!
Keresőbe írd be váltóméret kalkulátor, add meg az adatokat és meglátod miről írtunk.▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
válasz motoflug #47113 üzenetére
A pótkerékhez (is) igazítottam, téli-nyári pontosan egyforma méretű. A /60 még úgy ahogy mutat egy szép felnin, viszont cserébe nagyon jól elnyeli az úthibákat. A /65 már elég SUV-os, ballonos méret szerintem. Nézd meg az autód gyártói .pdf dokumentációját, hogy az mit ír.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47113 üzenetére
Itt nézelődj, ezek a gyári méretek.
-
mycso
Topikgazda
válasz motoflug #47459 üzenetére
Szia, a tükrök behúzása alatt a behajtásra gondolsz? Ha igen, azt kézzel tudod.
Az elektromos tükör állítás (ami a tükörlapot mozgatja) nem egyenlő a tükör behajtással, az egy másik funkció.Megane2-höz van egy rövidke irományom, de linkelem hátha feltudod használni: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz motoflug #47659 üzenetére
Cordobát?
Miért akarsz neki rosszat?
Cordobát akkor vennék, ha az összes autógyártó befejezné a termelést és be is darálnának minden kocsit.
A ráncfelvarrott cordoba is egy rakat rom, a renaulthoz képest is.
Az egy igazi VW fapad fapadja, ha lehet fokozni.
Az alkatrész pedig amit a sapnyolok gyártottak kifejezetten drága hozzá.
( nem teljesen VW )
Szóval egy Francia autó topikban VW licence autót ajánlagatni vétek, főleg egy Seatot.(jah és erősen korrodálnak is még a PHII-esek is az egyes az meg külön egy rozsdabogja.)
Renault power
-
Gabesz87
veterán
válasz motoflug #48079 üzenetére
Jóval nagyobb, mint ahogy képeken gondolná az ember. A Clio-tól nagyobb (legalább is magasabb mindenképp, ezt valamelyik tesztben is írták).
Ízlések és pofonok. Nekem meg pont az 500-as vonal nem tetszik. Számomra a Smart, 500, Mini mind egy kutya...idióta sznob városi matchbox, női autó. -
rob210
Topikgazda
válasz motoflug #48157 üzenetére
Veszel egyet és kicseréled, 30 perc.
Ez scenic I nem tudom a gépedet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz motoflug #48594 üzenetére
Nem vagyok szerelő, csak nagyon régóta szerelek és egy két tipusspecifikus hiba már rutinszerűen megy.
Innen a fórumról is találkoztam mér egy két autóval
Egy biztos én olyat nem cseréltetek ki senkivel amit nem kell!
Illetve ha olyan hibával találkozom amit nem tudok elhárítani akkor átírányítom a delikvenst az autószerelőhöz akivel jóba vaggyok.Renault power