-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
Én simán telón tök jól hallom füles nélkül. 46 másodperc körül kezdődik. Nem ment az utasteri venti és csak arra a pár másodpercre hallatszik, utána abbamarad, de többször hallottam reggel egymás után. 2-3percen belül.
Olyan süvítés talán, mintha nagy szélvihar lenne vagy nem is tudom, mihez hasonlitsam."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
meghallgattam laptopon (T61) és tényleg kb nem is lehet hallani, fülhallgatóval is alig. Ennyit leront a youtube..
Telefonon teljesen jól hallatszik.(#39274) Doki16, igen, automata. Ha arra a hangra gondolsz, ami a müszerfalból jön, amikor állítgatja magát a rendszer, akkor tudom. De ez nem olyan hang, az nálam inkább így szakaszosan kerreg kicsit, ahogy állítja magát, de ez a motortér felöl jön inkább és teljesen más.
Mindegy. Elküldtem a szerelönek is a videót, ma vittem reggel. Remélem megtalálják a gondot.
Azért köszönöm. Reméltem, hogy más is találkozott már hasonlóval, könnyebb lenne akkor keresni.
Kár hogy nem fórumozik minden Renault-os. Megkönnyítenénk egymás életét[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
nem tudom.. nekem fura itt is. ahogy megnézed, mintha youtube ablakban nyitná meg a videót.
letöltve szerintem jobb... [link]
ha nem jó, akkor egye meg a fene"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Doki16
addikt
-
FerNandor
őstag
-
FerNandor
őstag
Én manuális, digitklima, tempomat, jó lenne panoráma tető, esetleg ülésfűtés. Esküszöm lent ülnék esőben és nézném ahogy esik az autóra az eső
Ja és persze kombi. Ezüst, vagy valami jó szín, de inkább ezüst. Halk egyébként a 3as megane? A 2-eshez képest. Nem ültem még olyanban. Következő autónak valami nagyon halk, suhanósat szeretnék. Nem akarok a motortérből semmi zajt hallani..."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
De úgyse adom el egy jó darabig. Várom már, hogy kész legyen, faszán meg akarok csináltatni rajta mindent. Nem lesz olcsó...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
mod: azt megnéztem, az olajban víz biztosan nincs és a vízben sincs olaj! a motorra rálátni a burkolattól nem lehet, ahhoz képest, hogy nem túl nagy a műanyag burkolat, de kitakar minden lényeges részt!
a kiegyenlítő tartály zárósapkájától látszik folyás, ott fagyállós a motortér. zsír új rajta a sapka, majd figyelem, hogy ott van-e a nedvesedés. így is, úgy is kimosom a tartályt, kap egy új fagyállót a kocsi, és úgy nyugodt leszek, ha nem szivárog többé. ha mégis, akkor bontóból hozok egy új tartályt, mert lehet a menetes rész tövében lehet egy hajszálrepedés, amin terheléskor nyomáson szivároghat a víz!
majd meglátjuk, remélem ez lesz a probléma!
majd jövő héten kap új olajat, szűrőket, fagyállót, lesz rajta egy futómű állítás is, kap egy nagytakarítást, kívül-belül, kárpitokat is áttakarítom, egy pasztázás is ráférne majd végül beköltözöm.
bontóba úgyis kell majd mennem, mert a műszerfalon lévő hangszóró keretét valaki le akarta venni, le is törte a sarkát, a balos ködlámpa is be van törve rajta, lehet a kiegyenlítő tartályt is hozzácsapom a szetthez és reménykedek.
amúgy mérés alapján körbe mindenütt 80-90 mikronos a kocsi, a motorháztető és a tető 250 körüli, valszeg vagy lesütötte a nap a lakkot és újra fújták, vagy jeget kapott és azért húztak rá egy réteget, ez már nem fog kiderülni! az a fura, hogy a szélvédő még gyári, rajta vannak a légzsákra figyelmeztető matricák, egy kavicsnyom sincs rajta, szerintem ezt a kocsit rövidtávra használhatták és 1 személlyel, mert csak a vezető oldali ülésnek a széle(a kagyló oldala a ki-be szállástól) van leülve,szakadva nincs az ülőtámla széle nincs kiszálalódva, kiszakadva, a szivacs is jó benne. majd lehet a bontóból hozok hozzá egy domor ülést és átvariálom az ülőrész szivacsát egy anyós oldali ép szivacsra!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
amúgy a dti motoroknak mi lehet a gyengéje? olajat, szűrőt nálam időben meg fogja kapni, nem lesz pancsolás a gázolaj terén sem.
egr-re mennyire érzékeny? lefalazást hogy tűri? gondolom, azért lomhább, mert a szívósor tiszta korom, ezt egy takarítással és egr lefalazással meg lehet oldani és ha nem jelez vissza hibát, akkor ez a hibaforrás sem jön többet elő.....
amúgy ez a kocsi épp az az egyszerű elektronikás, mint a benzinesen volt, se egy fedélzeti számítógép, semmi csicsa, manuál klíma, nem a beszélgetős fajta. épp ezért gondolom, hogy 99ben az egr-t még nem csekkoltatták a rendszerrel.....
-
FerNandor
őstag
Nagyon baba, de tudod mit nem értek? Itt van ez az autó (látszólag), tökéletes. Pár hónapja helyezték itthon forgalomba, kb 3 hónapos. Minek adja akkor el ráadásul, ha magánszemély és !napi! használatban van?
Amúgy használtok valami waxot? Most hétfőre biztos meglesz az autó, le akarom ápolni, amíg jó idő van. Turtle waxom van még, de sztem már nem jó. Nem volt rossz, könnyű volt vele dolgozni, de 2 rétegben se volt valami tartós. Van valami jobb viszont nem sokkal drágább, ami bárhol elérhető? (láng, Unix, Tesco, más bolt)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Facén bukkantam a dologra.
Jelentkezem majd a részletekkel emlékeim szerint 10:00-kor.
Akkor ott koccanunk de nem a szó szoros értelménbenMa egyébként volt szerencsém a párom versojában olajat cserélni.
Hát izé, eddig márkaszervízbe hordta.
Mondtam neki ne fizesse ki a 20ezer forintot vegyük meg az olajat aztán én kicserélemAkkor én még nem tudtam, hogy mire vállalkozok.
Az olajszűrőt alig bírtam letépni az olajleeresztő 13-as csavart pedig erőszárral kellett kioldanom.
Az eszem eldobtam.
Mindegy kicseréltem most szépen jár megint az 1.8 benzin
De, hogy a márkaszervízesek is elmehetnek a picsába.
Nem roppantó gyűrűt tesz a leeresztő alá nem megtépi mint a barom.Renault power
-
#42667776
törölt tag
Köszönöm!
FerNandor
Szintén Wolf termék, csak azt használok. Azért nem ajánlottam mert nem tudom mennyire karcos az autód.
Nekem ez már karcos, de ez kb egy átlag autón normál.
A Glaze ezeket feltölti valamennyire, de a kemény viaszt személy szerint minimum egy finom polír és glaze után javasolnám, mert a síma felületen tapad meg jól és akkor érvényesül igazán. Nem akarok senkivel kidobatni feleslegesen pénzt, Én teszteltem nem polírozott felületen és sajnos viszonylag hamar lekopik a felület "egyenetlensége" miatt és ilyenkor a vevő úgy érzi, nem azt kapta amit szeretett volna, vagy azt mondja a termékre, hogy ez nem jó.
Nano kemény viasz 2188ft[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Elég feszes a futómű. Csak egy helyen olvastam eddig, hogy a coupe feszesebb, nem "citroen-es". Szilentek elől-hátul rendben vannak. Nem kopog semmi, nem lóg semmi, egyszerűen hangos, főleg keresztbordákon. A feszesség persze egyúttal jól autózhatóvá teszi. A modelfrissített laguna is van dti dízellel (1.9 és 2.2) hahun legalábbis. A 107 lovas dci mellett ezek megbízhatóbbak? Gondolom, hisz nem common rail. Amúgy inkább benzin felé hajlok, a 10km-es városi ingázások miatt. Típushibákról van infó? Amit olvastam itt, hogy belső téren a máló bőrkormány ami negatív. 700 környékén van bőven már laguna 2 is, de némelyik belseje képek alapján kicsit lehangoló.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
a porlasztó és az adagoló között a cső az látszik, hogy új, még egy visszacsapó szelep is van bele rakva, hogy az adagolóból ne tudjon visszafelé menni a gázolaj. a porlasztók tövében a gázolaj elvezető cső(ami a porlasztó derekán egy gyorscsatis műanyaghoz csatlakozik) avas volt és repedezett, azt kicseréltem, de ugyanúgy levegősödik.
majd tolok róla, de egyenlőre még erre nem értem rá, tegnap este 8ig kinnt voltam, ma meg meló volt.
kérdeztem egy helyi üvegest, a zöld üveg beszereléssel 19k..... ennyibe fájt a lapát....
-
diablo1984
veterán
cseréltem szűrőt és vele együtt tömítést is, kicsit mondjuk az új tömítés szögletesre volt beállva, de össze raktam és a gázolaj nem jön onnan, így gondolom, ha a levegő be tud jutni, akkor a felpumpált állapotban a gázolaj is kijönne!
majd kiveszem az egész szűrőházat és átnézem, csak a gyorscsati tegnap nem akarózott oldani a tetején, feszegetni meg nem akartam.... -
tresh
addikt
Legnagyobb franciás klub egyike egyik barátom vezérletével
-
-
diablo1984
veterán
dízelnél más alakzatot ír le, majd megnézem, ha lesz rá valamikor időm, úgyis a szíjat is cserélem, de az tuti, hogy a videóban a vezető görgő alatt vitték a szíjat, nekem meg fölötte van, a vízszivattyút nem néztem, így nyilatkozni sem tudok róla!
nagyon remélem itt lesz a hiba, az indítási nehézségnek meg az egr miatt, mert a youtube-os videók tanulsága szerint pöcc-röff-ösek ezek a kocsik, az enyémet meg lehet forgatni rendesen, -20ban ez be nem indulna az biztos!(nincs az az akku még a földön)
mod: a ps után is van egy vezető görgő, a generátornál is a rugós feszítő visszafele feszít, akár a vízpumpár így felülről is érintővel meg lehet hajtani!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
kupak zsír új, bár a rugó gyenge benne, de akkor is a szintnek nem kellene kupakig mennie.....
de az tény, hogy alulról jön a levegő visszafelé.....
van még itthon a benzinesből termosztátom, elvileg a dízelhez is jó, majd megsasolom azt is, bár jókor nyit, nem forralja a vizet....
-
Na_Ta
csendes tag
Igen sejtettem, hogy valami ilyesmi van a Fluence-ban. Igazából mindkettőt hajtom, a Scenic a feleségemé, a Fluence meg közös.
Amikor vettük - 2015 január - találtam szervóolaj flakont a csomagtérben meg olajos volt a szivattyú környéke is. letörölgettem, utántöltöttem, nem produkált észrevehető fogyást, de az egyik csatlakozónál kicsit ereszthet, mert megjelent egy kis olaj. Februárban műszaki előtt mondták, hogy így folyik, meg úgy folyik a kormánymű, cserélni kell, de nem két fillér és még akkor is "csak" felújított. Azóta is figyelem a fogyást, de nem kell utántölteni, nem látszik jelentős fogyás.
Köszönöm a választ és az ábrát.NT
-
SZATA
senior tag
-
kisgyerek85
senior tag
Köszi. van egy B tervem. Ami annyit jelent, hogy másik kocsival megyek, de azon nincs megyei matrica. Inkább 30 percel korábban indulok minthogy nagy baj legyen a kocsimmal.
Valami rémlett régebbről, egy imerősömmel történt. Hazaért kocsival és akkora füstfelhő jött a motorházból, hogy azt hitte leég az autó, de megúszta szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
Megnézte a szerelőm segédje. Tükörrel belesett az adagoló alá. Valami vezeték becsatlakozik az adagolóba és ott mintha lett volna egy picike csepp, mert a kezén jelenkezett. Azt mondta mintha beljebb nyomta volna a vezetéket. Utána berakott egy tökröt és folyamatosan néztük, autó alapjáraton ment majd később adtunk nagyobb fordulatot a kocsinak. Semmi. Adagoló hátulja (ahol van négy csavar és a lemez mögött egy tömítés) egy picit nedves volt, de csepp ott se képződött.
Szűrő környéke csont száraz. Benézett a kocsi alá is, de sehol semmi.
Azt mondta, hogy lehet venni adagoló felújító szettet, de ő addig az én helyemben addig nem foglalkozna vele amíg nem folyik jobban.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Kabelek jo allapotba vannak? (Trafo) nem kaphatot nedvesseget ?
Lambda hibanal nem menne es tulfogyasztas lenne. A remeges/razzas vegett en tuti elso korben a gyujtast neznem meg ,mert ha ugy erzed mintha kihagyna egy henger az ugye lehet trafo, trafo kabel, injektor(nagyon ritka nem hiszem hogy ez lesz) akar gyertya is.
[ Szerkesztve ]