- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Mikrotik routerek
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Videó stream letöltése
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaded
senior tag
válasz lsebestyen #79038 üzenetére
Én is nagy boldogan másztam a M4 alá a négyszög kulccsal, de bánatomra hatlapfejű csavarja van
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #79382 üzenetére
Mindig szidják szerencsétlen 1.6-os Megane-t (SCe), hogy forgalmi akadály. Ja, azért szlalomoztam októberben az autópályán 120-ra állított tempomattal, mert feltartottam a közlekedést nincs annak semmi baja, helyén kell kezelni, tud az menni ha akarod.
Bár én már inkább azt az elvet követem, hogy ne időben érjek haza, hanem hogy hazaérjek.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #80119 üzenetére
#80116
100km után pontosítani kell (ugye a fogyasztás az L/100km), de inkább majd az újratankoláskor.Hangszóró: ezért szabad csak a gyárival foglalkozni (vagy volt régebben a Pioneernek direkt ebbe az autóba gyártott hangszóró készlete). A többi az csak taknyolás és magad szivatása.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #80128 üzenetére
Gyári hangszórónál nem kell szétvágni a hangszóró mögött az ajtópanelt. A képeden pedig szét van, ezért ázik be.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #80159 üzenetére
Ha nem így néz ki a hangszóró, akkor nem gyári [kép]
Ahogy Rob is írja, simán befolyik oda, de folyhat szerintem ajtólógás miatt is, meg elvileg ha eltömődik a klíma lefolyója (bár az szerintem az anyós oldalon van).
Nem tudom, hogy az a rész kiszedhető-e külön, de én lehet megpróbálkoznék bontott ajtópanellel. Legalábbis én nem bírnám elviselni, ha valami nem gyári megoldásRenault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #80456 üzenetére
Én tce-t vennék (főleg akkor, ha az a dci már bluedci). Fogyasztásban nagyjából ugyanott lehetnek.
Úgy tudom, hogy a kinti gari nem érvényesíthető itthon.szerk:
Ha nem vagy benne, akkor lépj be fb-on a Megane 3/4 csopiba, ott vannak szerviz tapasztalatok (10/8 elég rossz, nekem is). Garit véleményem szerint feldughatják, csak azért hordom, hogy ha netán a motorral történne valami, akkor csinálják meg, a többi csak mese.[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #80458 üzenetére
Nekem sem az árral van bajom, hanem a hozzáállással. Meg jönnek azzal, hogy ez eddig, az addig garis. “Jóvanazúgy”, elment a kedvem az egésztől. Oké, hogy van más szerviz, de az egyik már akkor elrúgta a pöttyöst, amikor autót akartam venni és kb levegőnek néztek. Más meg nem opció, néha így is nyűgös otthagyni pár órára.
Egyszer mondtam nekik, hogy lecserélném egy Talismanra, azt mondták nem akarom, nagyon sokat hordanak vissza hozzájuk. Bár szerintem nem lehet rosszabb, mint a Megane.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #80573 üzenetére
Persze, ez a nézőpont is érthető. Csak amikor költeni kell rá, akkor szokott jönni a sz.r Rönó, rohadt franciák, stb sztereotípiák. Holott ugye ennyiért lehet, hogy sokkal jobb M3-at kapna.
Igaz jellemzően ezek az olcsó M4-ek céges, "sok" km-es autók, 30ezres szervizekkel, ami vagy jó vagy nem.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Munkahely váltás miatt kellene keresnem majd új szerelőt Szolnokon vagy a környéken. Tudtok esetleg ajánlani? Lehet szerviz is, eddig a kecskeméti Formonthoz hordtam, de az sajnos nem lesz majd opció a későbbiekben.
Megane 4-ről van szó, még garis, de a 60ezres szerviz után nem hiszem, hogy márkaszervizbe hordanám. Drága is és a hozzáállásuk sem éppen nevezhető jónak.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Egy mezei olajcsere 50ezer, meg sem lepődök. Előre félek mi lesz a 3 évesen májusban, olyan 150körülre saccolom (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékolaj, gyertyák, hűtőfolyadék, azt hiszem ennyi).
Dacia olcsóbb szokott lenni, nem? Mármint a Renaultnál.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Engem nem érint, nem Daciám van. Én csak abból indultam ki, hogy ki volt írva tavaly, hogy pl Renault óradíj 18e, Dacia 13e, még ha az anyagok ugyanazok is (csak a felirat más).
Néztem Focal szettet a Megane-ba tavaly, Renault: 40e, Dacia: 28e (nem emlékszem pontosan az árakra, nagyjából ennyi volt a difi). Szög ugyanaz a két cucc, csak az egyiken Renault logo van, a másikon Dacia. Akkor ennyi erővel a Dacia szervizelése lehet olcsóbb, nem? Főleg ha a csodálatos Motrio cuccukat teszik be.
Nem vitatkozni szeretnék, csupán csak elmélkedés.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #81910 üzenetére
Ennyiért nem veszik meg? Szerintem olcsón adod. Ennél jóval rosszabbak vannak fenn..
Viszonyításképpen: én októberben tettem fel (igaz Grandcoupé és Limited felszereltség, meg 1.6 szívó-ami ugye betonbiztosan eladható, mert megbízható és fel van értékelődve ) és egy hónap alatt csak a kereskedő sms-ek jöttek, aztán bekínáltak a 2éves hibátlan, 40e km-es autóért 3,6milliót. Akkor gondoltam meg magam, hogy menjetek ti a f.szomba, inkább lenyelem a hülyeségeit és hajtom inkább én.
szerk: kár hogy nincs ca$h, asszonynak megvenném
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #81938 üzenetére
Mondjuk a mai helyzetben 2 hét alatt szerintem ne várj csodát még. Sajnos
Alulértékelt, mert Renault (ugye a szokásos..) és szerintem nem is igazán jól sikerült széria. Végülis van baj a gyártó fejében is és a vevőkéjében is.szerk: én is gondolkozok miközben órákat simogatom, hogy ugyan minek csinálom, senki nem hiszi el és nem is fizetik meg
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #81940 üzenetére
-stabpálcák
-első-hátsó lámpák párásodnak
-vezetőoldali ajtó lóg
-hátsó ajtók beáznak
-az ablak körüli gumi rosszul áll
-első lengéscsillapítók gyorsan feladják
-az alap rádió kijelzője elsötétül
-maga az R-Link
-motorháztető lebeg a menetszélben (bár ez úgy tudom a 3-asnak is fícsöre volt )
-vezető oldali ülés ropog
-a beltér széthullik (nem is értem..)
-1.6Sce eheti az olajat, 1.2Tce-t itt nem kell bemutatnom
-fékek csikorognak
-a front illesztései nem szépek (nem láttam a szalonban 2 egyformát)
-a nagy C menetfények idővel besárgulnak
-kinyomó csapágy zörögÍgy hirtelen ennyi jut eszembe a saját és a magyar és olasz fb csoportok alapján
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz forceberg #81944 üzenetére
Kombiban nekem valahogy nem az igazi egyik sem. A hátsó lámpa lehet azért szebb, mert több benne a led
Az első lámpa az is-is, a Talisman orra szélesebb(nek tűnik), jobban passzol rá a nagyobb lámpa.Nem tudom, első lámpa sárgulásról olvastam fb csoportban. Ott írták, hogy idővel besárgul belülről (valaki írta, hogy nem az a vakító fehér már). Én még nem vettem észre semmi ilyesmit.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Megane 4 1.6Sce-hez (H4M) keresek gyújtógyertyát. A gyári ez lenne: [link] ?
Van ennél jobb/olcsóbb vagy maradjak a gyárinál?Néha menet közben megtorpan/bedadog picit (hidegen-melegen), még a gyári gyertya van benne. Remélem ez megoldja a problémát.
Renault Megane IV Limited
-
-
Jaded
senior tag
válasz osztszoroz #84383 üzenetére
Megane 4 GC, 1.6 (H4M) 5,9-6,1-es fogyi csak országúton van használva. Sehogy nem tudom lentebb vinni, rosszul vagyok tőle
Renault Megane IV Limited
-
-
Jaded
senior tag
válasz Mezga Aladár #86082 üzenetére
Szia!
My Renault alkalmazásban megtalálod az infókat, amikre szükséged van (felszereltséget is). Alvázszám kell hozzá.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Mezga Aladár #86088 üzenetére
Nem ilyesmire van szükséged: [kép] ?
rob210: persze, nem nagy durranás, de legalább van. Jobban örülnék ha mutatná az autó állapotát (pl tank, nyitva-zárva, stb), de ehhez az autóm “öreg”
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Mezga Aladár #86095 üzenetére
Szerintem nem, én is csak az idei áprilisit látom, pedig volt szervizben párszor vagy csak én nem találom.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Elvileg felrakod az új szettet, elindulsz vele. Ellapozol a keréknyomásig és addig nyomva az OK-ot, amíg nem írja, hogy “Kerekek felismerése folyamatban”. Aztán pár km urán jónak kell lennie (városban egyszer 5km volt, városon kívül kb fél). Ezt minden cserekor el kell játszani. PH1 esetén így van.
Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen