-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89762 üzenetére
hülyeségeket nem akarok írni, de a hahu sem épp egy leghivatalosabb adatforrás, írnak minden szart be a rendszerbe....
más:
Mi hazaérkeztünk a 3as megane kombival (1,6 benzin 110 lovas és 6 sebességes) nyaralásból, hibátlanul elvitt és hazahozott az autó, Horvát tengeren voltunk, 1834km volt az össztáv(oda-vissza), volt sog dugó benne, amikor lehetett haladni, akkor a pálya forgalmát vettem fel, ha lehetett, akkor tempomat 130(az navi szerint 125). 2 felnőtt+2 gyerek, meg a cuccaink, ittnon Shellnél az alap buruttya benzin, kint petrol és shell tankolásokkal, plusz Nagykanizsán egy diszkont kúton tankolva az össz fogyasztás így a gép szerint 7,1-re jött ki, visszatankolva 6,93ra. Meglepett, mert tényleg nem kíméltem, szerintem teljesen baráti fogyasztás az autótól, az emelkedükön(pár hegyen azért át kellett mászni a tengerpartig) sem lassult, ha valaki miatt lassítanom kellett, akkor még gyorsulni is képes volt felfelé is.
Hát nem én voltam a meglassabb láncszem a pályán, olaj nem fogyott, mert itthon is az összes karikát mutatja a kijelző. Egyszer volt a Zagrabi dugóban, hogy mikor bekapcsoltam a klímát, az nem akart hűteni amíg normális tempót nem mentünk, de azóta viszont működik, azt hittem, hogy elment a gáz, de nem.
Tetszik ez az autó, holnap vakarhatom le a bogarakat az elejéről mielőtt beleég a fényezésbe.....[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #89750 üzenetére
RENAULT - Fluence-Mégane Generation - 02 2010 - K4M838Technikai paraméterek: limited edition modell: Fluence-Megane generáció ;Kiegészítő megnevezés: RENAULT sebességváltó típusa / jh3 sebességváltó fokozatok száma: 5-sebességes mechanikus;
Nem hagyott nyugodni a dolog.
A lényeg rossz hírem van valóban 110paci, de a fluence váltója van alatta! Ami ugyan az a sz@r 5 sebességes.Magyarországra nem került gyártásba ez a verzió!
Nem tudom , honnan jutott hozzád.
De ilyet még valóban nem láttam.Szerk.
Jah már látom honnan van így már oké.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89901 üzenetére
Nekem ugyanezzel az autóval(enyém 110 livas, 6 sebességes, kombi) kb ugyanez a túra volt, 6,39ra jött ki a fogyasztás. A forgalom miatt a tempomatot nem tudtam annyira használni mint szerettem volna, visszafelé már a csípőm kiállt, mintha a gázpedál kissé jobbra lenne mint az ideális. Nekem nem volt annyira kényelmes, de túléltem.
Nekem a motorzaj nem volt annyira vészes, mi is zenét hallgattunk cd-ről(kb 10 éves számokat). -
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89905 üzenetére
140nél nálam 3800körül forgott, 130nál 3500 körül. Nálam az cseppet sem volt hangos, igaz nem egy 2000es fordulatú nagylovas dízel...
Én is fostam rendesen tőle, nekem még az okoskerék mindig zörög hideg motornál, de ha minden igaz jövő héten a renault szakszervíz végre kicseréli. Féltem, de hibátlanul ment, igaz a horvát kabócáknak is megmutattam, hogy zajból is van még hová fejlődniük, de lényeg hogy kibírta. Olaj sem kopott egy pötty sem, pedig hosszan volt magas fordulat, meleg és terhelés(4fő, tele cuccal, hosszú, elnyújtott hegyi emelkedő). -
szebe
őstag
válasz gergo5991 #89901 üzenetére
Ez BC alapján, vagy rátankolással?
Nekem "csak" egy viharsarok köröm volt (cca 700km, M7-M0-M5-M44, meg a végén a csalinkázás), erre most 6.7-et ír a BC, de rátankolva simán 7,2-7,3 lesz (auchan pro100)
1.6 16v 101 ló 5-ös váltó, 2 ember, klíma végig, megengedett max, vagy nagyon picit felette, ha a forgalom indokolta.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
kisgyerek85
senior tag
válasz gergo5991 #89901 üzenetére
~1 hónapja voltunk KRK szigeten nyaralni. 1,5dci 75 lovas.
Ha te nem bírtad a menetzajt,akkor èn mit szóljak !?
2 felnőtt 1 gyerek + csomagok ès 3db kerèkpár a tetőn.
Máskor is voltam már Krk-n ezzel a kocsival,akkor az egèsz út során egyszer kellett 4.-be visszakapcsolnom (kivève amikor be volt állva a pálya) azon a 10 vagy 12%os emelkedőn, hosszú kilomètereken keresztül. Most így megpakolva már az M7-en is többször vissza kellett váltanom. Lejtőn nem gyorsult az autó (hazafelè azon a 12%-on) hanem lassult
Fogyasztás 5,2 lett volna kerèkpárok nélkül. (Máskor 5 emberrel ennyiből megjártuk)
-
norbert1998
veterán
válasz gergo5991 #89905 üzenetére
Lehet, hogy ebből is kétféle áttételezésű váltó volt, mint az 1.5-ben.
Az biztos, hogy a pörgetés nem tesz kárt benne, hiába van szar hangja. Megvan az olajnyomás, a normális légáramlás, mi sem kell több egy motornak. Tolhatnád tiltáson is, akkor se lenne baja, azért van ott a tiltás, felette kzdődnek a gondok.
kisgyerek85
Lejtőn lassul: nem a súly miatt lassul. Az húzná lefelé. Légellenállás és gördülési ellenállás ugyan van, de a súly max a gördülésit befolyásolja, ha lapos a kereked.Mondjuk ha a biciklik ennyire megdobták a fogyasztást, akkor masszívan a légellenállásban keresendő a gond.
-
szebe
őstag
válasz gergo5991 #89909 üzenetére
Jut eszembe még egy dolog. Hőmérsékletet hogy bírtátok?
Jó a klímám, hideget fúj ahogy kell. De nagy a műszerfal felülete, és természetesen fekete, így dől belőle a meleg. Erre létezik valami megoldás, vagy fogadjam el így ahogy van?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Alusky
aktív tag
válasz gergo5991 #89981 üzenetére
Hát, én egy egészséges szívóbenya forgatott hangot hallok csak ami egyszerűen kéri, hogy padlózz, padlózz még bébi, padlózz! Meg talán azt hogy a légterelő át lett kapcsolva az elején.
Vagy a motorhang sok? Mert az lehet kiégett dob, kis szelelés valahol, rezonátorcső gondolom ezekbe is van amik szeretnek kilyukadni. Esetleg motortér hangszigetelés helyén van?[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #90358 üzenetére
Ez így megválaszolhatatlan, oda állítod, ahol nem sütöd ki a szembe jövő szemét, de te megfelelően látsz vele.
Annyi ember annyi felé tekergeti azokat a lámpákat, hogy ezt nem lehet számmal megmondani.
Mechanikus finomhangolás is van a lámpákon, akárhányszor kiveszik izzócsere miatt sose kerül ugyan oda vissza.Renault power
-
gergo5991
őstag
válasz gergo5991 #91652 üzenetére
na most voltam le, nem tudom beindítani a kocsimat. az indíto el se indul.
azonnal leáll a dolog, felkapcsolja a lámpát, műszarfel kiirja ESP on..
szállok ki kocsibol, zárom be a kocsit, már a bezárás is olyan gyenge hangú volt.. HELP
VIDEÓ [link] most csináltam[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- EAFC 24
- SaGa: Emerald Beyond teszt
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- 3D nyomtatás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen