Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz 4Grider #50916 üzenetére

    Nekem, és még sok mindenkinek viszont nem egyértelmű. Nem tudom milyen nyomorék szoftverfejlesztő gárda állította ezt össze, meg az oldalukat és jó pár programjukat, de szánalmas amit összehoztak. Mennyiben tartott volna egyértelműen, nem szándékosan félreérthetően fogalmazni és azt írni, hogy LETILTVA, ENGEDÉLYEZVE, valamint a gombra sem csupán annyit írni, hogy megrendelés, hanem hogy lemondás? Bár ezt hogy konkrétan hogy van, most meg sem tudom nézni, mert nem megy ez az oldal, így emlékezetből írtam.
    A szoftveres részlegük úgy szar ahogy van. A MyTelenorba belépve pc-n jelenleg perceket kell várni mire bármit betölt ami a fiókomhoz kapcsolódik, a tarifacsomagomra hol Hello Data-t ír, hol még az előző Praktikum + NET-et még 4 hónap után is, telefonszám adatok módosításánál már azt írja, előfizetés státusza: megszüntetve. Aztán a jobb felső sarokba hol a nevemet írja ki, hol a telefonszámomat, aztán átlépve a főoldalra, vagy egy szimpla Telenoros oldalra, simán csak annyit, hogy belépés...
    Maguk a Telenoros oldalak relatíve gyorsak, a MyTelenor oldalain viszont 20-60 másodperc mire átlép egyik oldalról a másikra. Nem néztem végig (nincs türelmem ennyit várni), amit próbáltam oldalak azok úgy-ahogy, de mennek, kivéve a Szolgáltatások módosítása.

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák