- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- C# programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz zsida.kornel #78093 üzenetére
Azért a dual simesek általában függetlenek, legalábbis az eddigi tapasztalatunk alapján. De ezt ne vegye senki kiindulási alapnak, hivatalosak függőek a telefonok, szóval azért, mert mi függetleneket vettünk, senki nem tudja megígérni, hogy a tied is az lesz.
-
-
viktorhu
veterán
válasz martonl #78770 üzenetére
Nekem erre annak idején azt mondták, hogy nincs cégesre feltöltőkártya. Vagy átviszed cégként nem hűséges előfizetésre, és átiratod a saját nevedre és díjcsomagot váltasz, vagy már a telekomnál átiratod a saját nevedre (akár prepaid csomagra), és úgy számhordozol. Az utóbbi tűnik az egyszerűbb megoldásnak.
-
viktorhu
veterán
válasz martonl #78773 üzenetére
Nincs ilyen szabály, hogy kötelesek lennének tükrözni egymás szolgáltatásait, sőt...
Pont egy ilyen számhordozásos történet miatt érdeklődtünk mi is, és azt mondta a Telenor ügyfélszolgálat, hogy nem adnak cégnévre prepaidet, a hűség nélküli előfizetést javasolták, de még inkább azt, hogy a Telekomnál írjuk át előbb a nevet, és úgy hordozzunk. Egy telekomos link nem kötelezi őket semmire, másik cég, más tulajdonos, más ászf, más üzletpolitika.
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #78796 üzenetére
Nem, számhordozáshoz kellett, és cégváltás is volt benne.
Régi előfizető, régi szolgáltató -> új előfizető, Telenor. Mondjuk úgy, hogy cégcsoporton belül másik céghez került a kolléga, így a száma is átkerült, de a két cég más szolgáltatónál van.Ötlet: régi előfizető nevére prepaid sim a Telenornál, átírás új előfizetőre és beléptetés céges flottába.
Telenor: cég nevére nem adnak prepaid kártyát, kössünk hűség nélküli előfizetést a Telenornál a hordozott számra a régi előfizető nevére, majd irassuk át a másik cégre. -
viktorhu
veterán
válasz ígyvanferi #78822 üzenetére
Telenor + Vodafone párosításban működött nekem Xiaomin. Állítólag Samsungon problémás a dual volte.
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #78997 üzenetére
Mondjuk ha a feladáskor a vevő kap értesítést a tracking számról, az már elég jó alap ahhoz, hogy legalább tudja, mi történik a csomagjával.
Nekem üzleti flottánál valamelyik futár hozta, talán DPD vagy ExpressOne, de mintha csak a futárszolgálat sms-ét kaptam volna, hogy hozzák a csomagot, de pl. a logisztikai ticketben nem volt benne a szám.
Nemzetközi webáruházak csinálják, hogy megjelenik a rendelésben a nyomkövetési szám, szerintem ez sok terhet levehet az ügyfélszolgálatokról, és a vevők jó részét is megnyugtatja, ha látják, hogy úton van az a csomag, csak várni kell még egy kicsit.
-
viktorhu
veterán
válasz szabonagyur #79113 üzenetére
Nem kell hozzá cselekvőképtelennek lennie.
Azt a generációt úgy szocializálták, hogy nem lehet csak úgy nemet mondani. Lehet, hogy végig érti, hogy nem jó, ami történik, de a finom tiltakozásait "kifogáskezeli" a rámenős sales-es, és amúgy meg ha elé teszik a papírt, hogy itt kell aláírni, akkor aláírja. Nagyon sokan vannak így, és nem a koruk miatt, hanem a korszak miatt, amiben felnőttek.
-
viktorhu
veterán
Nagyon sokan vannak így, a nyolcvan körüli korosztály elég durva dolgokat mesélt, és itt nem is elsősorban a politikai környezetre kell gondolni, hanem az abszolút tekintélytisztelet kultúrájára, falun egyszerűen a kemény büntetések terhe mellett nem volt divat sem a szülőknek, sem a tekéntetes tanító asszonynak nemet mondani. Nagyon sok embert megtört az a nevelés, vagy így, vagy túlkompenzálva és túl karakán vagy bizalmatlan lett tőle stb. Elég durva, ahogy idős korukban is milyen nehezen mesélnek, még mindig bűntudatuk van bármilyen módon rossz fényben feltüntetni a szüleik viselkedését. A veréseken egyebeken kívül egy érdekes visszatérő elem az egyoldalú tegezés (a szülő tegezte a gyerekét, de ha a gyerek visszategezte, akkor "nem ittad meg a lábvizemet" stb.) Szóval ők megtanulták a "tiszteletet". Az ő szüleik meg a két háborút túlélt korosztály volt, el sem tudjuk képzelni, hogy ők milyen terhet vittek magukkal.
A nagymamám mondogatta mindig, hogy soha nem volt olyan jó élete, mint idősen a kis nyugdíjával.
-
viktorhu
veterán
válasz E.Kaufmann #79122 üzenetére
Szerettem fiatalabb koromban idősekkel beszélgetni, hihetetlen személyes belátást tudnak adni olyan korokba, ami azután nem pótolható a történelemkönyvekből, amikor ők távoznak.
Volt egy osztrák néni, aki iskola után az éhezés elől Magyarországra jött cselédnek a két háború között. Amikor a szerződése lejárt, indult volna haza, odament az uraság fia, és azt mondta, hogy ne menjél, gyere hozzám feleségül. Ő meg nem tudta azt mondani, hogy nem, az uraság kb. kézen fogta, és elvitte az anyakönyvvezetőhöz, és gyorsan meg is voltak a papírmunkával. Jó katolikusokként együtt is maradtak életük végéig. Jött a háború, szalmakazalban bújtatta a németek elől a zsidó szomszédasszonyt, aztán őt bújtatta a zsidó szomszédasszony, amikor az oroszok gyűjtötték a németeket. Elképesztő derűvel mesélt a múlt nehézségeiről, de kizárt, hogy ezek a dolgok ne hagyjanak mély nyomokat az ember lelkén.
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
válasz adika4444 #79138 üzenetére
Az nem az ő felelőssége, ha a vevő nem tud mérlegelni. Ha hazudik, az már igen. Pl. ha mobilszolgáltatótól azzal hívnak, hogy lejár a szerződés, és most már mindenféleképpen újat kell kötni. "Kötelező újat kötni?" - "Igen."
Szerződés-hosszabbítás, csomagváltással, telefonon, sok net, kevés beszéd:
"- nem járnék jobban, ha kiegészítő díjcsomaggal oldanám meg a netet egy alapcsomag mellé?
- az teljesen egyedi, és csak a szerződéskötés után látom, hogy milyen kiegészítő internetet ajánl fel mellé a rendszer Önnek. Jobban jár egy külön mobilnet előfizetéssel, kap mellé egy kis routert, simán elfér zsebbe is, wifis, és azt használhatja a mobiljával." (ügyfél simán átvált az új díjcsomagra, mellé bekapcsolja a kívánt adatcsomagot, és havi több ezer forintot megspórol)"- szeretnék x hitelkártyát
- szuper, ezt tessék kitölteni!
- ez nem x hitelkártya, ez az y (magas értékesítői jutalékos) hitelkártya megrendelője
- jaaaa elnéztem, tessék, itt van az x hitelkártya megrendelőjeÁtvételkor:
- Tessék itt van a pin kód...
- De én x hitelkártyát kértem...
- Jaaaaaj, ne haragudjon, eltévesztettem, véletlenül a magasjutalékos kártyát rendeltem meg Nagyon sajnálom, visszaküldjük? Először ezt akkor meg kell szüntetni, és az egy teljesen új hitelelbírálás lesz. De ez tényleg egy nagyon jó kártya, nem akarja kipróbálni, ha már úgyis?""Önnek egy nagyon elavult díjcsomagja van, már vannak nála sokkal korszerűbbek"
És hogy mitől korszerűbb egy díjcsomag?
- ha távközlési szolgáltatás, akkor pl. korszerűbb technológiával készült az új díjcsomag, sokkal stabilabb lesz tőle a kapcsolat
- ha pénzügyi, akkor sokkal kedvezőbbek a díjak, mert ez is jár hozzá meg az is (és akkor zárjuk be a régi bankszámlát, és nyissunk egy újat, hogy az új ügyintézőé legyen az ügyféljutalék).Ezek nem férnek bele szerintem. A portéka szépítése igen, a nagyobb jutalékkal járó termék előnyeinek kidomborítása igen, a hazugság nem. Nekem is volt jó régen olyan időszakom, amikor jobb híján értékesítettem, de szerintem sokkal jobban működött a kölcsönös előnyre való törekvés - nyilván próbáltam magasabb értékben eladni a vevőnek, de olyannak / olyat, amiből aztán neki is öröme lesz, akiről meg éreztem, hogy nem akar vásárolni, csak nem tudja azt mondani, hogy nem, azokat meg inkább elengedtem fél perc után, és megmaradt ugyanaz az energiám az előbbi kategóriára.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz zsida.kornel #79141 üzenetére
Engem hívtak hd start ügyben, hogy van sokkal korszerűbb díjcsomagjuk, szerencsére itt nem dobták be a modernebb technológiát, mert az ott végképp sok lett volna Csak azt mondta el, hogy ott is lenne 100 giga net, ami simán elég, meg több hívás, és milyen jó lesz. Mondtam neki, hogy a 100 giga elég is lenne, de nem akarok érte többet fizetni, és ezt simán megértette. Szóval ő normális volt.
-
viktorhu
veterán
válasz #08176384 #79367 üzenetére
Jó régen megvettem egyszer egy dízel autót, mert sokat utaztam. Jóval drágább volt értelemszerűen, mint a nem dízeles verziója ugyanannak az autónak, de úgy számoltam, hogy megéri. Aztán úgy alakult az életem, hogy hosszú éveken át évi 5 ezer kilométert tettem a kocsiba. Egy ilyen beruházásnál vagy lakásvásárlásnál a jövőre nézve próbálsz döntést hozni. Ott jól jönne néha az üveggömb.
Szolgáltató kiválasztásakor, főleg a számhordozás lehetősége mellett, viszont nem a vélt jövőről hozol döntést, hanem a jelenről. A havi számlád nem beruházás, hanem az aktuális fogyasztásod ellenértéke. Aztán majd váltasz, ha változik a helyzet. Ha itt kapom a legjobb ajánlatot, idehozom a számaimat. Ha a jövőben majd máshol, akkor odaviszem. Nem az most az izgalmas, hogy két év múlva kinek lesz a legjobb 5G lefedettsége, hanem hogy most milyen például a 4G lefedettség (nyilván vannak ettől eltérő rétegigények, akik kifizetik az early adopter felárat). Nincs értelme most jövőre vonatkozó pletykák és feltételezések miatt váltani. A szolgáltatóválasztás nem visszavonhatatlan döntés.
-
viktorhu
veterán
Én sem szeretem a videohívásokat. Mármint megvan a helye neki, távoli rokon, barát, akivel nem tudunk személyesen találkozni, és jó dolog látni egymást, abszolút. De a hétköznapi egyeztetésekhez nem akarok képet bekapcsolni, és még mindig sokkal stabilabb egy hd hívás minősége, mint egy messenger hívásé. Nem telefonálok sokat, sokszor az írást előnyben részesítem, de ha valakivel beszélni akarok, és belföldi a hívás, akkor felhívom, ha meg üzleti dologról van szó, akkor még inkább a telefon az elsődleges.
-
viktorhu
veterán
válasz Bferibörs #79597 üzenetére
Persze, én is, amikor percenként fizettem a hívásokért, akkor igyekeztem a magánhívásaimat messengeren intézni, meg vibereztem is nagyban úgy 8-9 éve, de akkor meg a hívott fél nem örült, hogy elhasználom az adatkeretét, ha épp nem az otthoni wifin volt Most meg már egyre inkább a korlátlan hívások meg a perckeretek felé terelnek minket a szolgáltatók, mert annyira alacsonyak a végződtetési díjak. Most már csak akkor használok messengeres hívást, ha az illető külföldön van, vagy a telefonszámát nem tudom, vagy ha videohívást szeretnék.
-
viktorhu
veterán
válasz 4Grider #79603 üzenetére
Én ma kétszer úgy kaptam hívást, hogy érzésre közel egy percen keresztül a telefonon nem jelent meg semmilyen jele a bejövő hívásnak, csak az órám jelezte. Szerencsére mindkét hívó kitartó volt, így mégis volt időm felvenni. Múltkor anyu panaszkodott ilyenről, hogy csak ment a csengetési hang, de nem jelent meg a hívás, amit felvehetett volna. Nem tudom, hogy ez most a telenoros volte vagy a xiaomi miatt van (vagy a kettő együtt)
-
viktorhu
veterán
válasz kinder93 #79622 üzenetére
Ahhoz a telefonodban is kell lennie egy Telenor HU 5G profilnak, hogy menjen, szóval amíg a xiaomi részéről nincs meg a támogatás, teljesen mindegy. A vodás topicon is nemrég írta még valaki, hogy nincs is 5G a vodával, nyilván a telefonja még nem kapta meg. Az egyik frissítésben biztosan benne lesz majd.
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #79830 üzenetére
Szerintem sem, csak arra utaltam, hogy az utolsó logója Pannon volt, gsm nélkül, de propellerrel
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
válasz kinder93 #79837 üzenetére
Pont erre utaltam, hogy egy területi eredetet jelentő melléknév egy cég tulajdona lett, és az emberek fejében már a céget jelenti, mint a legendában, ami szerint a német gyerekek azt hiszik, hogy a tehén lila
Szerk: az pedig természetes, hogy egy melléknévvel jelzős szerkezetekben találkozol, és nem önállóan.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz El Diabl0 #79880 üzenetére
Nekem annak idején egy csoportos beszedéssel kifizetett aznapi lejáratú számla miatt utasították el a számhordozást. Felhívtam a Telekomot, hogy miért, mondta, hogy látja, hogy ki van fizetve, de még nincs lekönyvelve az előfizetésemre, és ezért ott még nyitottnak látszik az egyenleg, és azért utasították el. Szóval ki is volt már fizetve, késésben sem volt, elmaradásban sem...
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #79942 üzenetére
Ez tényleg durva lehet, még azt sem fogod vezetés közben észrevenni, hogy mire csatlakozott, mert alapból is roamingoltál, és nem is kell hozzá átlépni a határt, elég csak közel lenni. Pl. amit lentebb írtál, elég, ha közel vagy a svájci határhoz, és átugorhat az ottani hálózatra, mert alapból sem honos hálózaton vagy, nem fogja mondjuk a francia hálózatot előnyben részesíteni a svájcival szemben, ha épp annak erősebb a jele.
Nekem nem ilyen utazós a munkám, mint Neked, de én is aggódtam már ilyenen. Pl. Eszéktől ha mész dél felé az autópályán, akkor az nagyon hosszan a bosnyák határ mellett halad, ott inkább ki is szoktam kapcsolni a mobilnetet, hogy nehogy virtuálisan átmenjen a telefonom Boszniába, miközben én mondjuk vígan a spotifyt hallgatom .
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #80571 üzenetére
Ezeknél a sávszélességeknél nem számít, max. a válaszidőben lehetne érdekes.
A gigabithez közelítve már fontosabb lehet, egyszerűen azért, mert túl sok olyan változót visz bele a tesztbe egy idegen szerver, amit nem (csak) a szolgáltatód befolyásol. Pl. túlterhelt a harmadik feles szerver, kicsi a sávszélessége a Telenor felé stb., így nem feltétlenül a szolgáltatás minőségét mérnéd vele.
-
viktorhu
veterán
Ezt akkor csinálják, ha túlterhelt a B20, és ha elég jó a telefonod hozzá, hogy át tudjon dobni egy gyengébb de még elérhető B3-ra, akkor megteszi. Én ugyanígy voltam a vodánál, amikor kínai mobilról annak idején galaxy s8-ra váltottam - sokkal többször tolt át akkor még a voda az 1800 MHz-re a 800-asról, így ahol addig pl. tudtam kihangosítóval online telefonálni útközben, ott el kellett engednem a dolgot, mert szakadozott a vonal menet közben.
-
viktorhu
veterán
Értelek, de még mindig az a tippem, hogy ha azt mondod, hogy le szeretnéd mondani az előfizetést, és ügyfélmegtartóval szeretnél beszélni, akkor jobban jársz a végösszeg tekintetében, ha ezt a második legdrágább díjcsomagot lealkudod olcsóra, és megveszed mellé a telefont magadnak. Valószínűleg egy minimális kedvezmény akkor is marad a készülékre, vagy megveheted máshol olcsóbban, és két évre vetítve kevesebbet fogsz fizetni összesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen