Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • malystryx

    senior tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni. Mielőtt bármit is kérdeznék elolvastam az összefoglalót, amit utólag is köszönök szépen :) Nagyon kezdő vagyok e téren, kb. 2 éve kezdtem el hallgatni klasszikus zenét és egyre intenzívebben. De ami van nekem egy alaplapi hangkártya és egy 4-5000 ft-os headset, azzal nem sokra megyek. :) Vannak tapasztalatok hogy milyen az igényes környezetben hallott zene, egy másik apuka akinek külön zeneszobája van, másfél milliós csöves erősítővel és mindenféle pár százezres kábelekkel megáldott technika több ezer bakelit lemezzel és még sorolhatnám... Megmutatott pár lemezt és egyből ráharaptam a jazz zenére is. Aztán hazamentem és akkor koppantam nagyot amikor ugyanezeket a zenéket az otthoni környezetben is meghallgattam. Hát elment az életkedvem is, és feladtam :) Rá fél évre kiderült hogy havernak van komolyabb fejhallgatója. Megkértem a napokban hogy hozza el nekem, hogy mégis milyen. (Audio-Technika ATH-AD700X - nyitott és circumaural) és van neki egy külső hangkártyája, gondolom ez a DAC (Soundblaster X-FI). Ezen hallgattunk meg pár zenét, sajnos túl sokra nem volt idő, amikre én lettem volna kíváncsi természetesen nem találtam jót. A legalább 96 Khz megvolt, a 24 bit is, de vagy SACD sikerült vagy DTS hangzásban találtam. Ez utóbbit végülis rábírtuk a működésre a Foobar2000-ben egy plugin segítségével, érezni lehetett hogy erőltetni akarja a térhangzást de mintha egy burokba szorult volna az egész, de addig finomítgattuk amíg elviselhető lett, és ekkor jött az elhatározásom hogy szeretnék egy komolyabbat, mint amim most van, mert: A kedvenc Mozart hegedűversenyemet hallgattam és olyan hangok jöttek elő, amit eddig még nem hallottam, nem tudom leírni az érzést, de ez valami elképesztő! Szóval összehasonlítási alapnak ezt tudom csak magaménak. Valószínűleg ez a SB dac lenne nekem, mert megkapom tőle ajándékba, szóval csak egy fejhallgatót keresnék hozz