Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Deadzone41

    őstag

    válasz #71562240 #8715 üzenetére

    nem tértem át semmire, pontosan van hozzá köze, attól még hogy ez nem álsztereó, hanem álsokpontegy.

    ugyan miért lenne mókusvakítás, mikor két füled van?

    az nem ront a hangminőségen, hogy a közelmikrofonozot hangszert bekeveri sztereó térbe a hangmérnök? érdekes az senkit nem háborít fel. elhiszem én, hogy bakelit, meg magnókazetta, meg bezzeg 60-as évek, de itt most nem zenehallgatásról van szó, ahol minden részlet számít, fogadd el, hogy az élethűbb térleképzés előrébb kerülhet a szempontok között filmeknél, játékoknál.

    (#8716) schawo: ha mozdulatlan a fejem, akkor is hallom, hogy mögöttem nyitják ki az ajtót pl, az akkor hogy lehetséges? tudom én hogy segít a pozicionálásban a fejünk mozgása, de a dolog nem ezen alapszik.

    (#8719) vodkaboy22: "Na most stereoban vagy még rosszabb sok egymástól független velvétel összevágásából 5.1-et csinálni ne viccelj... Szerinted a játékokban mit csinálnak? Minden puffogtatás egy-egy külön hangfile amit a program meghatározott időben elindít akár egyszerre többet is na most ebből 5.1-et csinálni normálisan? Persze, majd ha mindenki zsebében 50TFLOPS számolás lesz és az algoritmus fejlesztést valami baromi nagy lökés éri!"

    szerinted egy olyan játékban, ahol véletlenszerű események történnek, hogy a manóba lehetne máshogy megoldani a dolgot? képzelj el egy Battlefield-et pl.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák