Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eami

    Topikgazda

    válasz Vesa #11642 üzenetére

    azt kifelejtetted a képletből, hogy az a digitális platformot üzemeltetni is kell, ami szintén nem olcsó.

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Vesa #11642 üzenetére

    Itt összemosol már két dolgot. Én azt mondtam ugye anno, hogy a digitális változatok esetén a reklámozott/beharangozott árcsökkenés hiányát lehet (részben legalábbis) azzal magyarázni, hogy a potenciális csökkentést "felszívta" az infláció.

    Az már egy másik kérdés, hogy miért lehetséges, hogy ugyanannyiba kerül a digitális meg a fizikai változat. Ezt passzolom, szerintem is nagyobb a digitális változaton a haszon, főleg, hogy manapság már a DVD-s játékot is ugyanazon a digitális platformon kell aktiválni és azon keresztül kell használni, mintha eleve játékkulcsot venne az ember online. De hozzájárulhat ehhez nem csak a magasabb haszonkulcs is, hanem még egyéb tényezők is, pl digitális platformon eladott termékek után nagyobb a refund arány (és erre kompenzálnak a nagyobb haszonkulccsal) stb. Vagy éppen egy fizikai boltban ott van az "ingyen reklám". Bemész a MM-ba, ki van rakva egy rakás játék DVD, hiába USB kábelért mentél be, lehet végül veszel egy játékot is. Digitális piacon ilyen nincs. A specializált játékdisztribútoroknál sosem fog az USB-t venni akaró "pluszba" még egy játékot is venni mert eleve nem is megy el az adott oldalra. Vagy ha van egy elektronikai webshop ami játékokat is árul, ott sem feltétlenül dobja fel neked az oldal, hogy GTA5 40%-os akció.

    Lehet ezek mind a valóság szempontjából jelentéktelen ötletek, csak arra akarok utalni velük, hogy egy rakás olyan dolog lehet, amire nem is gondolsz, ugyanakkor telje joggal hatással lehet az árképzésre.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák