Új hozzászólás Aktív témák

  • ZsZso

    Közösségépítő

    válasz Sirpi #4556 üzenetére

    Én már elkezdtem kidolgozni a Bundlitrédelős oldalra egy koncepciót, statikus weblapokkal, designnal (azaz még nem működik, de már kb. látszódnak a főbb funkciók). Feldobok majd pár képet róla ha hazaértem. Programozó vagyok, lehet néhol túl kockás a megoldás, de majd látjátok. Rosszabb esetben az egész kuka :). Tippem sincs mikorra lenne készen, mert elég kevés időm van erre, de azért tolnám a projectet.

    Ami gáz a Te ötletedbe is és az enyémbe is: automatikusan árat kell adni minden bundlijátéknak. Kérdés, hogy hogy számolod ki, hogy mikor/ki viszi fel (hisszen az összes létező bundli játékot be kell árazni). Ehhez kell egy pár lelkes ember. (+ Nálad egy egy-két ember, aki papírozza a történéseket, kezeli a panaszokat, ellenőrzi a tranzakciókat, hiszen csalók is lehetnek!) Sok meló.

    Az én megvalósításom a következő:
    1. Adott Józsika, akinek van egy csomó bundli maradéka. Felveszi őket a saját cserére szánt játékai közé. Minden játékhoz rendel a program egy automatikusan kalkulált összeget (USD), amit a bundli csomag árából kalkulál (erre visszatérek). Minden játékhoz megadja, hogy cserélni szeretné, vagy eladni.
    - Itt el lehet azon filózni, hogy a rendszer automatikusan értesítse, ha Pistikével kompatibilis és egyből cserélhetnének -
    2. Józsika fel akarja térképezni, hogy milyen lehetőségei vannak, kiválasztja, hogy melyik játékot szeretné beszerezni egy keresőfelületen. A rendszer kiköpi neki, hogy milyen találatok vannak, jelölve, hogy melyiket tudná cserélni (hiszen a , melyiket tudná megvenni.