Új hozzászólás Aktív témák
-
BosX
aktív tag
ezt nem értettem sose, hogy erre miért van szükség, közigazgatási határ meg minden, de miért kell feleslegesen bonyolítani az életet ezzel a kiegészítő jeggyel
ráckevei héven is ugyanez a helyzet, és mindig levesznek 3megállóra 90hufffalmentality, tradition, history. these things never change.
-
Horbal
őstag
Lehet velem van a baj mert rohadt rosszúl tűröm a meleget, de ha a gödöllői is olyan mint a békási, akkor az is megérett a cserére...jah kb 10 éve emlegetik az elővárosi, peremkerületi gyorsvasutak meghegesztését...pl mondjuk mint párizsban...
Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
rocket
nagyúr
Nem valoszinu, hogy a szerzodesben ilyenre lehetoseg lenne. (ha minden igaz nyilvanossagra fogjak hozni a szerzodest).
Tul modern ez a villamos egy ilyen szintu orszagba es varosba, gondolok itt a biztonsagi berendezesekre, valamit eszlel a szamitogep rogton blokkolja a villamost, es ez egy elovarosi vonat vonalon nem akkora gaz (ugye erre terveztek a combinokat), de egy zsufolt villamos vonalon ahol sokszor egymast kovetik szinte a villamosok, egy 10-15 perces kimaradas is hatalmas kozelekedes beli gondokat okozhat.
Eleg egy 10 perces lerobbanas, 10 perc alatt annyi ember zsufolodik ossze ott a lerobbanas kornyeken a megallokban, akiket 8-10 villamos tudna elszallitani ha egymas utan jonnenek, es akkor gondold el milehet a kovetkezo megalloknal.
Szerk.: eppen most irjak indexen:
''Nem is olyan könnyű felmondani a Siemens-szerződést, pontosabban könnyű, de akkor a fővárosnak fizetnie kell a már leszállított Combinókért, sőt még azokért is, amelyek a rákövetkező 28 napon belül készülnek el. Korrupció miatt viszont simán felmondható az egyezség.''
[link]
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Vandit.
addikt
''Egyébkétn is a szolgáltatásuk az, hogy elvisz a-ból b-be. Nem fizetsz, ne hasznád. Ennyi.''
Erre annyit,hogy ha már fizetek ne kelljen fáznom a villamoson(4-6)ne kelljen csövesekkel utaznom vicc amit csinálnak.185 Ft egy metró szakaszjegy 3 megállóra?ez sokkol. amennyit elkérnek azért vicc amit nyújtanak. Mi milyen emberek is vagyunk?A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
V.Stryker
nagyúr
Azt, hogy miattunk nő a te bérleted ára, azt remélem nem is gondolod komolyan. Szerintem számolj utánna, hogy évenete mennyivel nő a jegy és a bérlet ára, majd ezt az összeget, hasonlítsd össze,hogy milyen arányban van a BKV jegy nélkül utazók miatt kiesett jövedelmével....meglepődnél.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
Arról ne is beszéljek,hogy a Deák téren jegyet kell váltanom ha a könyvesboltban vásárolni akarok.Nem engednek le.Ez kész vicc mit +engednek maguknak.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
V.Stryker
nagyúr
Én nem mondom,hogy nincs igazad,de külömbözőek vagyunk. Van aki nyel és fizet. Más meg nem. Én úgy voltam, hogy vettem a diákbérletet, csak vettem és amikor folyamatosan megb@sztak érte, akkor mondtam, hogy oké, akkor ezt sem veszem meg. Mert egyetlen egy irritáló van a dologban, hogy engem, akinek legalább az megvolt, mindenképpen meg akar büntetni, de azt amelyik elmegy mellette vagy fellöki vagy ne soroljam és etnikai hovatartozzásukat ne firtassam, azokkal meg nem tudnak csinálni semmit és gondolom ezért próbálnak meg mindenkit megböntetni,akinek egy kis szándékos melléfogása is van, hogy az ott kiesett büntiket behozzák.
[Szerkesztve]Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
sasa311
veterán
ma már eljutottunk oda, hogy 2en a 17. kerületből olcsóbban autóztunk be a Thália színházba, mintha buszoztunk volna...
Még belegondolni is rossz:
97/297 busz - 1 jegy
61E busz Örsig - 2 jegy
metrópótló gány 4/6 vonaláig - 3 jegy
villamosra oktogonig - 4 jegy
Vissza - 8 jegy
2 ember - 16 jegy.
a.) az egy utazásra érvényes vonaljegy ára 230 Ft
16 * 230 = 3680
vagy
d.) a napijegy ára 1 350 Ft x 2 = 2700 forint...
Oda-vissza nem volt 50 km, 3 liter gázolaj ( 810 ft ) légkondis autóban 35 perc utazás 1,5 óra helyett...
hurráEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
-
V.Stryker
nagyúr
Ne mond már,hogy csak a metro egyenes vonalában van dolga az embernek Mert pl. vegyük,hogy a Lehel tértől el akarok menni a Baross utcába....az két vonaljegy (460FT)...autóval ugyanez....ki sem tudom számolni...vegyünk 10km-t és akkor marha nagyot tulzok...a fogyasztással is..mondjuk városban 10 lityi/100km- tehát a 10km 1 lityi, ami 270 forint és még parkolásra is marad..... ugyanez még egy átszállással csak fokozódik....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Én a 4-6- os vonalán lévő Baross utcai megállóra gondoltam és az két jegy...pl Nyugatiig metro..onnan villamos... De könyörgöm...ne ezen akadjunk fel,mert mondhattam volna a Bécsi úti 1-es villamos végállomást is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Lator
tag
Hamarabb? Ez útvonal kérdése! Nekem enyi időbe teli 1ik és a másik módszer... mérd le bátran! ;) 7es busz majd villamos... igen ez így ment amíg a vilamos nem volt felbontva több helyen a metró miatt! Régen jó volt mert Astoria majd csak a villi ült az ember (igaz jódarabig) de most sajna se Kálvin tér Se fehérvári egy része... villamos -> pótló -> ismét villamos... Sajna ez a helyzet... Sajna...
Ps: igen sajna drágább ... sokkal drágább... Nah de nem sírok, mert megoldottam... csak mint információ gondoltam megosztom veletek...
[Szerkesztve]Már leszoktam arról, hogy olyanokkal vitázzam akiknek nem adok a véleményére!
-
TheVeryGuest
senior tag
Akkor mégsem a szemem káprázott. Valamelyik nap 6:30 körül láttam a Reitteren. A hossza fel sem tűnt, simán 20-asnak néztem. Csak azt találtam furcsának, hogy nem volt elég sötét/lilás kék és valami hörgensmörssen felirat volt a járatszám táblákon.
Nem tudom ekkora busz praktikus-e. Bár biztos költséghatékony: 1 vezető, 1 karbantartás. Az biztos, hogy az új rövid buszok a 30-as vonalán nem váltak be. Az alacson padlós részen lévő 1.5 emberes üléseknek + a dupla rakodóhelynek köszönhetően a járgány kapacitása erősen lecsökkent. Az meg nem tűnt fel, hogy sűrítették volna.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
stangli
senior tag
tildy: legalább örülsz-e, hogy ilyen szép és diplomatikus választ kaptál?
amúgy vicc az egész, azért jó párszor utaztam eme buszjárattal és nem volt nyitott ablak, belátom vannak olyan egyének akik nem ismerik a légkonci fogalmát és kinyitják az ablakot, hogy a permetlevet felszárítsa a beáramló meleg de mégis hűvösnek tűnő szelő a busz sebességéből adódóan... vagy a másik lehetőség, hogy azért nyitja ki az ablakot, mert fázik és meleg levegőt akar beengedni... -
V.Stryker
nagyúr
Ez a vonalkód tényleg tuti ötlet. Nagyont teszik.
De itt egyenlőre nem lesz ilyen, mert majd pont a telefont fogják nézegetni, persze....Hát ahhoz olvasni is tudni kéne....viccelsz, érettségivel? (merthogy állítólag az a felvételi követelmény.)
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gabró
tag
Ebből a biztonsági őrös ellenőrzésesdiből előbb-utóbb lesz egy nagy bunyó (verés), és akkor már késő lesz sajnálkozni.
Valamelyik reggel, engem is körbeálltak, és az egyik biztonsági őr nagyon vehemensen kiabált, hogy azonnal írjam be a vadi új bérletembe a diákigazolvány-számom. Csak azt nem tudom, hogy miért nem lehetett normális hangon megkérni.
Már nagyon kellenének a beléptető kapuk a metrókba. Nem értem, miért nem lépték már meg régen ezt a - Budapesten elengedhetetlen - fejlesztést. -
-
Vandit.
addikt
Ez van.
Te állj csak be a sorba,vedd meg majd 10k-ért is a bérletet és örülj,hogy utazhatsz a sok büdös csöves és tapló ellenőr között.Ennyi.
Pontosan,azért nem veszem meg,mert drága.
Elmondanád mennyit javult a színvonal mondjuk 2 év alatt?Én annyit vettem észre,hogy drágább lett az utazás.Egyébként egy darabig én is vettem bérletet,de tudod van egy határa a pofátlan emelésüknek is.Én nem vagyok hajlandó 2 járat miatt,amit használok 8300 Ft-ot fizetni.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
És igen te a boltban sem fizetsz, hanem lemeled a legdrágább kaját a polcról és kisétálsz vele a hónod alatt. Szétlopod a munkahelyed is ugye, ha már nem fizetnek meg jól.... Nem teszed?
Miért nem?Boltos példát már a figyelőn is többször megbeszéltük.
Ha drágának találom,átmegyek másikba,ennyire egyszerű. Mondanál másik bp-i közlekedési vállalatot?Szerintem nem tudsz.
Nem lopok,mert az adómból évi 25 ezer megy a kib@szott BKV-nak támogatás címén,úgyhogy....Pont ennyit is ér amit nyújtanak.Van klímás busz. Combino se olyan vészes.
Metrón , villamoson MINDIG van helyem.Akkor nézzük meg a trolikat.Nézzük meg a régi szakadt buszokat,amik beáznak.Nézzük meg a jól nevelt ellenőrőket és biztonsági trollokat.Mostanában,miért a régebbi buszok járnak az 5-ös/105 vonalán?Ez a színvonal emelkedés?
Miért csak elvétve találkozok fűtéssel a buszon,amikor kemény mínuszok vannak?A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Motion_Blur
félisten
Azért abban egyetérthetünk hogy a normális a következő lenne: felszállsz (pl) a hévre, leülsz, az öledbe rakod a kabátod, és ülsz mondjuk a 15 fokban. Az emberek 90%-a 15 fokban nem fog leizzadni...mielőtt leszállsz, felveszed a kabátod és kész.
Volán társaságoknál a fűtés általában annyiban kimerül, hogy a sofőr pólóban/ingben, 5-6 felessel az agyában vigyorog hátrafelé, hogy fáztok mi bazmeg?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
stangli
senior tag
[OFF]Na ne nevetess... melyik a nagyobb csalás, ha egy minisztert rajtakapnak, hogy csalja a feleségét, vagy az amikor bevallja, hogy elsikkasztotta a pártja az ország pénzét... akit rajtakaptak lemondott... aki elsikkasztotta az Ország pénzét a kormány élén van... miről beszélünk?
U.i. egyes ph társak már a politikai közerkölcsöt tévesztik a BKV ZRT működési alapelveivel... Hihetetlen[/OFF]
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Ők is szerintem azt szúrják ki akin látják,hogy lehet vele szívozni. Többnyire sajnos nőket ahogy észrevettem. Páromat is mindig megtalálják és annak ellenére,hogy van bérlete néha kötözködnek. Velem valamiért egyszer sem fordult elő...lehet,hogy jót tett,hogy felszedtem pár kilót a 186 centimhez, meg rászoktam a kopaszságra.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dragonfx
veterán
-
Fáraó
őstag
Nézd Tildy, nekem egyértelmű volt. Nem azt mondták, hogy 3,4,5-n is használhatóak a bérletek. A hiba ott van, hogy nem tértek ki a bérlettípusokra, általánosítottak. Ergo rossz a tájékoztatásuk.
Az első cikkben ez van: A BKV január 1-jével az eddigi havibérlet helyett új bérlettípust vezetett be, amelynek lényege, hogy bármikor előre megváltható tetszőleges kezdőnappal, érvénytartama pedig egy hónap. Ilyen 30 napos bérlet eddig is volt, nem?
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Gmail
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- DIGI műholdas TV
- További aktív témák...