Új hozzászólás Aktív témák
-
TheVeryGuest
senior tag
Az én kedvencem az, amikor valaki a lépcsőn utazik, de amikor kinyílik az ajtó nem lépne le. Ilyenkor szoktam lazán legázolni ezeket az arcokat. Utána meg hallgatom a cümcögést.
A másik kedvencvem amikor pl vonul fel a nép a metróból. Még véletlenül sem sor alakul ki a mozgólépcső előtt inkább piramis. A legtöbben fogják beállnak oldalról. A lépcsőn ugyanez. Mindig van aki a 10csillió ember közt cikkcakkban ficánkolva igyekszik felfelé a lépcsőn. Én ilyenkor általában egyenes vonalú egyenletes mozgást végezve jól letaposom a sarkát ahányszor elémmászik. Azután ha cümcögnek megajándékozom őket egy look-kal.
Végkövetkeztetésként továbbra is azt mondom meg kell akadályozni az emberek csoportosulását.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
Ma reggel jöttem fel az alagútból a Kálvinon. Persze ötödike elmúlt, bemondják az ellenőrzést. Előttem apuka magyaráz a kislányának:
''-Mit mondassz hány éves vagy? ... -És ha megkérdezik hányadikos vagy? ...''
Így kell ezt, hagy tanulja meg a gyerek hogy is kell ezt csinálni Mo.-on. Hogy ha felnő ő is olyan ügyes-okos-nagy-és-erős legyen, mint apu.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
Mondjuk ott a 9 metró, meg az S-Bahn körgyűrű, a bicikliutak, meg az autópályák miatt nincs tömeg a járatokon. Szinte mindig ülhetsz. Ez a BKV-ról nem mondható el. A magyar mentalitás mellé szigor kell. Minden metróállomásra irányonként 2 db rendőr, és akkor nem kell hőbörögni az ellenőrök jogkörének bővülése miatt. A metróállomásokon meg úgyis mindig van balhé. Vagy kapus rendszer, plafonig ráccsal, és 1 főnyi személyzet a babakocsik és rokik beeresztésére.
“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
Én speciel azt írtam, hogy rendőr legyen ott minden állomáson, igazi, 2db/per irány. Lássuk be elég sok a balhé a metróállomásokon, szóval lenne dolguk. Egyébként igazából nem tudom neked, mint bérlettel utazó, segítőkész utasnak mit fáj, hogy hogyan gumibotozzák le, aki épp bliccel, meg arcoskodik. Meg nem tudom milyen rendőrökkel szoktál találkozni, ott sem többdiplomás, nyelveket beszélő, konfliktuskezelő szakembereket alkalmaznak feltétlenül.
Persze legjobb lenne a kapus megoldás a metróban. A befelé ellenőrzés az első lépés ebben az irányban. Nagyon helyesen belátták, hogy nem fasza a mozgólépcső tetején ekkora torlódást okozni, illetve a büntetés kiszabása helyett inkább a jegyeladást növelik vele. Csak ugye ebből néhol kialakult az adj király katonát felállás az őrök és az utasok között. Ezért kell a kapu, szigorúan acélból, menyezetig, befelé. Ezzel megszűnik majd a féldisznót, tévét egész számítógépet BKV-n szállítók problémája is.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
Nem számoltad a parkolást a belvárosban. MEg összehasonlításnak az is érdekelne mibe fájna ugyanez taxival.
Emlékeim szerint a metrópótlóra nem kell külön jegyet váltani, tehát 1 jeggyel végigutazhatsz az Örstől a Blaháig. BKV ÁSZF:
''Ha (például járatkimaradás, műszaki hiba, vágányzár, stb.) esetén pótló járműre kell átszállni, a már kezelt jeggyel lehet tovább utazni, de a jegyet a másik (pótló) jármű jegykezelő készülékén is érvényesíteni kell, a jegy számkocka nélküli végén.''
Másrészt van mindenféle kompromisszumos megoldás. Csak az Örsig mész kocsival, vagy csak a Felvonulási térig. BKV hírek:
''A metrópótló segítésére, a többszörös átszállások csökkentésére a 61E expressz helyett 161E jelzéssel közlekedik autóbusz, június 9-étől és július 6-áig a Rákoskeresztúr Városközpont és a Baross tér, Keleti pályaudvar, július 7-étől és augusztus 19-éig pedig Rákoskeresztúr, Városközpont és Blaha Lujza tér között.
A 80-as és 81-es trolibusz összevonva 80-81-es jelzéssel az Örs vezér tere és a Baross tér között közlekedik.''“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
válasz V.Stryker #687 üzenetére
Az átszállójegy 380, a 20-as gyűjtő 3900. Egyébként a Baross utca elég hosszú, mondjuk a Stexig el lehet menni egy jeggyel, az Orczy térig már kell a kettő/átszálló. Minden attól függ mennyit hajlandó gyalogolni az ember, ami persze időjárásfüggő is.
Vannak pozitívumok is, amíg nincs zónarendszer, addig eljuthatsz a Fóti Corától a Budaörsi Tescóig egyetlen jeggyel.
Meg nekem megéri a bérlet árát, hogy egy indiai tehén nyugalmával járjak-keljek az utcán. Nem idegeskedek a dugók miatt, nem stresszelek a parkolás miatt, nem érdekel hogy ki jön nekünk, nem aggódok a kuplungtárcsa, a fékbetét és a fényezés miatt.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
Akkor mégsem a szemem káprázott. Valamelyik nap 6:30 körül láttam a Reitteren. A hossza fel sem tűnt, simán 20-asnak néztem. Csak azt találtam furcsának, hogy nem volt elég sötét/lilás kék és valami hörgensmörssen felirat volt a járatszám táblákon.
Nem tudom ekkora busz praktikus-e. Bár biztos költséghatékony: 1 vezető, 1 karbantartás. Az biztos, hogy az új rövid buszok a 30-as vonalán nem váltak be. Az alacson padlós részen lévő 1.5 emberes üléseknek + a dupla rakodóhelynek köszönhetően a járgány kapacitása erősen lecsökkent. Az meg nem tűnt fel, hogy sűrítették volna.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
válasz V.Stryker #997 üzenetére
Szerintem ez jó dolog, Berlinben például már létezik illyen. Remélem ezúttal profi cuccról van szó, nem arról a rusnya gányról, ami a metrómegállókban jelzi, hogy mikor jön a következő szerelvény.
Egyedül attól tartok, hogy Budapesten el fogják lopni, meg össze fogják törni őket. Meg ezek csak akor működnek jól, ha egyenletesen tud haladni a busz. Ez meg nálunk necces. Inkább a metróban a kapukat kellene végre megcsináltatni.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TheVeryGuest
senior tag
Létezik még ilyen, hogy 3x30 napos meg 6x30 napos bérlet? A BKV honlapon a bérletfajták között nem találom. Jó lenne valamit ilyet venni, még az áremelés előtt.
“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!